تسلیت به خاطرفوت پدرگرامی جناب پژمان شریفی راد((مسئول بخش سخت افزارسه بعدی))Baloot3D

asa.graphic

Well-Known Member
سلام پژمان جان . منم تسلیت عرض میکنم ...
خیلی سخته ..... درکت میکنم چون هنوز 2 سال نشده پدرمو از دست دادم !
انشاله با انبیاء و اولیاء محشور بشه ...
 

sabalangraphic

کار بر متخصص افتر افکتز
سلام پژمان جان،از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم
پدرتون به معنی واقعی کلمه نمونه بارز یه استاد بودن واسه من،خدا بیامرزتشون
آخرین باری که دیدمشون 6 ماه پیش بود فکر کنم،خدا صبرت بده ایشالا:cry:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همگی
از همه شما ممنون بچه ها
اول عذرخواهی می کنم از این که خیلی دیر آنلاین شدم . چون واقعاً حس و حال کاری رو نداشتم . الان هم یکی از دوستان زحمت کشیدن اطلاع دادن اینجا تاپیکی برای پدر بنده زده شده .
از هم شما ممنونم

به قول همکاران بابا تو بزرگداشت ایشون در خانه سینما ، شاید سالها طول بکشه تا ارتش و سینما درک کنه که چه کسی رو از دست داده و چند سال به عقب برگشتیم .
تنها کسی که تجربه کار مستقیم با بهترینهای دنیا رو سر کار محمد داشت . کسی که تحصیل کرده امریکا در زمینه تخصصی خودش بود و سالها استاد برتر دانشگاههای ارتش ایران بود . کسی که رکورد دار خنثی سازی مهمات هوایی در دنیا بود و بیش از 1700 برگه ماموریت ثبت شده در 8 سال جنگ داشت .
کسی که سر تیم خنثی سازی موشکهای عمل نکرده کشور در 8 سال جنگ بود و کاملاً داوطلبانه این کار رو انتخاب کرد و هر روز جونش رو کف دست میگرفت تا جون و مال هموطن هاش رو نجات بده و هیچ وقت خودش رو در گیر چیزای دیگه نکرد .
کسی که 9 تا ترکش نزدیک به 3 دهه خواب آسوده رو ازش گرفته بود ولی 1% جانبازی نداشت . به همون نشونی که خیلی از بچه های قدیمی اینجا میدونن که من توو پادگان سابق پدرم 17 ماه 2 هفته خدمت کردم و گفته بود حق نداری بگی پسر منی که برات فرقی قاعل بشن .

بهت افتخار می کنم بابا

موفق باشید :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا