تست مدلینگ با ..zbrush..

شروع موضوع توسط living_for_cg ‏31 می 2007 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام دوستان.
    بعد از چند وقت یک فرصت کوچیک پیدا کردم و باز رفتم سر zbrush.
    امیدوارم خوشتون بیاد.
    این عکسهای با شیدر سرخ رنگ رو از داخل خود zb3 خروجی گرفتم .
    موفق باشید.


    [​IMG]

    خب حالا که دوستان لطف کردن و کار رو توی front page گذاشتن ، گفتم این کار جدید رو هم همینجا آپلود کنم.:wink:
    این کار رو چون از نظر پراکندگی polygon با برنامه ریزی نرفتم واسه همین بدنش یک مقدار کمتر جزییات داره.آخه دیگه اگر از این بیشتر devide میزدم سیستم خیلی کند میشد.

    [​IMG]
    .............
    [​IMG]
    .............
    [​IMG]
    .............
    [​IMG]
    .............
    [​IMG]
    ............
    [​IMG]
     

    پیوست ها:

    • 22.jpg
      22.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 50.5
      نمایش ها:
      29
    • 33.jpg
      33.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 55.8
      نمایش ها:
      45
    • 44.jpg
      44.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 47.1
      نمایش ها:
      34
    آخرین ویرایش: ‏2 ژوئن 2007
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏31 می 2007
    Veria70، modjtaba، NabiKAZ و 6 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی عالیه یکی از بهترین های ..... بدون شک :wink:
    فقط با کدوم ورژن
     
    نوشته شده توسط pythoN در ‏31 می 2007
    SALVATORE_51 و living_for_cg از این پست تشکر کرده اند.
  3. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    ممنون.
    این کار با zbrush 2 هست.
    ولی چندتا تست هم با zbrush 3 زدم.ورژن 3 خیلی پیشرفت کرده. واقعا روش ضحمت کشیدن. (ولی نمیدونن که ما اینجا با چندهزارتومن تهیش میکنیم که)
     
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏31 می 2007
    h.khafan از این پست تشکر کرده است.
  4. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,706
    امتیاز دستاورد:
    36
    علي واقعا عالي شده. [​IMG]

    ميخوام بذارمش تو تاپ گالري فقط كار نهايي همينه؟ يا ميخواي باز روش كار كني؟
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏1 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  5. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,024
    امتیاز دستاورد:
    36
    وووووه.چه خوشگل شده
    ایول آقا
    یه سوال
    تا اونجا که می دونم، بخواین به مکس وارد کنین، باید خط و خطوط رو به آبجکت دوباره نسبت داد.ینی من از زی براش که می بردم مکس، آبجکت ام ساده بود
    اما اگه با سینما 4 دی ایمپورت کنین و با فاینال رندر، رندر کنی، دقیقن همون جوری که توی زی براش بوده، اونجا نشون داده میشه
    الان توی این طرح ها چین و شکن های صورت و گردن یا زیادی بلور اند یا از اول توی زی براش اینجوری بودن؟[​IMG]
    اما جز این، واقعن خوشگل در اومده.کارات حرف نداره علی جان[​IMG]

    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏1 ژوئن 2007
    Ali 59 و living_for_cg از این پست تشکر کرده اند.
  6. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    تشکر بابت نظرات.
    sara_is_nice_girl ممنون. راستش خودم هم هنوز نمیدونم ... این zbrush3 رو که گرفتم هی با اون دارم دستکاریش میکنم. تا آخر شب شاید یک عکس دیگه هم بزارم ازش.
    mandana_ns. این محو شدگی جزییات به خاطر اینه که چینو چروک داخل zbrush رو داخل مکس به صورت normal map روی آبجکت گذاشتم.

    اینجا یک سری عکس از مراحل کار میزارم.
     

    پیوست ها:

    • work-process.jpg
      work-process.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 96.7
      نمایش ها:
      47
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏1 ژوئن 2007
    GFX Master و Mandana از این پست تشکر کرده اند.
  7. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    فکر میکنم این یکی دیگه قدرت zbrush3 رو به اندازه کافی نشون میده.( البته کار من خرابش کرده :D )
     

    پیوست ها:

    • 3.jpg
      3.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 71.5
      نمایش ها:
      65
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏1 ژوئن 2007
    mostafa_cs، Ali 59، GFX Master و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  8. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    آهااااااااا این شد تازه یک کار در حد و اندازه های علی جلالی! هر چند که میدونم میتونی بهترش هم بکنی.
    من با این آخری خیلی حال کردم.
    موفق باشی علی جون.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏1 ژوئن 2007
    pythoN، GFX Master، living_for_cg و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  9. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,024
    امتیاز دستاورد:
    36
    آخری عالی ئه آقا.محشر.باز هم توی مکس رندر شد؟اگه یه توضیحی بدی که چجوری انجام شد خیلی ممنون میشم.چون خیلی طبیعی و عالی در اومد، دقیقن مثل خود زی براش شد.عالی و خسته نباشید میگم[​IMG]
    موفق باشی برادر
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏1 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  10. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    ehsan_3dmax << تازه کجاشو دیدی.... :)
    بازم ممنون.
    mandana_ns << مثل خود زیبراش شد چون توی خود زیبراش دیگه :D اینو دیگه نبردم توی مکس. همونجا خروجی عکس گرفتم.
    آخه این شیدری که توی خود زیبراش گذاشتن معرکست...فکر نکنم توی مکس بشه به راحتی اینطوری شیدر ساخت.

    EDIT : خوب میبینم که این ورژن 3 یک باگ هم داره. به مشکل خوردم رفتم توی zbrushcentral دیدم ...آره . توی zbrush 3 نمیشه normal map ساخت. واسه همین هم دیگه نمیشه کاراکتر رو آورد توی مکس . مثل اینکه گفتن دو سه هفته دیگه پلاگینش رو میدن. واقعا واسه همچین نرم افزاری خیلی آبرو ریزیه.
    اشکالی نداره . ما فعلا با همینش هم حال میکنیم.:wink:
     
    آخرین ویرایش: ‏1 ژوئن 2007
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏1 ژوئن 2007
    Mandana و mahoo painter از این پست تشکر کرده اند.
  11. mahoo painter

    mahoo painter مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    3,688
    تشکر شده:
    3,982
    امتیاز دستاورد:
    113
    تغریبا بدون نقصه [​IMG]

    رندر سوم [​IMG]

    بالای گوش و داخلش زیادی صافه

    فکر میکنم یخورده چروک بشه طبیعی تره
     
    نوشته شده توسط mahoo painter در ‏1 ژوئن 2007
  12. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,706
    امتیاز دستاورد:
    36
    اين آخري عالي شده. فقط يه سوال دارم اينكه براي چشماش نميشد يكمي بهتر كار بشه؟ يعني از اين حالت ساده در بياد و بيشتر روش كار بشه؟
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏2 ژوئن 2007
  13. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    دارم وسوسه می شم برم دوباره Xbox 360 بخرم !...می دونی یاد چی افتادم...؟...یاد هیولاهای توی Gears Of War ( بهترین بازی سال 2006 برای کل platform ها )نمی دونم توی CGNetworks دیدی مصاحبه با سازنده شو یا نه...مخصوصاً این زیر گلوش خیلی به من چسبید...

    خیلی قشنگ شده !
     
    نوشته شده توسط pixolator در ‏2 ژوئن 2007
  14. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    sara_is_nice_girl << آره چشماش ساده شده البته توی آخریه تا جایی که شد رفعش کردم.ولی باشه در اولین فرصت یه دستی هم توی چشش میکنم.
    pixolator << تشکر. من این بازیو که میگی ندیدم(البته عکسش رو توی سایتها زیاد دیدم ولی زیاد دقت نکردم)..الان سرچ کردم . عجب چیزیه این.باید حتما ببینمش.این واسه pc هم هست؟
    موفق باشید.
    در ضمن یک کار دیگه هم دارم میزنم با این zb3. کشتم خودمو.(یکی بیاد منو بگیره!)
     
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏2 ژوئن 2007
    GFX Master از این پست تشکر کرده است.
  15. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    برای PC هم حدود 1 سال دیگه می آدش چون با DX 10 و Unreal Engine 3 کار می کنه و فقط روی Vista ساپورت می شه فعلا فقط برای Xbox 360 اومده
    من عوضی گفتم سازنده شو...منظورم سازنده چند تا از مدلای هیولا هاش بودش !:wink:
     
    نوشته شده توسط pixolator در ‏2 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  16. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی دوست دارم وقتی میبینم کسای مثل تو قدر موقعیتشونو میدونن و سعی میکنن که از این روزنه یه ی نرم افزاری تو ایران خوب استفاده مکنن :wink:
     
    نوشته شده توسط pythoN در ‏2 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  17. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    تشکر بابت frontpage . عکسهای کار جدید رو هم صفحه اول آپلود کردم. منتظر نظرات هستم.
    ;)
     
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏2 ژوئن 2007
  18. NabiKAZ

    NabiKAZ Active Member

    ارسال‌ها:
    1,182
    تشکر شده:
    429
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی خفنه!
    باب شخصیت های فیلم های ترسناکه.
    اگر چشم ها و دندونش رو سفید میکردی به نظرم خیلی تاثیر گذار تر میشد.
     
    نوشته شده توسط NabiKAZ در ‏4 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  19. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,706
    امتیاز دستاورد:
    36
    علي فوق العاده شده![​IMG]

    خيلي خوشم اومد. واقعا خوب كار كردي.[​IMG]

    راستي اين الان ميشه كار نهايي؟ يا اينكه ميشه براي هر قسمتي از بدن يه تكسچر خاص نسبت داد؟ تو zb منظورمه.[​IMG]
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏5 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.
  20. modjtaba

    modjtaba Member

    ارسال‌ها:
    422
    تشکر شده:
    54
    امتیاز دستاورد:
    16
    ey val ba oon gardan azoleiie movafeghtaram
    vaseye oon chaghe ham tedade azolate shekamesho ziad tar koni(6 ya 8 tikke) va diafragmo bebari bala behtare.
     
    نوشته شده توسط modjtaba در ‏5 ژوئن 2007
    living_for_cg از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید