تخفیف ویژه برای سرورهای مجازی اوکراین

persianwhois

New Member
پرشین هویز پس از فروش موفق و قوی سرورهای با کیفیت گرجستان، افتخار دارد از سرورهای مجازی در کشور اوکراین رو نمایی کند. قبل از هر چیز اوکراین از کشورهای اروپای شرقی است. این کشور از شرق با روسیه؛ در شمال با بلاروس؛ از غرب با لهستان، اسلوواکی و مجارستان؛ از جنوب غربی با رومانی و مولداوی هم‌مرز است و در جنوب آن دریای سیاه و دریای آزوف قرار دارد و پایتخت آن شهر کی‌اف و زبان رسمی آن زبان اوکراینی می‌باشد.
unnamed.png.805188f7ddeac5da99b710c9d120ed79.png

سرویس دهی موقعیت اوکراین پرشین هویز در پایتخت اوکراین در شهر کی‌اف می باشد. سرورهای ما مجهز به آخرین نسل پردازنده های مخصوص سرور شرکت اینتل، حافظه های DDR4 و ذخیره ساز های خالص ابری (Cloud) برا دستیابی به نهایت سرعت هارد دیسک، پورت شبکه گیگابیتی به همراه ترافیک کاملا نامحدود، امکان نصب سیستم عامل دلخواه، تحویل آنی سرویس پس از سفارش و پشتیبانی حرفه ای پرشین هویز است.

در این سرویس ها همچنین امکان خرید سرویس محافظت در برابر حملات به خصوص DDOS Protection امکان پذیر است و شما می توانید با هماهنگی با کارشناسان ما برای سرویس خود این امکان را فعال کنید.

کافیست فقط یکبار خرید و پایداری، سرعت و کیفیت آن را تجربه کنید، قطعا یکی از سرویس های مورد علاقه شما خواهد بود. اگر اکنون اقدام به سفارش کنید میتوانید با کد UA20OFF از 20 درصد تخفیف ویژه سیکل ماهیانه فقط برای 10 سفارش اول استفاده نمایید.

لینک: سرور مجازی SSD, حداکثر سرعت و کیفیت با تکنولوژی KVM و SolusVM - پرشین هویز

ورلدباس، چشم اندازه دنیای نوین تجارت
همیشه در کنار شما هستیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا