تبدیل ایده به واقعیت در طراحی لوگو

zavash

New Member
گاهی اوقات ما ایده های بسیار جالب و خوبی در مورد زندگی اطرافمان داریم ایده هایی که میتواند کمک بسیاری در زندگی ما کند به پیشرفت ما کمک کند و گاه باعث تغییر در روند زندگی ما شود! از طراحی لوگوی حرفه ای گرفته تا ایده ی یک طرح تبلیغاتی و برندینگ حرفه ای بسیاری از افراذ همیشه درگیر این قضیه بوده هستنند که نمیتوانند ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند در واقع پیاده سازی کنند!

چگونه یک ایده در طراحی لوگو به واقعیت تبدیل خواهد شد؟


اکنون به ایده پردازی در طراحی لوگو میپردازیم که چگونه میتوان ایده را درون کاغذ آورد و طراحی کرد شاید بسیاری از افراد مختلف ایده ها مختلفی در زمینه ی طراحی داشته باشن و همیشه ذهن خلاق آن ها در تکاپو برای ایده دادن است اما مشکل این افراد نیز پیاده سازی این ایده در طراحیست زمانی که ایده در مورد طراحی لوگو داده میشود ۵۰ درصد کار به اتمام رسیده و نوبت به ۵۰ درصد آن میرسد در واقع لوگوهایی که بدون ایده طراحی میشوند ۵۰ درصد خلاقیت را از دست داده اند حال شما ایده را دارید پس کاغذ و قلم را بردارید و بکشید البته اینجا سوالی پیش می آید که

آیا به تمام زوایا ایده خود فکر کرده اید؟

آیا سبک لوگوی خود را انتخاب کرده اید؟

آیا ایده شما ارتباط زیادی و موضوع لوگوی شما دارند؟



البته در سوال آخر نیازی نیست که حتما لوگو شبیه به موضوع شرکت باشد گاهی حتی مشتری نیز ممکن است از ما درخواست کن لازم نیست در لوگو موضوع گنجانده شود؟!



کاغذ و قلم خود را بیاورید تا بریم سر اصل مطلب!
خوب نوبت به طراحی میرسد افرادی هستنند که در طراحی با دست مشکلات دارند و نمیتوانند طراحی زیبایی با دست داشته باشند در این مورد نگران نباشید چون بسیاری از طراحان لوگو نیز همین مشکل را دارند دلیل نمیشود اگر بلد نیستید با دست طراحی کنید طراحی خوبی نشوید! منظور من از طراحی با دست این بود که مقدمه ای از طراحی را روی کاغذ پیاده سازی کنید حتی اگر کج کوله شد بعدا آن را در نرم افزارهای طراحی میتوانید به راحتی با رعایت زوایا ترسیم کنید خوب بعد از آن که طراحی با دست به اتمام رسید آن را در نرم افزار ترسیم کنیم این دیگر بسته به تجربه و دانش شما در نرم افزار های طراحی دارد که چه طور طرح را پیاده سازی کنید که دقیقا شبیه به چیزی که میخواهید شود در این باره فعلا صحبت نمیکنیم زیرا این مطلب بیشتر از این گنجایش ندارد​


منبع: طراحی لوگوی حرفه ای
 

Saghimeshkat

New Member
سلام
من تا حالا لوگو طراحی نکردم اما می خوام شروع کنم اما نمیدونم چطوری باید طرح مناسبی راجع به موضوع مورد نظر پیدا کنم . میشه لطفا راهنمایی کنید ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا