تایپ فایل صوتی (بدون نرم‌افزار) + سفارش آنلاین

p30af.com

New Member
تایپ فایل صوتی یکی از کلیدواژه‌هایی است که دانشجویان و محققین و کسانی که در زمینه علمی و فرهنگی فعالیت می‌کنند این کلیدواژه را در موتورهای جستجو می‌کنند تا بتوانند به یک شخص یا مرکز مطمئن فایل صوتی خودشان را بسپارند تا تبدیل به نوشتار کند.


هم‌اکنون سفارش دهید
تعرفه‌ها را بررسی کنید (روی لینک موردنظر کلیک کنید)


type-audio-file.jpg

تایپ از روی فایل صوتی را به ما بسپارید

برای مشتراین چند نکته حائز اهمیت است که رعایت شود که به آن‌ها می‌پردازیم:

الف:‌ تایپ بدون اشتباه شنیداری، املایی و تایپی
در فرایند تبدیل گفتار به نوشتار تسلط تسلط پیاده‌ساز بر محتوای و موضوع باعث می‌شود تا دقت شنیداری به حداقل ممکن برسد. این نکته زمانی اهمیت خودش را بیشتر نشان می‌دهد که فایل صوتی از کیفیت گویش یا صوت خوبی برخودار نباشد اینجاست که اگر تایپیست بر موضوع مسلط نباشد به احتمال زیاد متن پیاده‌شده با اشتباه شنیداری همراه خواهد بود. اشتباه شنیداری با اشتباه تایپی یا املایی فرق می‌کند،‌ اشتباه شنیداری زمانی پیش می‌آید که در فایل صوتی‌، مثلاً گوینده «برهان» می‌گوید اما تایپیستی که می‌خواهد متن را پیاده کند «قرآن»‌ می‌شنود و اینجاست کیفیت پیاده‌سازی افت می‌کند. اشتباه املایی زمانی پیش می‌آید که تایپیست املای صحیح واژه را ندارد مثلاً به جای «سپاسگزاری»،‌ «سپاسگذاری» بنویسد و اشتباه تایپی زمانی است که هنگام فشاردادن کلید روی کیبورد رخ می‌دهد و حرفی یا عوضی نوشته می‌شود یا کمتر و بیشتر نوشته می‌شود مثلاً به جای «همچنین»، «همچین» درج می‌شود. برای جلوگیری از اشتباه شنیداری تایپیست مسلط بر موضوع یا حوزه صوت باید انتخاب شود، ‌برای جلوگیری از اشتباه املایی باید لغاتی که شک داشته باشد یا نداند را در لغت‌نامه بررسی کند و برای جلوگیری از اشتباه تایپی باید ضمن افزایش دقت هنگام تایپ،‌ پس از تایپ بررسی شود. برای بررسی‌کردن می‌توان از نرم‌افزار ویراستیار هم استفاده نمود که سرعت کار را افزایش داد منتها نمی‌توان صد درصد اعتماد کرد و به نرم‌افزار بسنده کرد.

ب: تحویل در زمان وعده‌داده شده
تصور کنید متن فایل در زمانی که تعیین کرده بودید و برای آن برنامه‌ریزی کرده بودید که به دستتان برسد نرسد!‌ و از سمت شخص پیاده‌ساز یا مرکز پیاده‌سازی بدقولی صورت بگیرد. اینجاست که در شاهد بی‌نظمی در برنامه‌های روزانه‌یتان خواهید بود. اهمیت موضوع زمانی بیشتر جلوه‌گر می‌شود که پیاده‌سازی یک فایلی برای شما حیاتی باشد یا سفارش شما فوری باشد.

ج: حفظ محرمانگی فایل
به صورت کلی همه‌ی فایل‌ها عمومی نیست بلکه برخی از پیاده‌سازی‌ها برای مقاصد شخصی استفاده می‌شود و انتشار عمومی آن باعث پدیدآمدن پیامدهای منفی اجتماعی یا اقتصادی خواهد شد. اینجاست که باید به شخص یا مرکز مطمئنی فایل را سپرد تا از این بابت خیال شما آسوده باشد.

در مرکز تایپ ۷۴ همواره سعی نموده‌ایم مشتریان را از خودمان راضی نگه‌داریم و سه نکته‌ی فوق را رعایت نماییم.

آدرس سایت: www.type74.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا