بهینه سازی درون سایت با ابزار Mozbar

aliseo

Member
به ابزار Mozbar ، یک نوار ابزار برای گوگل کروم ، خوش آمدین. این نوارابزار رایگان، دسترسی به معیارهای پیشرفته ، دسترسی به ابزارهای برتر و دسترسی فوری به اطلاعات وب سایت همه را در یک مکان آسان می کند.



شما نیاز دارید که در یک اکانت Moz برای دیدن معیارهای ابزار Mozbar وارد شوید. - یا یک اکانت انجمنی رایگان یا با یک اشتراک Moz Pro ! - تمام ویژگی های جالبی را که ابزار Mozbar ارائه می دهد، بررسی کنید.

  • Custom Searches - ایجاد کردن جستجوهای سفارشی توسط موتور، کشور، منطقه یا شهر
  • Link Metrics - دیدن نمره اعتبار دامنه و صفحه همراه تعداد لینک دهی root و ساب دامین ها
  • Page Overlay - نشانه گذاری صفحه ، ویژگی های کلی ، معیارهای لینک و وضعیت HTTP
  • On-Page Highlighter - پیدا کنید و کلمات کلیدی را در یک صفحه برجسته کنید و تمایز قائل شوید بین لینک ها با نوع : Followed ، No-Followed ، External ، Internal .
  • Social Metrics - نمایش لایک های فیس بوک و اشتراک گذاری گوگل پلاس توسط صفحه
  • Data Export - داده های تجزیه و تحلیل SERP خود را به یک فایل CSV منتقل کنید.
  • Keyword Difficulty - نمایش نمره سختی کلمه کلیدی برای هر عبارت جستجو روی هر SERP در زمان واقعی
  • Page Optimization - دریافت فوری جزئیات بهینه سازی صفحه برای هر کلمه کلیدی در هر صفحه
  • Even More Metrics - جستجوی بیشتر در صفحات و تحلیل SERP اطلاعات با ریشه دامنه و لینک های ساب دامین ، گزارش نامحدود Open Site Explorer و ... .
در آخر شما نیاز دارید که هزینه یک اشتراگ گذاری API را پرداخت کنید . شما هم چنین قادر خواهید بود که نمره اسپم Open Site Explorer را در ابزار Mozbar ببینید.

بهینه سازی صفحه
از ویژگی های بهینه سازی صفحه در ابزار Mozbar ، باز شدن در به روی هزاران ایده برای بهینه سازی صفحه و هموار کردن راه برای شما برای رتبه بالا در SERP می باشد.

اگر شما یک نرم افزار اشتراک گذاری Moz Pro دارید و وارد می شوید ، شما می توانید به سرعت هر صفحه ای ار در وب سایت خود بررسی کنید برای کلمات کلیدی که شما دنبال می کنید و ببینید آیا صفحه شما برای کلمات کلیدی هدف ، در حال حاضر ، بهینه شده است یا نه.

شما هم چنین به پیشنهادات دقیق در باره اینکه چگونه صفحه تان را بهینه کنید، دست پیدا می کنید. این به شما کمک می کند که تصمیم بگیرید آیا یک کلمه کلیدی برای بهینه سازی شما ارزش دارد یا نه.

برخلاف مبارزات نرم افزار Moz Pro ، شما می توانید فقط گزارش های بهینه سازی درون سایت (on-page optimization) را برای کلمات کلیدی که در حال حاضر در حال کشف هستند، اجرا کنید . ابزار Mozbar به شما توانایی بررسی هر صفحه برای هر کلمه کلیدی را می دهد. به علاوه ، تعداد کلمات کلیدی و صفحات را شما می توانید با ابزار Mozbar که نامحدود هست، تحقیق کنید . حالا شما می توانید بهینه سازی سئوی درون سایت (on-page SEO) را درپیش بگیرید.

شروع
شما می توانید از این ویژگی برای بهبود بهینه سازی on-page برای کلمات کلیدی در سایت خود استفاده کنید یا دامنه رقابت را گسترش دهید. از مزایای دیگر ، توانایی بررسی کلمه کلیدی و URL صفحه می باشد. شما می توانید ببینید که هم چنین چطور رقبای شما برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی می کنند . این بینش ، به شما کمک می کند که در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی رقبای خود بیاموزید.

بنابراین اجازه دهید شروع کنیم. در راس یک صفحه ، شما دوست دارید که بهینه سازی کلمه کلیدی را تست کنید. ابتدا ، ابزار Mozbar را بازکنید و روی آیکن جدید Page Optimization در کنار ابزار Highlight ، کلیک کنید. کلمه کلیدی را بنویسید و روی "Get Score" کلیک کنید.



در مرحله بعد ، شما نمره بهینه سازی صفحه را برای کلمه کلیدی خواهید دید، آن URL و کلمه کلیدی که شما تست کردید، به خوبی پیشنهاد می دهد که چطورنمره را بیشتر بهبود بدهید. بیان کنید که چگونه لینک ها را بهینه می کنید برای اینکه به جزئیات بیشتری دست پیدا کنید یا چطور نمره بهینه سازی صفحه را بهبود می دهید.

چگونه ابزار Mozbar کار می کند؟
برای هر کلمه کلیدی و URL صفحه ای که شما بررسی می کنید، شما به یک نمره بهینه سازی صفحه دست پیدا می کنید، درست مانند نسخه مبارزاتی بهینه سازی صفحه در Moz Pro . نمره بهینه سازی صفحه یک معیاری است که ما برای از آن استفاده می کنیم برای ارزیابی اینکه چگونه یک صفحه برای کلمه کلیدی که شما برایش استفاده کرده اید، بهینه سازی شده است.

  • ما 27 عامل موثر برای یک صفحه ای که به خوبی بهینه سازی شود و نمره صفحه شما برای آن کلمه کلیدی خاص را در نظر گرفته ایم.
  • ما نمره خود را به پیشنهاداتی شکستیم. (آیتم هایی که شما ممکن است بخواهید برای بهینه سازی تنظیم کنید) و حل کردیم .(یک لیستی از فاکتورهایی که بر نمره شما تاثیر مثبتی دارند.)
  • شما لیست کاملی از پیشنهادات و فاکتورهای حل شده به دست خواهید آورد که به نمره شما در زیر تب All Factors کمک می کند.
  • ما هم چنین موارد اولویت دار را زیر Most Important Fixes برجسته می کنیم. اگر شما به دید بهتر نیاز دارید پیشنهادات را گشترش دهید و از مشاوران سئو استفاده کنید.




تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا