بهترین مسواک برای کامپوزیت چیه؟

مسواک مورد استفاده شما می‌تواند تفاوت عمده‌ای در مورد شرایط کامپوزیت ایجاد کند. مسواک‌های دارای موی سفت و سخت می‌توانند صدمات جدی به کامپوزیت وارد کنند. این نوع مسواک‌ها البته به لثه‌ها و دندان‌ها نیز صدمه وارد می‌کنند.

بهتر است از مسواکی با سَر کوچک و موهای نرم استفاده کنید. این نوع مسواک‌ها برای کامپوزیت، لثه و دندان‌های شما مناسب هستند و همچنین به شما امکان می‌دهند نقاط صعب العبور دهان خود را تمیز کنید.

خرید کامپوزیت دندان در انواع برندهای مطرح دنیا

آیا استفاده از مسواک برقی برای کامپوزیت ضرر دارد؟​

امروزه تعداد متقاضیان درمان کامپوزیت برای ترمیم دندان‌ها و احیای زیبایی از دست‌ رفته آن‌ها بسیار زیاد است. بسیاری از افرادی که کامپوزیت انجام می‌دهند، نگران دوام آن‌ها هستند و سوالات زیادی در ذهنشان در این رابطه وجود دارد.

برای مثال یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن بیماران وجود دارد این است که آیا استفاده از مسواک برقی به کامپوزیت دندان‌ها آسیب می‌زند یا خیر. برخی از افرادی که کامپوزیت انجام داده‌اند، از استحکام آن مطمئن نیستند و فکر می‌کنند کامپوزیت‌ها با مثلا نیروی فشار مسواک برقی از جا کنده می‌شوند. اما این در حالی است که کامپوزیت دندان از طریق پیوند یا باندینگ به مینای دندان‌ها پیوند می‌خورد و این پیوند به قدری محکم است که به راحتی نمی‌توان آن را جدا کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا