بهترین فیلم و سریال های 2023 را در دیجی موویز ببینید

movies2023

New Member
دیجی موویز را همه فیلم باز ها می شناسند. این سایت یکی از بهترین مراجع دانلود رایگان جدید ترین فیلم و سریال های خارجی است. یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه های پخش فیلم و سریال کامل بودن آرشیو آن ها است. سالانه فیلمهای زیادی اکران می شوند؛ اما شاید پیدا کردن همه آن ها برای دانلود راحت نباشد. این سایت یکی از بهترین آرشیو ها را داشته که با کد تخفیف دیجی موویز با قیمت ارزان در دسترس است. البته، تعداد زیاد محتوا یک ایراد هم دارد. اینکه انتخاب سخت می شود. به خصوص اگر به تازگی به تماشای سریال های خارجی علاقه پیدا کرده اید، طبیعی است که ندانید از کجا شروع کنید. تولیدات شبکه های مختلف در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته اند. به همین دلیل هم، تصمیم داریم لیستی از بهترین فیلم و سریال های 2023 را معرفی کنیم که تماشای آن ها اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

بهترین سریال خارجی 2023​

شبکه های خارجی متعددی وجود دارند که به صورت منظم سریال های جدیدی را تولید و منتشر می کنند. نتفلیکس، اچ بی او، آمازون و هولو از جمله معروف ترین شبکه ها در این زمینه هستند. یکی از مزیت های همه این سامانه ها تنوع بالای آن ها است. طرفدار هر سبک و ژانری که باشید به سادگی می توانید ده ها فیلم و ساعتها سریال پیدا کنید که شما را سرگرم کنند. از همه بهتر، امتیازات و نظرات دیگران شما را از دیدن برنامه های آبکی و تکراری دور نگه می دارد.

سریال the last of us بهترین سریال خارجی 2023​

  • تاریخ انتشار: 15 ژانویه 2023
  • ژانر: پساآخرالزمانی، درام
  • امتیاز IMDB به سریال: 8.9
انتخاب اولین مورد در لیست بهترین سریال های خارجی 2023 ساده است. سریال آخرین بازمانده از ما یا the last of us بدون شک از بهترین سریال هایی است که در سال 2023 ساخته شده است. اگر به دنبال یک داستان جذاب با هیجانی نفس گیر و البته بازیگران توانمند هستید، این سریال را ببینید. ژانر سریال پسا آخر زمانی است و بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است. در این مجموعه، جهان بازمانده پس از اتفاق ناگواری را می بینید که بیشتر به خرابه ای پر از زامبی شبیه است تا جایی برای زندگی. یک بیماری همه گیر باعث شد جمعیت زیادی از کره زمین از بین رفته و شکل زندگی افراد به شکل کلی تغییر کند. last of us توسط شبکه اچ بی او ساخته شده و با همان فصل اول توانست در رده بهترین سریال ها قرار بگیرد.

سریال Shrinking بهترین سریال کمدی 2023​

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز IMDB به فیلم: 8.1
در هر ژانری سریال های خوب و بد زیادی تولید می شود؛ اما وقتی صحبت از کمدی باشد، کمتر سریالی را می توان پیدا کرد که واقعاً خوب ساخته شده و طنزی قوی داشته باشد. با این حال، سال 2023 زمان خوبی برای طرفداران کمدی است؛ چرا که سریال روان درمانی یا همان shrinking یکی از آثار قوی در این زمینه به شما می آید. نقش اصلی این مجموعه، جیسون سگل است که احتمالاً او را از سریال آشنایی با مادر بشناسید. در این فیلم، شاهد داستان روانشناسی هستیم که به خاطر درگیری با فقدان یکی از عزیزانش، برخلاف اخلاق حرفه ای، نظرات واقعی خود را به مراجعانش می گویند.

سریال Queen Charlotte: A bridgerton Story بهترین سریال عاشقانه 2023​

  • تاریخ انتشار: 4 مه 2023
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • امتیاز IMDB به سریال: 7.4
سریال ملکه شارلوت: داستان از بریجرتون در حقیقت سومین فصل از سریال محبوب و موفق bridgerton است که در سال 2023 پخش شد. در این فصل، به زمان قبل از فصلهای 1 و 2 بریجرتون می رویم تا شاهد یک داستان عاشقانه دیگر باشیم. این بار زندگی ملکه شارلوت در زمان جوانی و داستان عشق او با پادشاه موضوع سریال است. سازنده این سریال هم نتفلیکس است و می توان آن را یکی از بهترین ها در ژانر درام و عاشقانه دانست. مانند سایر سریالها، دانلود این مجموعه هم از دیجی موویز امکان پذیر است.

لوکی (Loki) بهترین سریال فانتزی سال 2023​

  • تاریخ انتشار: تابستان 2023 (تابستان 1402)
  • ژانر: اکشن-ماجراجویی، تریلر جنایی، فانتزی، علمی تخیلی
  • امتیاز IMDB به سریال: 8.2
شاید فصل اول سریال جذاب لوکی را دیده باشید. فصل دوم این مجموعه هنوز پخش نشده است؛ اما تاریخ انتشار آن تابستان 2023 اعلام شده است. داستان این سریال درباره لوکی خدای حقه بازی است که دارد در مسیری متفاوت از همیشه می رود و خود را درگیر ماجرا هایی می بیند که به فکرش هم نمی رسید. این مجموعه در ژانر های، علمی تخیلی، فانتزی و ماجراجویی ساخته شده و مانند سایر تولیدات مارول، چاشنی طنز هم در خود دارد. اگر به آثار فانتزی که در این ژانر ساخته می شوند علاقه دارید، تماشای loki یکی از بهترین تجربه های شما در دنیای سریال ها خواهد بود.

سریال مأمور شب از بهترین های اکشن در 2023​

  • تاریخ انتشار: 23 مارس 2023
  • ژانر: اکشن، مهیج، درام
  • امتیاز IMDB به سریال: 7.6
نوبتی هم که باشد، نوبت به بهترین سریال اکشن سال 2023 رسیده است. سریالهای اکشن به خاطر ماهیت و نوع داستان خود معمولاً امتیاز بالایی دریافت نمی کنند؛ اما این سریال توانسته امتیاز خوبی دریافت کند. این سریال موفق هم یکی از ساخته های نتفلیکس است که توانسته با پخش مان فصل اول به عنوان یکی از بهترین سریال های اکشن خارجی شناخته شود. سریال مأمور شب اثری اقتباسی از یک رمان است و روایتگر داستان یکی از مأموران پایین رده اف بی ای است که درگیر ماجرایی بزرگ می شود. او که تا پیش از این کار مهمی انجام نمی داده است باید بتواند یک توطئه بزرگ را خنثی کند.

بهترین فیلم خارجی 2023​

فیلم و سریال ها دو دنیای کاملاً جدا اند و هر کدام هم علاقه مندان خاص خودش را دارد. اغلب افراد معمولاً هر دو را می بینند. همانطور که سریال های خوب زیادی ساخته می شود، تعداد شاهکار های سینمایی هم کم نیست. البته، مشکل فیلم های سینمایی خارجی این است که کمی دیرتر از سریال ها به دست ما می رسند. دلیل آن هم این است که ابتدا باید زمان اکران آن ها در سینما تمام شود و سپس در سایت هایی مانند دیجی موویز برای دانلود قرار بگیرد. برخی از بهترین فیلم های سینمایی که می توانید در 2023 ببینید، در ادامه ذکر شده اند.

مگان از بهترین فیلم های سینمایی 2023​

  • تاریخ اکران: 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401)
  • ژانر: ترسناک، تریلر، علمی تخیلی
  • امتیاز IMDB به فیلم: 6.4
نگذارید امتیاز نه چندان بالای این فیلم شک به دلتان بیندازد، مطمئن باشید، فیلم سینمایی مگان یکی از بهترین فیلم های سینمایی خارجی است که در 2023 می توانید ببینید. به خصوص اگر به فیلمهای علمی تخیلی علاقه دارید و به دنبال هیجان بیشتر می گردید Megan گزینه ای عالی است که توانسته از منتقدان نمره 93 بگیرد. مگان یک عروسک رباتیک است که با هوش مصنوعی برنامه ریزی شده تا بتواند با کودکان ارتباط برقرار کرده و به احساسات آن ها پاسخ بدهد. همانطور که حدس می زنید، چیزی طبق برنامه پیش نمی رود و یک اتفاق ناگوار همه چیز را تغییر می دهد. به دلیل استقبال بالا از این اثر، قرار است قسمت دوم آن هم در 2025 منتشر شود.

بهترین فیلم اکشن 2023 جان ویک فصل چهار (John Wick)​

  • تاریخ اکران: 24 مارس 2023
  • ژانر: اکشن، تریلر، جنایی
  • امتیازIMDB به فیلم: 8.2
حتی اگر فیلم باز نباشید به احتمال زیاد اسم جان ویک را شنیده اید. چهارمین قسمت این فیلم اکشن در سال 2023 پخش شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی از نظر مخاطب و منتقدان تبدیل شد. صحنه های اکشن بی نظیر و البته مقدار زیادی خشونت باعث شده این فیلم علاقه مندان این ژانر را به هیجان بیاورد. کیانو ریوز هم قطعاً یکی از جذابیت های غیر قابل انکار این اثر است که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. جان ویک داستان یک آدمکش حرفه ای است که علی رغم بازنشسته شدن، تصمیم می گیرد به انتقام جویی برخیزد. قسمت سوم به شکلی تمام شد که افراد زیادی برای کشتن او به دنبالش بودند. ادامه این اتفاق در قسمت 4 نشان داده می شود. جان ویک 4 و قسمت های قبلی آن را می توانید به صورت رایگان از دیجی موویز دانلود کرده و لذت ببرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا