بهترین تراکم فرش ماشینی

nilojahani

New Member
imerdas.com-carpet-rug-01-564x400.jpg

بهترین تراکم فرش ، کدومش برای خونمون بهتره؟

فرش یکی از ارکان جدانشدنی منازله که بدون حضور آن دکوراسیون مون ناقصه خب اینکه فرشی انتخاب کنیم که تا چندین سال برامون بمونه و عمر کنه و زیبایی خودشو حفظ کنه باید از اولویت هامون باشه و دقت زیادی داشته باشیم.هنگام خرید فرش نکاتی هست که نباید از آن ها غافل بشیم و از نطرمون دور بمونه یکی از مهم ترین این مسایل توجه به تراکم فرشه . در واقع تراکمه که کیفیت و دوام فرش و مشخص میکنه اگه فرشی تراکم بالایی داشته باشه یه نوع تضمینیه برا دوام و کیفیت.البته باید حواسمون باشه که به غیر از درنظرگرفتن شانه و تراکم فرش از مسایل دیگه غافل نشیم مثلا فرشی انتخاب نکنیم که تراکم بالایی داشته باشه اما مدلش با وسایل منزلمون هماهنگی نداشته باشه.
فرش باید چه تراکمی داشته باشه؟

تراکم فرش

اولین نکته ای که نباید فراموشمون بشه اینه که تعداد تراکم فرش را باید در نظر داشته باشیم ، قدم بعدی اینه که بررسی کنیم از بین فرش های موجود کدوم نوعشون بهترین تراکم و دارن و برامون مناسبن خوبه که یه شناخت کوچیکی از فرش داشته باشیم.



فرش ۱۵۰۰ شانه فرشی که هم اکنون بالاترین تراکم و به خود اختصاص داده

فرش ۱۵۰۰ شانه یکی از فرش هایه جدیده که بالاترین تراکم و داره تراکم این فرش چیزی در حدوده ۴۵۰۰ است این نوع فرش بسیار ظریفه به نوعی که وقتی به طرح های آن نگاه می کنیم انگار داریم فرش دستبافت و می بینیم .پس اگه نمیتونیم یه فرش دستباف با طرح اصیل ایرانی بخریم فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ میتونه انتخابی درست و به جایی باشه برامون.

فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ فرشی که هنوز هم طرفداران خاص خودش و داره

تراکم فرش

با اینکه چند سالی میشه که از ورود فرش ۱۲۰۰ شانه به بازار و خونه های ما میگذره اما باز هم این نوع فرش محبوبیت زیادی داره چون هم طرح های زیبایی داره و هم رنگبندی های دلنشین و جذاب به علاوه قیمت مناسب آن هم به عنوان یه فرش دستباف گونه به این شهرت افزوده شده.



فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ فرشی ظریف و زیبا

کیفیت و دوام ، ظرافت ، نرمی و لطافت همه و همه ی این خصوصیات باعث شده فرش ۱۰۰۰ شانه رقابت خیلی نزدیکی به فرش های ۱۲۰۰ شانه داشته باشن ، قالی ۱۰۰۰ شانه طرفدارای زیادی داره ، جالبه که در کنار این خصوصیات خیلی خوب قیمت پایین این فرش ها هم دلیل دیگه ای شده بر انتخاب اول ما.

خب تا حدودی تونستیم با خصوصیات و تراکم فرش های دستبافت گونه آشنا بشیم ، بالاترین فرش از نظر تراکم در حال حاضر فرش ۱۵۰۰ شانه است بعد از این باید با توجه به بودجه و شرایط مالی مون تصمیم بگیریم که این فرش ها برامون مناسب هستن یا نه؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا