برنامه و نحوه ساخت شخصیت سخنگو

mohammadalihash

New Member
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیزم.
سوال دارم نمیدونم جای درستی دارم سوالمو میپرسم یا نه.
میخواستم یک شخصیت بسازم که منحصر به فرد خودم و برند خودم باشه. و تمام آموزش هام رو از زبون اون شخصیت ارایه کنم. البته اصلا مربوط به گرافیک و ... نیست.
میخواستم ببینم به چه برنامه هایی نیاز دارم که هم ساده باشن نسبتا هم در زمان کوتاه بتونم انیمیشن ایجاد کنم.
توضیح بیشتر: یک شخصیت ظاهرا با مزه لازم دارم که خودم به صلیغه خودم درستش کنم بعد این توانایی رو براش ایجاد کنم که حرف بزنه و صدای خودم رو روش بذارم.
برنامه هایی که بشه باهاش نسبتا ساده و سریع این کارو انجام داد چیه.
 

yasaman56

Member
آوسبیلدونگ (Ausbildung) یک سیستم آموزش حرفه‌ای و تدریس مهارت‌های کاری در آلمان است. این سیستم به عنوان یک راه ورود به بازار کار برای جوانان مطرح است و در طول آن، شخص به صورت عملی و نظری در یک شغل خاص آموزش می‌بیند. این دوره‌ها به عنوان Ausbildung یا Lehre شناخته می‌شوند.برنامه‌های آوسبیلدونگ های آلمان به مدت حدود 3 تا 3.5 سال طول می‌کشند و به طور عمده توسط کسب و کارها و شرکت‌ها ارائه می‌شوند. افراد در حین آموزش به صورت عملی در محل کار مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند و در کنار آن، دوره‌های تئوری نیز در مراکز آموزش حرفه‌ای (Berufsschule) برگزار می‌شود.پس از پایان دوره آوسبیلدونگ، فرد می‌تواند یک گواهینامه حرفه‌ای یا تحصیلی (Berufsabschluss) دریافت کند و به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه خود فعالیت کند. این سیستم به شدت به دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا به سرعت به بازار کار وارد شوند و تجربه عملی زیادی در حرفه خود به دست آورند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا