برنامه نویسی php به صورت حرفه ای (قبول کار پروژه ای و استخدام تمام و یا پاره وقت)

rodix.ir

New Member
با سلام
دوستانی که نیاز به طراحی وب در هر سطحی از پروژه دانشجویی تا درگاه های واسط و هر چیزی دارند می تونید بنده تماس بگیرید تا مناسبترنی هزینه و کمترین زمان و بهترین کیفیت ارائه بشه خدمتتون.

* شرکت هایی که نیازمند برنامه نویس با تخصص های زیر هستند و توانایی این رو دارند که یک سوم از حقوق رو در ابتدا پرداخت کننده هم با مهانه حداقل 1.500.000 تومان در خدمتشون هستم.

*نمونه کار های بسیار متفاوتی موجود است (اسکریپت سایت فیلم,اسکریپت خبرخوان,اسکریپت vip,اسکریپت فروش فایل,اسکریپت دانلود و فروش مقاله و کتاب,اسکریپت نظرسنجی و کمپین,اسکریپت فروش ارز , ....)

* نمونه کار ها قابلیت ارائه به صورت آنلاین موجود است . در پارس کدرز و پونیشا هم فری لنسر هستم و در پارس کدرز پروژه های بزرگی دارم مانند درگاه واسط و سیستم دی جی کالا و دیوار و تایپ ایران ( همه اختصاصی در حال طراحی هستند و در لیست پروزه ها موجود است و چندین پروژه هم انجام شده هم در پارس کدرز هم پرشین تولز و هم پونیشا و ...) پس از هر نظر دارای رزومه و سابقه هستم و می تونید بررسی کنید.

* علت درخواست هزینه کم و درخواست یک سوم در ابتدا : بخاطر داشتن پروژه های خیلی بزرگ کمی دست و بالم تنگ شده و نیاز به نقدینگی دارم و در همین راستا هم برای ماهانه مبلغ یاد شده 5 ساعت روزانه کار مفید می کنم و جداقل می تونم در هر روز 1 پروژه دانشجویی تحویل بدم و یا هر 3 روز یک پروژه شرکتی , هر 10 روز یک فروشگاه . و تنها بخاطر اینکه نیاز به هزینه اولین دارم قیمت حقوق رو هم کم گفتم خدمتتون

تخصص های بنده :

Php
mysql
css3
html5
ajax
jquery
mvc
bootstrap
codeigniter
laravel
jason
wordpress
و .... غیره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا