بررسی تخصصی خرید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی

sepehriyani

New Member
carpet-700-01-660x400.jpg

یکی ار مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل، وجود فرشی زیبا و هماهنگ با رنگ و سبک دکور منزل هست. پس کمتر کسی پیدا میشه که از خرید فرش فاکتور بگیره و اون رو از خونه حذف کنه. حالا فرقی نداره فرش اتاق خواب ، فرش آشپزخانه یا فرش پذیرایی . در هر صورت وجودش لازمه. از بین انواع فرش ماشینی و فرش دستباف که تولید میشه، فرش ماشینی دارای طرفدارای بیشتری هست چون هم قیمت مناسبی داره و هم تنوع طرح و رنگش بیشتره.

دلایل خرید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی

قیمت مناسب: با وجود اینکه فرش های جدید و ظریف مثل فرش ۱۵۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه یا فرش ۱۰۰۰ شانه توی بازار خودنمایی میکنن و جلوه و زیبایی دکوراسیون رو دو چندان میکنن اما همچنان خریدارای فرش 700 شانه از تعدادشون کم نشده چرا که قیمت این فرش مناسبه.
ضخامت: یه فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ درسته که خیلی ظریف نیست چرا که ۷۰۰ شانه بودن اون باعث میشه از نخ های ضخیم در بافتش استفاده کنن به همین دلیل نمیشه خیلی ریزه کاری ها و ظرافت های طرح رو روی اون نشون داد اما این ضخامت نخ، موجب استحکام فرش میشه و برای اتاق های نشیمن و پر رفت و آمدی که پاخور کفپوش زیاده مناسب هست.
جنس نخ: دلیل بعدی برای خرید این فرش ، جنس نخ اکرولیک اون هست که این نخ در برابر حرارت و نور بسیار مقاوم بوده، پرزدهی نداشته و ایجاد حساسیت نمیکنه به همین خاطر با خرید این فرش از آلرژی در امان هستین.

تفاوت بارز فرش ۷۰۰ شانه ماشینی با دیگر فرش ها

فرش ۷۰۰ شانه ، تفاوت های بارزی با فرش های شانه بالاتر مثل ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه داره. ارتفاع نخ خاب در فرش ۷۰۰ شانه معادل ۱۱ میلی متر بوده اما این ارتفاع در فرش های با شانه ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ کمتر هست. هرچی فرش شانه بیشتری داشته باشه ریز بافت تر میشه و ارتفاع نخ خاب در اون پایین تر میاد. پس اصلی ترین تفاوت این فرش با مدل های بعد از خودش در ریز بافتی و ظرافت نقشه هست.

قیمت خرید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی چند است؟

این روزها با افزایش نرخ دلار و شرایط اقتصادی ناپایدار، قیمت هر وسیله و کالایی مدام در حال تغییره. فرش هم از این قاعده مستثنی نیست اما خب قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با توجه به ویژگی هایی که داره مناسب بوده و از بقیه مدل ها کمتر هست. این فرش با توجه به استقامت و کیفیتی که داره قیمت خوبی براش تعیین شده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا