[مقاله] با لپ‎تاپ جدید p57w گیگابایت، روح گیمینگ خود را آزاد کنید!

JAleh95

Banned
شاید کمپانی تایوانی گیگابایت در بازار لپ‎تاپ‌ها حضور پررنگی نداشته باشد، اما در بازار لپ‎تاپ‌های مخصوص گیمینگ و بویژه نزد کاربران حرفه‌ای، حضور بسیار سنگینی دارد و با معرفی هر محصول جدیدی، برای مدتی خواب و خوراک را از گیمر‌ها می‌گیرد. لپتاپ جدید P57W یکی از این محصولات بسیار خاص گیگابایت است که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن آشنا شوید.
20151126114427_big.jpg


P57W یک لپتاپ گیمینگ رده بالای 17.3 اینچی است که گیگابایت آن را به جدید‌ترین سخت افزار‌ها و فناوری نوین امروزی مجهز کرده است. این لپتاپ قدرت پردازشی خود را از پردازنده i7 اینتل از نسل Skylake و پردازنده گرافیکی GTX970M یا 965M می‌گیرد. به منظور بالا‌ترین سرعت ذخیره سازی، P57W به SSD پرسرعت از نوع. M.2 PCIe مجهز است. حافظه رم DDR4، درگاه USB 3.1 نوع C و درگاه HDMI 2.0 با پشتیبانی از HDCP 2.2، از دیگر قابلیت‌های آن هستند. این لپ تاپ گیمینگ بزرگ همچنین دارای یک جایگاه قابل جداسازی برای درایوهای سخت مختلف است. این صفحه کلید اکنون به گونه‌ای بهبود یافته که با فشردن تعداد زیادی از دکمه‌های آن، عملکرد هیچ دکمه مختل نمی‌شود و تک تک آن‌ها با سرعت واکنش هرچه تمام، در خدمت گیمر هستند. در صفحه کلید‌های معمولی، اگر چندین دکمه همجوار را به صورت همزمان فشار دهید، دسترسی به دکمه‌های نزدیک به آن‌ها مقداری دشوار می‌شود.
گیگابایت از فرصت پیش آمده در نمایشگاه CES امسال برای معرفی گونه‌های ارتقا یافته از دیگر لپ تاپ‌های سری P خود که اکنون به پلتفرم Skylake اینتل ارتقا یافته‌اند، بهره گرفت. منبع: hexus
 

جدیدترین ارسال ها

بالا