با راه اندازي سايتي در ايران مشكل پرداخت كاملا آنلاين در سطح بين المللي و كشور حل شد

بحث خرید و فروش اینترنتی معضل تمامی وب مسترهای ایرانی است .جدیدا شرکت TradeTask LLC اقدام به راه اندازی یک وب سایت رابط برای دریافت و پرداختهای اینترنتی کرده که امکانات جالب توجهی دارد . امنیت این سایت توسط یک شرکت معروف تایید و گارانتی تا ده هزار دلار شده است و شما به راحتی میتوانید به این سایت رفته و کد اختصاصی خود را برای فروش یا پرداخت دریافت کنید.
عضویت در این سایت رایگان میباشد و برای شروع اعتباری معادل پنج دلار در نظر گرفته شده است:

سپرده كردن (Deposit): در واقع مانند پول خواباندن يا واريز پول است كه توسط آن به حساب ايران‌پل خود پول واريز مي‌كنيد.

برداشت (Withdraw) : برداشت كردن يك مبلغي از حساب ايران‌پل خودتان به يك حساب بانكي معمولي يا ارسال توسط چك به آدرس شما.

ارسال پول (Send) : وقتي از سايتي بصورت آنلاين خريد مي‌كنيد و يا مي‌خواهيد براي كسي وجهي به صورت آنلاين ارسال كنيد از اين امكان كمك مي‌گيريد.

در خواست پول (Request) : اگر شخصي سفارش خريد چيزي را توسط سايت‌تان به شما داده، يا مشتريهايي داريد كه مي‌خواهيد براي آنها صورتحساب يا فاكتور جديدي ارسال كنيد از اين امكان كمك مي‌گيريد. شما ميتوانيد براي كساني كه عضو ايران‌پل هم نيستند درخواست پول ارسال كنيد، سيستم بطور خودكار راهنماي عضو شدن را نيز براي آنها ارسال مي‌كند.

خريد تضميني (Escrow) : اگر مي‌خواهيد از سايتي خريد كنيد يا پولي براي كسي ارسال كنيد كه به آنها اعتماد نداريد از خريد تضميني استفاده مي‌كنيد، به اين ترتيب پول شما در حساب خود ايران‌پل مي‌ماند تا آنكه كالا يا سرويس خريده شده به دست شما برسد سپس با تاييد شما به فروشنده پرداخت مي‌شود، به اين ترتيب خريدار ميداند كه پولي را بيهوده پرداخت نكرده و فروشنده هم مطمئن است كه خريدار پول را پرداخته است و فقط تحت شرايط خاصي ميتواند پول خود را پس بگيرد

https://iranpal.com/fa/index.php?r=5482
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا