با ای جهان آشنا شوید

merlin1994

New Member





این سایت کاملا فارسی شده است

ای جهان یک دنیای مجازی است که از اکتبر 2009 فعالیت خود را آغاز کرده.
در این دنیای مجازی همانند دنیای واقعی شما می توانید صاحب هر شغل و منسبی که می خواهید شوید. اگر فکر میکنید سیاستمدار خوبی هستید به یکی از احزاب بپیوندید و سیاستمداران کشورتان برای ادار ه بهتر کشور کمک کنید ، خواه در مقام رئیس جمهور ، خواه رئیس حزب ، وزیر ، نماینده مجلس یا یک فعال سیاسی.
اگر قلم خوبی دارید می توانید روزنامه نگاری را برگزنید و هرآنچه می خواهید در مورد این دنیای مجازی بنویسید ، البته مطمئن باشید که روزنامه شما توقیف نخواهد شد.
اگر به ارتش و نظام علاقه دارید با تمرین نظامی و شرکت در جنگهای ملی و جهانی ارتقا درجه بگیرید و به یکی از سران نظامی ایران تبدیل شوید.
شاید هم عاشق تجارت و پول درآوردن هستید. اگر اینطور است پس هرچه زودتر دست به کار شوید و آینده ای آرمانی و شاد در این دنیای مجازی برای خود بسازید.
در این دنیای مجازی فقط نوجوانان یا کسانی که به دنبال سرگرمی هستند عضو نیستند ، دانشجوی اقتصاد ، دانشجوی علوم سیاسی ، روزنامه نگار و ... قبل از آغاز فعالیت در دنیای واقعی ، به این دنیای مجازی می پیوندد و تجربه ای کسب میکند برای دنیای واقعی ، فقط و فقط به این دلیل که
این سایت در حدی فوق العاده دنیای واقعی را شبیه سازی کرده است.

اما از تمام اینها که بگذریم مهمترین دلیلی که جهانیان به این سایت می آیند کمک به کشورشان در جنگ مقابل کشورهای بیگانه است.

اگر عاشق ایران هستید و به ایرانی بودنتان افتخار میکنید ، تنها چند دقیقه در روز وقت بگذارید و به هموطنانتان در سرافراز نمودن ایران عزیز در جهان کمک کنید.

پی دی اف آموزش کامل بازی : دانلود


 

جدیدترین ارسال ها

بالا