-باز کردن یک ایمیل pop3 در یاهوYahoo-

Sunboy454

Active Member
Pop یا post office protocol، این امکان را برای شما فراهم میکند که از سرور سرویس دهنده ایمیل پیامها را به کامپیوتر شخصی خود با برنامه ای مثل Microsoft Outlook Express or Netscape Mail و نظایر آن دانلود نموده و حتی وقتی به اینترنت متصل نیستید و آنلاین نیستید به آنها دسترسی دارید. یاهو چند سالی است که سرویس pop3 خود را را به علت هزینه بالا از حالت رایگان خارج کرده است . اما یاهو این سرویس را هنوز برای بعضی کشورها از جمله انگلیس ارائه می کنید. شما می توانید به سایت http://mail.yahoo.co.uk بروید و برای خود یک ایمیل باز کنید. نحوه عضویت در این صندوق الکترونیک همانند yahoo.com است با این تفاوت که چون نام ایران در بین کشورها نیست نام یک کشور دیگر (مثلا افغانستان که zipcode را هر چی بدین ایراد نگیره یاهو)را وارد می کنیم و اینکه آدرس ایمیل شما به صورت [email protected] می شود. بعد از عضویت وارد صندوق ایمیل خود شوید و درون صندوق ایمیل خود در یاهو سمت راست بالا روی mail options کلیک کنید وبعد روی POP Access and Forwarding کلیک کنید. بعد Yes را انتخاب کنید.



Sign Up

Yes

I want to use mail forwarding and POP access. Please contact me occasionally about special offers, promotions and Yahoo! features. To learn more about Yahoo!'s use of personal information, please read the Yahoo! Privacy Policy.

No

I won't be using mail forwarding or POP at this time. Please do not send special offers, discounts or promotions to my Yahoo! Mailbox.



بعد روی Finished در انتهای صفخه کلیک کنید .بعد از آن یک صفحه دیگر می آید. به خاطر داشته باشید که include bulk mail را تیک زده باشد روی Save کلیک کنیدو بعد این صفحه را ببندید.تا اینجا باز کردن ایمیل تمام است .
حال می رسیم به تظیمات نرم افزار باز کردن ایمیل بعد از آن که ایمیل باز کردید .نرم افزار ایمیل خود را باز کنید و تنظیمات لازم را برای دریافت از سرور pop انجام دهید. مثلا در outlook express ابتدا outlook express را باز کنید. بعد ازآن روی accounts.کلیک کنید و بعد روی add و بعد در جعبه متن نام خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید . در جعبه mail Address آدرس ایمیل خود را بنویسد. (به خاطر داشته باشید ایمیل شما به این شکل هست [email protected]) بعد روی next کلیک کنید. بعد زیر my incoming mail server is a.. گزینه POP3. را انتخاب کنید و در جعبه in the incoming mail (pop3, imap, or http) server آدرس pop.mail.yahoo.com را تایپ کنید و در جعبه in the Outgoing Mail (SMTP) Server آدرس smtp.mail.yahoo.com را تایپ کنید . روی Next کلیک کنید. در جعبه Account Name box آی دی ایمیل خود که همان آدرس ایمیل شما بدون yahoo.co.uk @ است .را تایپ کنید و اگر می خواهید پسورد شما ذخیره شود Remember password را تیک بزنید ودر آخر Log on using Secure... را علامت نزده باقی بگذارید و روی Next کلیک کنید و Finish را بزنید. با زدن Ctrl+M یا کلیک روی send and recieve all می توانید ایمیل خود را چک کنید. بعد از اینکار به راحتی می توانید کلیه ایمیل ها را با outlook express دریافت کنید . تنظیمات نرم افزارهای دریافت ایمیل دیگر نیز مشابه همین روش است .
---------------------
نقل از اینجا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا