بازی های آنلاین

rezatoofan

Member
سلام
------
ساخت یک بازی اینترنتی به راحتی امکان دارد یک طراح بازی باید در درجه اول محیط اجرای بازی را در نظر بگیرد و سپس بر اساس آن برنامه ها و روش های مورد نیاز خود را جهت ساخت تعیین کند.
اگردر اینترنت جستجو کنید بازی های آنلاین متعددی را پیدا خواهید کرد که برخی از آنها نیاز به نسخه نصب شده بر روی سیستم شما دارد و برخی نیازی به نصب ندارد و بر روی مرورگرهای اینترنتی اجرا و قابل استفاده می باشند .
یک بازی اینترنتی پر طرفدار در اینترنت هست که در روز چندین میلیون بازیکن در سرور های مختلف مشغول بازی کردن هستند. جهت بازی کردن باید نسخه بازی آن را بر روی سیستم نصب کرد.
( سرور در بحث ما خدمات دهنده های بازی های اینترنتی هستند )
(wow مخفف World Of Warcraft است)

هسته سرور این بازی، ترکیبی از ++c و sql است
درک این موضوع که چگونه می شود این دو را با هم بکار برد زیاد سخت نیست فقط
کافیست احساس نیاز پیدا کنید . این سرور ها مانند لینوکس متن باز هستند که می توان
سرور این بازی تغییرات زیادی را ایجاد کرد مانند :
1- تغییرات در هسته سرور
2- تغییر در اطلاعات مربوط به بانک اطلاعات
3- ساخت و حذف اشیاء داخل بازی
و ...
نمونه های زیادی از این سرور ها را می توان در اینترنت جستجو و بررسی کرد. کافیست جستجو کنید : (wow server) جهت بازی کردن و دیدن فضای بازی یا( who can create wow server) جهت پیدا کردن سرورها و انواع آن که به طبع با محدود هسته هایی مواجه می شوید که یکی از معروفترین های آن mangos و trinity است. البته نسخه های دیگری نیز هست مانند ascent و ...

از دوستان هر کس با ادامه این مبحث موافق هست بگه بیشتر توضیح بدم
 
آخرین ویرایش:

wild-man

Member
سلام بحثت رو خوندم خیلی جالب بود به نظر من خیلی خوبه که ما یواش یواش وارد این مباحث بشیم امیدوارم دولت به افرادی که در این ضمینه فعالیت میکنن کمک کنه نمیدونم اسم سرور های ایرانی مثل یزد بلیز یا ایران بلیز رو شنیدی که به علت محدودیت پلیرها از اونها زیاد استفاده نمیشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا