بازی سازی با فلش هنوز جایگاه داره؟

tanzetanz

New Member
سلام دوستان.
میخواستم بپرسم با توجه به اینکه
اولا خود فلش در چندسال اخیر با بی مهری مواجه شده و تا حدی به حاشیه کشونده شده
و دوما اینکه موتورهای مختلفی برای بازیسازی مثل یونیتی وجود داره،
آیا همچنان استفاده از فلش -یا دقیقتر بگم- اکشن اسکریپت، برای بازی سازی انتخاب درستی هست یا نه؟
(البته منظورم بیشتر بازیهای دوبعدیه، برای پلتفرمهایی مثل اندروید)

اگر در مورد این سوال این پیش فرض رو در نظر بگیریم که توسعه دهنده، تسلط و سابقه ی زیادی در اکشن اسکریپت داشته باشه (ولی نه بازیسازی)،
آیا عاقلانه ست که به ابزارهای دیگه،اون هم به شکل یک برنامه نویس تازه کار رو بیاره،
یا اینکه توی همین اکشن اسکریپت به عنوان یک برنامه نویس با سابقه و مهارت کارشو این بار به عنوان بازیساز ادامه بده؟

آیا همچنان میشه به اکشن اسکریپت و ابزارهای وابسته اون در زمینه قدرت مانور در ساخت بازی، سرعت در دولوپ و کدزنی، و پرفرمنس در اجرا، اتکا کرد و اون رو جزو انتخاب هاب برتر برای بازیسازی دونست؟

خیلی ممنون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا