بازی دومینو قرآنی

شروع موضوع توسط mmz2006 ‏9 فوریه 2016 در انجمن ارسال نمونه کار

  1. mmz2006

    mmz2006 Active Member

    ارسال‌ها:
    130
    تشکر شده:
    120
    امتیاز دستاورد:
    43
    با سلام به همه دوستان

    بازی دومینو قرآنی که با wck و as3 ساختم .
    در این بازی از پرداخت درون برنامه ای استفاده کردم .


    https://cafebazaar.ir/app/air.aayeh/?l=fa


    air.aayeh3.jpg
     
    آخرین ویرایش: ‏9 فوریه 2016
    نوشته شده توسط mmz2006 در ‏9 فوریه 2016
  2. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    760
    تشکر شده:
    539
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام دوست عزیز
    مبارک باشه
    بازیه خیلی سختیه
    منظورم قسمت قرآنیشه
    چون فقط صوته برای کسی که قرآن زیاد میخونه و بلده ، راحت میتونه جواب رو پیدا کنه
    در مورد محیط بازی ، اگه همه المانها تکسچر مذهبی داشتن بهتر بود
    وقتی دکمه بازگشت رو 1 بار بزنم ، پیغام میده 1 بار دیگه واسه خروج بزن
    اما اگه نزنم و صبر کنم پیغام بره ، بعد دکمه بازگشت رو بزنم از بازی خارج میشه
    اگه بتونی کدهای مربوط به پرداخت درون برنامه ای رو بذاری ممنون میشم
    من تو این قسمت گیج شدم
    یکم سخته قسمت کدنویسی پرداخت درون برنامه
    تشکر
     
    نوشته شده توسط Fanous در ‏17 فوریه 2016
    mmz2006 از این پست تشکر کرده است.
  3. mmz2006

    mmz2006 Active Member

    ارسال‌ها:
    130
    تشکر شده:
    120
    امتیاز دستاورد:
    43
    سلام فانوس جان

    ممنون از لطفت

    فکر نمی کردم انقده سخت باشه ، چون با حدس یه کلمه میشه سرچش کرد و ...

    کار تکسچر و یو آی و ... خواستم فانتزی باشه که خیلی خسته کننده نباشه و می دونی که دست تنها بدون کار گروهی ، انجام این کارها سخته .

    دکمه بازگشت هم ایرادت وارده و باید درستش کنم .

    این هم کد پرداخت درون برنامه ای که در بازی ازش استفاده کردم :

    PHP:


    import com.pozirk.payment.android.InAppPurchase;
    import com.pozirk.payment.android.InAppPurchaseEvent;
    import com.pozirk.payment.android.InAppPurchaseDetails;

    var _iap:InAppPurchase = null ;
    var _producID:String = "premium" ;

    function initInApp() {
        _iap = new InAppPurchase();
        //initialization of InAppPurchase
        _iap.addEventListener(InAppPurchaseEvent.INIT_SUCCESS, onInitSuccess);
        _iap.addEventListener(InAppPurchaseEvent.INIT_ERROR, onInitError);
        // کلید RSA
        _iap.init("HTUYULNCCFRDESYYG585JGDRHU-----");
    }

    function onInitSuccess(event:InAppPurchaseEvent):void
    {
        trace( "InAppBilling supported" );
        _iap.addEventListener(InAppPurchaseEvent.PURCHASE_SUCCESS, onPurchaseSuccess);
        _iap.addEventListener(InAppPurchaseEvent.PURCHASE_ERROR, onPurchaseError);
        _iap.purchase(_producID, InAppPurchaseDetails.TYPE_INAPP);
    }
    function onInitError(event:InAppPurchaseEvent):void
    {
        trace( "InAppBilling not supported" );
        trace(event.data); //trace error message
        _iap.dispose();
        trace("Dispose");
    }



    function onPurchaseSuccess(event:InAppPurchaseEvent):void
    {
        trace("Purchase Success");
        trace(event.data); //product id
        if(event.data == _producID ){
            //در این قسمت پرداخت تایید شده و باید در اینجا قفل را باز کنیم و
            // میشه با قرار دادن یه شیردآبجکت دفعات بعد تست کرد که آیا قفل باز شده یا نه
        }
        _iap.dispose();
        trace("Dispose");
    }

    function onPurchaseError(event:InAppPurchaseEvent):void
    {
        trace(event.data); //trace error message
        _iap.dispose();
        trace("Dispose");
    }



    //====================================


    bt1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,funclick);
    function funclick(evt:MouseEvent):void {
        initInApp();
    }
       

       
     
     
    آخرین ویرایش: ‏18 فوریه 2016
    نوشته شده توسط mmz2006 در ‏18 فوریه 2016
    Fanous از این پست تشکر کرده است.
  4. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    760
    تشکر شده:
    539
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام و تشکر از راهنمایی شما
    فرض کنیم یه آیتم غیرمصرفی داریم
    مثلا خرید ورژن کامل
    حالا ما با یه شردآبجکت اونو سیو می کنیم بعد از خرید کاربر
    بعد کاربر برنامه رو آنیستال می کنه و طبیعتا شردآبجکت ما هم پاک میشه
    کاربر دوباره برنامه رو نصب میکنه و چون قبلا یکبار ورژن کامل رو خرید کرده باید این امکان واسش فعال بشه
    چجوری باید این کار رو کرد ؟
     
    نوشته شده توسط Fanous در ‏18 فوریه 2016
    mmz2006 از این پست تشکر کرده است.
  5. mmz2006

    mmz2006 Active Member

    ارسال‌ها:
    130
    تشکر شده:
    120
    امتیاز دستاورد:
    43
    سلام ممنون
    راحتی کار به همینه که نیاز به کد اضافه ای نیست ، اگر کاربر آنیستال کنه و دوباره نصب کنه با زدن دکمه خرید ، کافه بازار (چون کاربر صاحب این محصول هست )بدون انجام هیچگونه تراکنش خریدی ، پاسخ رویداد موفقیت خرید رو بازگشت می ده (کاملا مثل اینکه خرید انجام داده) .
    همینو قبلا و همچنین در این بازی چندین بار تستش کردم .
     
    نوشته شده توسط mmz2006 در ‏18 فوریه 2016
    Fanous از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید