بابل، عصر کوروش

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
تبریک کار قشنگی شده
مشخصه دستت تو مدل زدن سریعه

تاپ گالری نمیدونم کجای سایته ولی انگار جای خوبیه پیشنهاد تاپ گالری :d
موفق باشی
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
واقعا کار خیلی زیبایی شده تبریک میگم.
آدم رو یاد صحنه هایی از بازی Assassin's Creed میندازه!
با پیشنهاد مدیر انجمن ، کار رو میذارم تاپ گالری.
موفق باشید.
 

Ultra3D

Well-Known Member
می گم که : انفجر ، ینفجر ، انفجار

بابا واقعا ً ترکوندی

من کار شما رو قبل از اینجا تو Evermotion دیده بودم ولی دقت نکرده بودم که کار یک مکس کار ایرانیه!

ای ول
ولی حوصله و پشتکار زیادی داری ....
من نمی تونم بیشتر از 1 هفته رو یک طرح کار کنم ... باعث می شه حوصلم سر بره
ولی خوب به شما می گن اسوه صبر و پشتکار تو دنیای CG ...
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
.:rose:
moz-screenshot.png
The_Decline_of_Babel_Myth_02_510449a544a818305fb0e76f43ea0fef.jpg


دوست من لطفا بگو کار چطور ساختی .
چطور چنین ابعادی با منتال رندر گرفتی در حالی که من نمی تونم نصف اینو با HD رندر بگیرم . منتال اخطار میده .من 4 g رم و یه CPU چهار هسته ای دارم .
چطور رندر گرفتی ؟ جدا جدا ؟
احساس میکنم هر کدوم از اون آدما کلی پلی گن دارن؟
اگه منم باید مثه شما جدا جدا رندر بگیرم تا بتونم کارمو رندر کنم راهنماییم کن !
یعنی یه سری چیزا رو هاید میکنی و یه سری چیزای دیگه رو رندر میگیری ؟
اینم تغییرات!
ممون
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
دوستان توجهه کنن !

کار خوب تو دنیا فت فراونه ... مهم اینه که کسی که کار میزاره اطلاعت بده .... من کل تایپیکو خوندم . 2 تا پست اطلاعاتی بسیار مختصر و کمه و سه صفحه همه هی میگن خوبه .... بابا جان تو خوب بودن کار شکی نیست اما از این کارا میشه به راحتی 100 برابر بهترشم پیدا کرد .... اما مهم چیه ... اینه که کسی که کار میزاره توی اطلاعات دادن خسیس نباشه ,'وگرنه خب اینم یه کاره خوب .:rose:

ممون


دوست عزیز

خواهش می کنم کمی با لحت ملایم تر پست بزنید

شما سوال بپرسید
بعد اگه صاحب تاپیک جواب نداد اون موقع با لحنی به مراتب ملایم تر از این پستتون و فقط در حد یاد آوری پست بزنید

اینکه همین جوری یکی از کاربران حرفه ای رو خطاب قرار بدید و بهش بگید خسیس یک کار کاملا نا عادلانه هست
می دونم که قصد بدی نداشتید
ولی قبل از اعتراض خواهش می کنم در خواست کنید و اگه به درخواستتون پاسخی داده نشد اون موقع می تونید اعتراض کنید
در ضمن اینو هم به یاد داشته باشید با اینکه قوانین سایت می گه که صاحب تاپیک باید جواب سوالات رو بده ، اما این نکته خیلی مهمه که بدونید وقتی که من می خوام از ایشون چیزی رو یاد بگیرم و ایشون هم می خواد به من یاد بده واقعا داره بهم لطف می کنه که تکنیک های کارش رو یادم می ده و اصلا وظیفش نیست که به قول شما خسیس نباشه



من این پست رو اینجا زدم چون جنبه ی عمومی داشت
ولی خواهش می کنم در صورتی که می خواهید جواب منو بدید از پیغام خصوصی استفاده کنید تا تاپیک از مسیرش منحرف نشه

ممنونم
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام به همه

رضا جان با اجازت دیدم دارن پشت سرت حرف میزنن , گفتم بنده خدا سرچ کردن بلد نیست یه کمکی بهش بکنم...

آقایwww_3d_boy3 محترم

اینم از making of این اثر که به نظرم شاهکاره ( میدونی چرا چون انفرادی انجام داده)

http://www.cgacademy.ir/tutorials/making_of_babylon/

موفق باشی
 
سلام

از مدیران انجمن که این کار را در بخش تاپ گالری قرار دادن تشکر می کنم.
چند روز بود به مجید آنلاین سر نزده بودم و اطلاع نداشتم این تاپیک دوباره بالا اومده. به همین خاطر هست که با تاخیر پاسخ می دم.

www_3d_boy3 عزیز در مورد رندر لایه ای در لینکی که آقای reactor_master لطف کردن گذاشتن توضیحاتی داده شده. در رندر لایه ای دقیقا همین اتفاقی که شما فرمودین می افته. مثلا یک لایه فقط از دریاچه رندر می گیریم. در لایه دیگری فقط کشتی های روی دریاچه را رندر می گیریم. بعد در نرم افزار کامپوزیت این لایه ها را پشت سر هم قرار می دیم. البته رندر لایه ای خصوصیات مثبت زیادی داره. مثلا شما می تونید برای هر لایه تنظیمات رندر متفاوتی داشته باشید.

مشکل fetal error که بیشتر مربوط می شه به کمبود رم درسیستم هنگام رندر، در صورت استفاده از نسخه ۶۴ بیتی نرم افزار تقریبا حل می شه.

یک مجموعه آموزشی ۳ دیسکی به نام gnomon digital set در بازار موجود هست که در مورد چگونگی ساخت صحنه های اینچنینی توضیح می ده. این مجموعه را اگر ندارید حتما تهیه کنید.


از شما و دیگر دوستانی که نظر دادن صمیمانه تشکر می کنم :rose:
 

Reza2kn

مدیر انجمن فیلم سازی
خیلی خیلی خفن بود:shock:
خدایی خیلی حال کردم:oops:
میشه راجع به انیمیشنش توضیح بدی که چه اتفاقی میفته؟؟؟ فقط تو این محیطی که ساختی میچرخه؟؟؟
در کل واقعا عالی بود تاپ گالری هم مبارک باشه:paint:
ایشالا از این کارا بازم ببینیم:neutral:
موفق باشید:oops:
 

Ultra3D

Well-Known Member
حالا از کامپوزیت استفاده کردین؟

پس اگه بخوایین انیمیشنش رو درست کنین چی کار می کنین؟

فکر نکنم باز بشه از کامپوزیت استفاده کرد
 
لطف کردین نظر دادین :rose:

میشه راجع به انیمیشنش توضیح بدی که چه اتفاقی میفته؟؟؟ فقط تو این محیطی که ساختی میچرخه؟؟؟
::

حرکت دوربین خیلی ساده هست. دوربین کمی به جلو حرکت می کنه. عناصر متحرک صحنه آدم ها و کشتی ها هستند.
رندر انیمیشن فکر می کنم حدود یک هفته طول بکشه. متاسفانه هنوز فرصت نشده رندرش کنم.
چند تا از انیمیشن های کاراکترها:
http://www.4shared.com/file/Lb9rmnDp/15_online.html

حالا از کامپوزیت استفاده کردین؟

پس اگه بخوایین انیمیشنش رو درست کنین چی کار می کنین؟

فکر نکنم باز بشه از کامپوزیت استفاده کرد

بله. برای پشت سر هم قرار دادن لایه های رندر، تصحیح رنگ و اضافه کردن بعضی از افکت ها (مثل glow) از نرم افزار کامپوزیت استفاده شده.
نرم افزارهای کامپوزیت مثل shake, nuke, fusion, after effect برای کار با انیمیشن ساخته شدن و با لایه های رندر انیمیشنی مشکلی ندارن.


در لینکی که دوست عزیزمون پیش از این گذاشته بودن، توضیحاتی در مورد این مسائل داده شده:
http://www.cgacademy.ir/tutorials/making_of_babylon/
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
سلام دوست خوبم
میکینگ آف عالی بود
از روند کارت خیلی خوشم اومد
بیشتر از همه از نظمی که داشتی و تقسیم بندی خوب صحنه که انجام دادی

منتظر کارای جدیدت هستیم دوست جان
موفق موفق باشی
 
رضا تو تاپیک wip کارت تو پست آخرت تو CG Society راست می گفتی؟؟؟
واقعا ً مشکل رو داری ...
چی کار کری؟

ممنون از توجهت. اون مشکل خیلی زود حل شد. منتهی فراموش کردم پست سی جی سوسایتی را ویرایش کنم.
:rose:
 
آخرین ویرایش:
منم تبریک میگم گرچه دیر دیدم

یه سوال داشتم من حرفای ردو بدل شده رو نخوندم شایدم سوالم پرسیده شده ، بعد از خروجی از برنامه سه بعدی هم با فوتوشاپ روش کار شده یا فضا کاملا سه بعدیه چون من چیزایی میبینم که سه بعدی نمیتونن باشن ....

ممنون و موفق باشید
 

SPD

Member
کارت عالیه ..............

میگم نکنه ما با هم داداش باشیم خبر نداشته باشم :lol:

کارت عالی بود پسر موفق باشی :rose:
 
دوستان ممنون که نظر دادین

یه سوال داشتم من حرفای ردو بدل شده رو نخوندم شایدم سوالم پرسیده شده ، بعد از خروجی از برنامه سه بعدی هم با فوتوشاپ روش کار شده یا فضا کاملا سه بعدیه چون من چیزایی میبینم که سه بعدی نمیتونن باشن ....

توی فوتوشاپ خیلی کم اما توی shake زیاد پست پروداکشن کار کردم. برای بیشتر فضای سبز صحنه و بخشی از عناصر دیگه از کارت های دو بعدی rpc استفاده شده. متاسفانه کارت های دو بعدی توی فاصله نزدیک به دوربین خوب جواب ندادن. صحنه حرکت دوربین داره منتهی هنوز رندر نگرفتم. اینجا توضیحاتی دادم:
http://www.cgacademy.ir/tutorials/making_of_babylon
:rose:
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا