انجام پایان نامه دانشجویی ارزان

topwebb

New Member
مشاوره انجام پایان نامه نقاشی
تعریف نقاشی در ظاهر آسان به نظر می‌رسد. اما زمانی که می‌خواهی‌ بـه‌ تـعریف‌ ایـن هنر بپردازی می‌بینی از توان کلام و جمله و حرف بیرون است. زیرا اصلا هنر ورای‌‌ تعریف قـرار دارد و تاکنون هر کس آن را تعریف کرده، تنها قسمتی یا‌ بخشی از آن را‌ به‌ قالب کلمات در آورده و حـقیقت، محتوا و کنه هنر را کـاملا نـادیده گرفته و در قالب کلمات، محصور، مانده است. نقاشی نیز که یکی از هنرهای متداول و آشنا برای مردم است، اگر تعریف‌ بپذیرد، یا در بند ظواهر و صورت محدود می‌شود و یا محصور به نظر و عقیده شـخصی‌ می‌گردد. از این رو ما نیز هنر نقاشی را تعریف نمی‌کنیم،بلکه‌ سعی می‌کنیم به دنیای زیبای‌ نقاشی‌ نگاهی هر چند گذرا بیفکنیم.
نقاشی نوعی بیان تصویری است، بیان محتوایی که نه‌ به لفظ و کـلام و شعر امکان ارائه آن هست و نه با بیانهای‌ دیگر. نقاشی هنری است که‌ می‌تواند‌ به بیان حقیقت، شادیها، رنجها و دردها، ظلم و ستمها و…بپردازد،و اصلا ویژگی هنر این است و نقاشی نیز بـه واسـطه تصویر می‌تواند ما را حتی به چاره اندیشی مشکلات و معضلات جامعه‌ و یا‌ ایجاد نشاط و تلطیف روح و جان انسان بکشاند. نقاشی یک هنر پر محتوا و عمیق است که مخاطب خود را به سوی واقـعیت‌ بـیرونی که می‌خواهد، می‌برد.هدف مشاورتز راه اندازی مرکزی برای پشتیبانی از دانشجویان و جامعه علمی در راستای آموزش انجام پایان نامه و برگزاری دوره های تخصصی مقاله نویسی و پایان نامه نویسی می باشد.
در‌ گذشته‌ هر هنری که اثری از نقش و نقشینه‌ در‌ آن‌‌ بود، زیر مـجموعه‌ای از هـنر نـقاشی به‌ حساب‌ می‌آمد.و اصلا محدودیتی برای کار نقاشی وجود نداشت. از این رو، نـقش‌ سـفالینه‌ها‌ و ظروف‌، نقش پارچه، فرش، پرده، پشتی‌، کاشیکاری‌ و تصویرگری کتاب‌(نگارگری)، تذهیب‌، تشعیر و…همه و همه، نقاشی محسوب مـی‌شد‌. امـا‌ امروزه هنر نقاشی بسیار مجرد و محدود شده است و هنرهایی که نام بـرده‌‌ شـد‌، هر یک یا تحت عنوان هنری‌ مـستقل قـرار گـرفته و یا‌ به‌ جنبه‌های دیگر آن بیشتر توجه‌ مـی‌شود‌؛ کـاربرد نقش‌ها نیز در آن جنبه‌ای بسیار محدود به خود گرفته است. با این وجود می توان به صورت بین رشته ای به این نقش ها نگریست.
مشاوره انجام پایان نامه برق کنترل

کنترل ازجمله زمينه‌هاي مهم مهندسي برق می‌باشد كه به تحليل، طراحي وبكارگيري سيستم‌هاي كنترل و اتوماسيون درصنايع می‌پردازد.مهندسی کنترل به مدلسازی ریاضی سیستمها و بررسی دینامیک آنها و در نهایت، طراحی کنترل‌کننده ‌ها برای سیستمهای مورد نظر می ‌پردازد. هدف از طراحی کنترل‌کننده واداشتن سیستم تحت کنترل به داشتن رفتاری مطابق با رفتار مطلوب می ‌باشد. رفتار مطلوب می‌ تواند معیارهای مختلفی از قبیل سرعت، دقت، مصرف سوخت، زمان و … باشد. تمامی مراحل مدلسازی و کنترل یک سیستم قابلیت شبیه سازی و پیاده ‌سازی در محیط نرم‌افزار MATLAB را دارا می‌باشد.
مشاوره انجام پایان نامه بیومکانیک

بیومکانیک، مطالعه ساختار و عملکرد جنبه های مکانیکی سیستم های بیولوژیکی در هر سطحی از اورگانیسم گرفته تا اورگان ها و سلول ها با استفاده از روش های مکانیکی می باشد. واژه بیومکانیک در ابتدای دهه ۱۹۷۰ توسعه یافت، که توصیف کننده استفاده از مهندسی مکانیک در سامانه‌های زیست‌شناسی و مهندسی پزشکی است. بیومکانیک بسیار نزدیک به مهندسی است، چرا که اغلب از علوم مهندسی سنتی برای تحلیلی سیستم های بیولوژیکی استفاده می کند. برخی از کاربردهای مکانیک نیوتنی و علوم مواد می تواند تقریب های صحیحی برای مکانیک برخی از سیستم های بیولوژیکی فراهم کند. مکانیک کاربردی و برخی از رشته های نوین مهندسی مکانیک مثل مکانیک کانتینیوم، تحلیل مکانیزم ها، تحلیل ساختارها، سینماتیک و دینامیک نقش های برجسته ای در مطالعه بیومکانیک ایفاء می کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا