انتشار کتاب دییجتالی چالش کاهش وزن و تناسب اندام

irani_online

New Member
علمی,تازه های علمی,منابع اطلاعات علمی,مجله های علمی الکترونیکی
علمی | انجمن ورزشی

انتشار کتاب دییجتالی چالش کاهش وزن و تناسب اندام
به گزارش انجمن ورزشی

در طول چند سال فعالیت مجله علم ورزش، بر اساس میزان درخواست‌ها و همچنین بررسی‌های که داشته‌ایم، کاهش وزن و خلاص شدن از دست چربی‌ها بیشترین میزان درخواست و استقبال را میان کاربران داشته‌ است. این میزان درخواست بیانگر آن است که در واقع جامعه نه تنها اطلاع درستی از تغذیه سالم ندارد، بلکه حتی توجهی به آنچه که می‌خورند نیز ندارند.

علیرغم اینکه هر روز مطلب و مقالات زیادی در فضای وب منتشر می‌شود اما هنوز خیلی‌ها درک درستی از چگونگی کاهش وزن ندارند. بنابراین وجود یک راهنما برای رسیدن به کاهش وزن ضرورت دارد. در این میان بسیاری از مردم با مراجعه حضوری به کارشناس‌ها و متخصصین تغذیه مسیر کاهش وزن را طی می‌کنند و از طرف دیگر کسانی هم هستند که این امکان مراجعه برای‌شان مقدور نیست.

این مورد باعث شد تا تیم مجله علم ورزش به فکر تهیه یک کتاب برای کاهش وزن و تناسب اندام بر اساس تغذیه و فعالیت بدنی باشد. در واقع علت این موضوع میزان درخواست‌های هم بوده که در طول روز برای کاهش وزن برای ما ارسال می‌شود.

کتاب چالش کاهش وزن و تناسب اندام، حاصل مطالعات تیم علم ورزش می‌باشد. در این کتاب مقوله تغذیه برای کاهش وزن نه تنها بر خلاف بسیاری از باورهای رایج جامعه در خصوص کاهش وزن است بلکه بر اساس تحقیقات جدید نکات دیگری را بیان می‌کند که باعث تعجب خوانندگان آن خواهد شد. در این کتاب علت‌های چاق شدن بر اساس تغذیه و هورمون‌های بدن توضیح داده شده است و همچنین راهکارهای تغذیه‌ای نیز بر اساس همان شرایط تغذیه و هورمونی بدن مطرح شده است.

telegram-elmevarzesh1.jpg

این کتاب از ۳ فصل تشکیل شده، فصل اول و دوم کتاب شما را با علت و چگونگی چاق شدن و همچنین روش کاهش وزن آشنا می‌کند. در این ۲ فصل، نکات کلیدی کاهش وزن، اصلاح سبک غذایی و لایف استایل و همچنین مواد غذایی که باید در کاهش وزن مصرف شود و مواد غذایی که نباید مصرف شوند توضیح داده شده است.

در ادامه این کتاب و در فصل سوم، ۴ هفته تمرین بدنسازی و اینتروال (هوازی) نیز آموزش داده می‌شود. این تمرینات در قالب برنامه ۴ هفته‌ای می‌باشد و ضمن آموزش تصویری و اختصاصی از مجله علم ورزش بدون نیاز به وسیله در هر جا و مکانی قابل اجرا می‌باشد.

جهت مشاهده کتاب و توضیحات بیشتر به صفحه توضیحات کتاب (اینجا) مراجعه کنید.
منابع:
انتشار کتاب دییجتالی چالش کاهش وزن و تناسب اندام | انجمن ورزشی

http://www.elmevarzesh.com/publication-fitness-and-weight-loss-book/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا