انتشار پوسته وردپرس در تم فارست

m.jfarkariyan

New Member
eightsetpthemeforestsingle.png


سلام

امیدوار هستیم که حالتون خوب باشد و لبخند هم زده باشید امروز با یک مطلب متفاوت در خدمت شما عزیزان هستیم و اینکه میخوایم استاندارد های تم فارست رو به شما معرفی کنیم که بتونید شما هم به جمع توسعه دهندگان پوسته وردپرس در تم فارست بپیوندید و درامد خیلی زیادی رو از این راه بدست بیارید پس اگر امده هستید که این مطلب هیجان انگیز رو بخونید لبخند بزنید و ادامه بدید

انتشار پوسته وردپرس در تم فارست یک کار مشکل و سخت هست (البته نا امید نشید ) و حالا چرا تم فارست سخت گیری بسیار زیادی میکنه این هست که خریداران باید بهترین پوسته وردپرس رو خریداری کنند و تم فارست وقتی پوسته شما رو بررسی میکنه باید مطمئن بشه که پوسته شما تمام استاندارد ها رو رعایت کرده و مشکلی جهت منتشر شدن در تم فارست را ندارد.

این کار برای تم فارست چه سودی داره ؟؟!!
این سیاست کاری تم فارست باعث شده که خریدار ها با اطمینان کامل از خرید خود مطمئن باشند که یک پوسته با کیفیت را خریداری میکنند و این سخت گیری باعث میشه کیفیت کاری تم فارست نسبت به رقبای خودش بیشتر بشه البته سخت گیری زیاد بیشتر برای پوسته های وردپرس هست.

اما اگر شما استاندارد هایی که ما داخل این پست به شما معرفی میکنیم رو رعایت کنید بدون هیچ مشکل پوسته شما با موفقیت در تم فارست ثبت میشه و میتونید بدون هیچ مشکلی بفروشید

مرحله اول : ارزیابی کیفیت کد نویسی
کیفیت کدی که شما مینویسید برای تم فارست بسیار مهم هست اگر مهارت کد نوسی کمی دارید احتمال زیاد پوسته شما رد میشه و اینکه پوسته شما باید دقیق طبق استاندارد ها کد نویسی بشه و بهینه باشه برای اینکه متوجه این بشید که کد نویسی استاتیک (html و css) شما استاندارد هست یا کدوم قسمت ها مشکل داره میتونید از validator استفاده کنید.
مرحله دوم : ارزیابی پوسته وردپرس
بهتره که قبل از اینکه پوسته خودتون رو برای بررسی تم فارست ارسال کنید خودتون قبلش یک سری بررسی هایی انجام بدید مثلا برای اینکه به پوسته وردپرسی خود قابلیت های بیشتری اضافه کنید و پست ها قابلیت بیشتر و استاندارد تری داشته باشند میتونید از سایت WPTest.io استفاده کنید و خیلی بهتون کمک میکنه .

از پلاگین Monster Widget هم میتونید استفاده کنید کار این پلاگین این هست که شما میتونید این قابلیت رو به پوسته خودتون اضافه کنید که کاربران با فعال کردن یک ویجت ۱۳ ویجت اصلی رو با فعال کردن یک ویجت فعال کنند و این خیلی عالیه و همین اینکه برای پوسته خودتون ابزارک های اختصاصی ایجاد کنید تا کاربران بتونن هرکدوم از ابزارک ها رو که میخوان فعال یا غیر فعال کنن برای اینکه چطور ابزارک اختصاصی درست کنید پیشنهاد میکنیم مقاله ” ایجاد ابزارک اختصاصی در وردپرس ” رو بخونید.

این مرحله رو به خوبی اجرا کنید تا اگر پوسته رو ارسال کردید باعث رد شدن پوسته شما نشه

مرحله سوم : پوسته خود را همانند لگو بسازید
اگر به لگو ها دقت کرده باشید به راحتی چند تیکه میشن و شما هم بهتره که پوسته وردپرس رو حالت چند تیکه بسازید حالا یعنی چی؟فرض کنید یک پوسته شرکتی از تم فارست خریداری کردید و مدت ها هم باهاش کار کردید نمونه کار،تصاویر و… خودتون رو هم وارد کردید حالا میخواید پوسته سایتتون عوض کنید

حالا مشکل اینجا بوجود میاد که اگر همه بخش نمونه کار ها و تصاویر و… داخل خود پوسته باشه کاربر وقتی پوسته رو عوض میکنه تمامی اطلاعاتش از بین میره و روی پوسته جدید نمایش داده نمیشه ولی اگر بیاید این بخش ها رو حالت پلاگین پیاده سازی کنید کاربر هروقت و هر پوسته ای رو هم عوض کنه بدون مشکل تمام اطلاعات گذشته سر جاشون میمونه پس به این نکته دقت کنید این قابلیت یکی از ویژگی هایی هست که پوسته شما رو متمایز میکنه نسبت به پوسته های دیگه.
برای اینکار هم زیاد داخل فکر نرید که باید چیکار کنم بهتون پیشنهاد میکنیم که از پلاگین TGM Plugin Activation استفاده کنید و مشکلتون رو حل کنید و به راحتی میتونید حتی پلاگین هایی که در مخزن وردپرس هم هستند ارجاع بدید.

مرحله چهارم : مطمئن شوید طراحی منحصر به فرد و خوبی دارید
یکی از بخش هایی که برای تم فارست بسیار مهم هست اینه که طراحی شما باید منحصر به فرد باشه و شبیه به پوسته های موجود نباشه البته این به این معنی نیست که شما نمیتونید مثلا دیگه قسمت نظر مشتریان رو داخل پوسته خودتان قرار بدید و نکته مهم اینه که با ابتکار و خلاقیت خودتون بخش های سایت رو متفاوت تر و جذاب تر کنید.

مرحله پنجم : پیش نمایش پوسته خودتون رو قرار بدید
یکی از بخش هایی که مهم هست و باعث میشه فروش شما بیشتر هم بشه اینه که بخش پیش نمایش انلاین پوسته خودتون رو راه اندازی کنید و قطعا افرادی هستند که با مشاهده نسخه زنده پوسته و کیفیت کار تحت تاثیر قرار میگرند و اقدام به خرید پوسته شما میکنند.

مرحله ششم : مجوز پوسته خود را بررسی کنید
یکی از بخش هایی که برای تم فارست بسیار مهم هست اینه که شما باید مجوز های لازم رو برای پوسته خودتون بگرید مثلا اگر از پلاگین اسلایدر غیر رایگان استفاده میکنید باید حتما مجوز تجاری اون پلاگین رو داشته باشید که با خرید لایسنس تجاری این مجوز برای شما صادر میشه و اگر همه کار ها رو خودتون انجام داده باشید و از چنین پلاگین هایی هم استفاده نکردید نیازی به دریافت مجوز از فروشنده های دیگه رو هم ندارید.
مرحله هفتم : اسناد پیوست شده پوسته
یکی از بخش های بسیار مهم برای تم فارست این هست که پوسته شما دارای اسناد راهنما باشد و اگر اسناد ضعیفی داشته باشید احتمال رد شدن شما وجود دارد پس با دقت وقت بگذارید و برای پوسته خودتون راهنما درست کنید تا کاربران به راحتی توانایی کار با پوسته شما را داشته باشند. این مورد کار سختی نیست و دقت کنید که این مورد رو فراموش نکنید

مرحله هشتم : خودتون رو اماده رد شدن یا پذیرفته شدن کنید
یکی از بخش های حساس کار این هست که شما پوسته خودتون رو برای بررسی منتشر میکنید حالا طی مدتی که پوسته شما در حال بررسی هست استرس بسیار زیادی قطعا دارید که ایا پوسته قبول میشه یا رد میشه کلا بهتره که در این مرحله ارامش خودتون رو حفظ کنید. تایید نشدن دو حالت هست در تم فارست یک رد نرم و یکی دیگه هم رد سخت که اگر رد نرم بشید باز خوبه که یعنی یک مشکلی هست داخل ایمیلی که براتون ارسال کردن گفته شده که مشکل کجا هست تا شما مشکل رو برطرف کنید ولی اگر رد سخت بشید یعنی اینکه پوسته شما خیلی مشکل داره و اجازه انتشار ندارید ولی خب نا امید نشید و تلاش کنید تا کیفیت کاریتون رو بالا ببرید تا بتونید یک پوسته حرفه ای طراحی و کد نویسی کنید.

امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه و بتونید به امید خدا یک پوسته بسیار عالی بسازید و داخل تم فارست منتشر کنید و درامد های بالا رو کسب کنید.

نظرات و تجریبات خودتون رو برای ما ارسال کنید از طریق دیدگاه های همین بخش

موفق و پیروز باشید و لبخند هم فراموش نکنید
منبع : اسکارپ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا