انتخاب متن پیامک های بازاریابی

amoodsms

Member
۱ – تازه ترین محصولاتی که در اختیارتان قرار گرفته و قادر به ارائه آن می باشید هرچه سریعتر در قالب یک پیام به مشتران خود ارسال کنید . اطلاعاتی که محصولات قبلیتان دست خوش تغییرات شده اند ، مانند قیمت و یا مشخصات کیفیتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید . توجه داشته باشید که تغییرات برای غیر مشتریان اهمیت چندانی ندارد . و با این حال می تواند موثر باشد .

۲ – در صورتی که یکی از محصولاتتان با ایراد خاصی روبه رو باشد ، به محض اطلاع از ایراد حاضر مشتریان را قبل از خودشان با پیامک مطلع سازید ، زیرا که دیر یا زود با ایراد حاضر رو به رو خواهند شد ، و اعتمادشان نسبت به شما تنزل خواهد کرد . جلب رضایت مشتریان حاضر از پیدا کردن مشتری تازه اهمیت بیشتری دارد زیرا که مشتریان مُبلّغ شما خواهند بود اگر در رضایتمندی کامل به سر برند .

۳ – مشتریان سابق خود را با ارئه تخفیفات ، متاثر سازید تا راغب دریافت آن گردنند . مشتریانتان با دریافت پیشنهادات تخفیف مُبلّغ تجارت شما خواهند شد . برای جلب توجه بیشتر و عدم سوء استفاده از تخفیف مشتریان به هر مشترک کد تخفیف منحصربه فردی اختصاص دهید .

۴ – برگزاری مسابقه پیامکی بین مشتریان و اعطای جوایزی از محصولاتتان برند تجارتتان را در اذهان همیشگی خواهد کرد . هنگام اعطای جوایز برنامه ریزی های لازمه را تدارک ببینید تا با پذیرایی از مشتریان آمادگی های لازم را داشته باشید .

۵ – خدماتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا بتوانند مشکلات خود را مطرح کرده و پاسخ مشکلاتشان را از شما جویا شوند تا دفعات بعدی نیز به شما مراجعه کنند .

۶ – مشتریان خود را از طریق پیامک با کپن های تخفیف مطلع سازید تا به خرید بیشتر و افزایش میزان تخفیف خرید های خود بپردازند .

۷ – به صورت هفتگی آگاهی مشتریانتان را از برنامه های آتی کسب و کارتان افزایش دهید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا