اعلام نتایج مسابقه سوم نور پردازی ( موضوع رندر اتومبیل )

davoodice

Well-Known Member
عارف جان فک کنم اقا داوود کل تاپیک رو نخوندن و اشتباهن فکر کردن نتیجه ها گذاشته شده
والله تو بخش مایا آقا عارف پست زدن نتیج مسابقه فلان اعلام شد و لینک دادن من هم اومدم و این پست رو دیدم.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
عارف جان لطفا رندر دوم من همون که دوتا ماشین هست رو از مسابقه حذف کنید .
ممنون :rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
به نظرم همه چيو آسون گرفتی، بايد بهت بگم که مچ کردن ماشين تو يه عکس کار واقعا سختيه، اگه HDRI اش باشه باز راحتتره
درضمن همين الآن حجم اين ماشين زياد بود، حالا اگه يه محيط داده می شد از مشکلات آپلود و دانلود هست تا مشکلاتی مثل کشش کامپيوتر شخصی بچه ها

اگه قراره که قوانين بعد از ارسال کارها عوض بشه اين مسابقه نمی شه، اگه محيط تاثير داشت بايد از اول گفته می شد چون مثلا من محيط آماده داشتم 200 mb از يه ويلای بزرگ همه چيش هم آماده فقط بايد ماشين ايمپورت کردم F9 رو می زدم.

من کار حميد رو قبول دارم خيلی خوب شده با اينکه يه بی دقتی کوچيکی توش هست، ولی بعضی نمره دادنا و بعضی انتخابای دوستانو که آدم می بينه به کل شاخ در مياره!

سلام سینا جان حرفت درسته .
ولی محیط من نفهمیدم. منظور از محیط چیه؟ اگر منظور عکس بوده که خوب بهتر بود یک عکسی رم مشخص می کردن . چون مثلا همینجا هم مشکل هستش. یکی اینترنت نا محدود داره یک hdri خوب پیدا می کنه با حجم 100 مگ یکی دیگه نمی تونه دانلود کنه یکی پیدا می کنه مثلا 10 مگ بعد کارش رو میزاره . خوب مسلما منم از اون 100 مگیه خوشم میاد دیگه. اگر نورپردازی هستش. پس نباید متریال و محیط اعمال میشد. درسته سینا جون؟
حالا این نظر من بود دیگه. از دید من اینطوری نمره دادم. سعی کردم اجهاف هم نشه. یعنی رفیق بازی نکردم بگم مثلا با من حمید رفیق ترم بزار بهش بیشتر بدم. اینطوری نکردم. البته میدونم شما هم اینطوری فکر نکردید هیچ کدوم. گفتم اگر کسی دیگه اینطوری برداشت کرد بدونه
در کل اول بشی آخر بشی. مهم نیست. مهم این هستش که یک رقابتی باشه بچه ها یک حال بکننن. به اینکه الان شما اول بشی و یا حمید. نظر من در رابطه با شما یا اون هیچ تغیری نمیکنه. کسی هم نمیاد به جایزه نگاه کنه. به کارهای خوب شماها نگاه می کنه. :)
موفق باشید.
جوش نکنید.
 

HR3D

کاربر فعال
خیلی خوب و حرفه ای شده کار ها ، کار که من در مقابل این همه کار حرفه ای ، به چشم نمیاد :)
بنده به شخصه بیشتر از کار N.Abedi جان ، Linking جان و عارف جان خوشم اومده ، کار بقیه هم عالیه
خیلی خوبه که مسابقات اینچنینی برگزار میشه ، دیگه سعی کنیم مسابقه رو توی یک روال عادی طی کنیم و کارهارو به حاشیه نبریم
:wink:
به امید مسابقه های بیشتر ، وتجربه ی بالاتر و موفقیت های بیشتر برای بچه های انجمن
:rose:
 
آخرین ویرایش:
درود به همگی
عیید بر شما مبارک !
:rose:
نشد که بشه ! به دلیل یه سری دلیل نشد ما هم شرکت کنیم ... ولی اشکالی نداره یاد میگیریم !
کارا واقعا خوبن و مسابقه از سطح خوبی برخورداره
و اینکه داستان چه جوریاس ؟ ما هم میتونیم نمره بدیم ؟ یا ... اگه آره که اون پایینه اگه هم نه پاک کنید یا بگید پاک کنم و در کل که ما شرکت نکردیم و هیچ کاره ایم !
و مهم تر از همه اینکه یه رقابتی پر از بار علمی (به قول عارف) بود و بازم مهم تر به قول دوستمون HR3D :
خیلی خوبه که مسابقات اینچنینی برگزار میشه ، دیگه سعی کنیم مسابقه رو توی یک روال عادی طی کنیم و کارهارو به حاشیه نبریم
:wink:

به امید مسابقه های بیشتر ، وتجربه ی بالاتر و موفقیت های بیشتر برای بچه های انجمن

خوب بریم یر کارا
البته قبلش اضافه کنما من شاگرد همتون هم هستم و قصد جسارت به هیچ اثری رو هم ندارم !
ملاک من هم اینجوریاس که اگه محیط سازی 3D هستش نمره میگیره وگرنه 0 (در جواب عارف هم بگم کارایی که بگراند دارند نمرشون تو پست و رندر داده میشه )
متریال سازی هم که ماشین متریالش آمادس ولی حالا مادر نظر نمیگیریم و با توجه به کنتراست و هم خوانی با کل کار (رفلکت و زیبایی و این جور داستانا) و به علاوه متریال سازی محیط نمره دهی میشه
رندر که یه F9 زدن هستش دیگه بستگی داره بچه ها موقعی که داشتن دکمه رو میزدن قیافشون چه طوری بوده و با چه حالتی زدن (شوخی :lol:)
نور و پست هم که روال عادی دارن


شماره یک A M I N 3D

محیط سازی=======> 0
متریال سازی=======> 7
نور پردازی=========> 12
رندر و پست پروداکشن==> 14.5
جمع نمرات ========> 33.5

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره دوم airbos


محیط سازی =======> 12.75
متریال سازی=======> 15
نور پردازی=========> 17.5
رندر و پست پروداکشن==> 16.75
جمع نمرات ========> 62

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره سوم Ali_CG

محیط سازی =======> 0
متریال سازی=======> 15
نور پردازی=========> 16.25
رندر و پست پروداکشن==> 18.5
جمع نمرات ========> 49.75

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره چهارم AREF

محیط سازی =======> 20.75
متریال سازی=======> 22
نور پردازی=========> 21.5
رندر و پست پروداکشن==> 23
جمع نمرات ========> 87.25

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره پنجم EMAD04

محیط سازی =======> 15
متریال سازی=======> 15.5
نور پردازی=========> 17
رندر و پست پروداکشن==> 18.75
جمع نمرات ========> 66.25

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره پنجم hesam sn

محیط سازی =======> 12
متریال سازی=======> 11.5
نور پردازی=========> 13.75
رندر و پست پروداکشن==> 15
جمع نمرات ========> 52.25

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره ششم HR3D

محیط سازی =======> 15.5
متریال سازی=======> 16.25
نور پردازی=========> 16
رندر و پست پروداکشن==> 17
جمع نمرات ========> 64.75

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره هفتم Korosh kh

محیط سازی =======> 18
متریال سازی=======> 15
نور پردازی=========> 19
رندر و پست پروداکشن==> 20
جمع نمرات ========> 72

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره هشتم LinkinForEver

محیط سازی =======> 20
متریال سازی=======> 21
نور پردازی=========> 23
رندر و پست پروداکشن==> 23.75
جمع نمرات========> 87.75

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره نهم N.Abedi

محیط سازی =======> 0
متریال سازی=======> 15
نور پردازی=========> 13.75
رندر و پست پروداکشن==> 14
جمع نمرات ========> 42.75

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره دهم shirani

محیط سازی =======> 14.75
متریال سازی=======> 15.5
نور پردازی=========> 16
رندر و پست پروداکشن==> 17.5
جمع نمرات ========> 66.75

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماره یازدهم SinaTR

محیط سازی =======> 17
متریال سازی=======> 16
نور پردازی=========> 17.5
رندر و پست پروداکشن==> 18.75
جمع نمرات ========> 69.25

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


و در پایان اول از همه از برگزار کننده مسابقه تشکر ویژه میکنم واقعا ممنون
و از همه دوستانی که فکر میکنن نا عادلانه بوده قضاوتم عذر میخوام و بدونن که خوب من هم واسه قضاوت ملاک های خودمو داشتم
و همگی هم خسته نباشید و آرزو میکنم که همگی تو سال 93 موفقیت های بیشتر از سال قبل رو داشته باشیم و کلا سال خوبی رو بسازیم
و یه نکته هم بگم که یادی هم کنیم ا ز اونایی که دیگه تو جمعمون نیستن و اونایی که تنهان ...
و داشت یادم میرفت یاد سربازای تنهای لب مرزهم باشیم
ما رو هم ارز دعای خیرتون بهره مند کنید التماس دعا
همگی موفق و پیروز باشید

جمع نمرات هم اضافه شد
+
jadval.jpg

 
آخرین ویرایش:

SinaTR

Well-Known Member
آقا عارف لطفا نظر افراد با تجربه و حرفه ای رو تاثير بدين، چون اينطور که من می بينم در حق صاحب آثار بعضی کارا ظلم شده

و اينکه نمرات برای تک تک کارا چرا داده نمی شه؟ چرا نمره کلی داده می شه؟ نمره دادن برای هرکار فرق داره، سبک کار فرق داره،.....
 
آخرین ویرایش:

Ali_CG

Well-Known Member
به نظر من هم باید به سبک کار نمره داده بشه
رندر با hdri با استودیو و ساخت محیط و . . . فرق میکنه
باید از همون اول گفته میشد که به چه روش قراره نورپردازی انجام بشه
حالا که گفته نشده بهتره کارها دسته بندی بشن
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
دوستان شلوغ کردین بحث رو. هی میپیچونین با کلمات بازی میکنین.
موضوع خیلی ساده هست.
رندر خوب. حالا یکی مثل من چند روز وقت گذاشت پیست ماشین درست کرد یا بعضی ها hdri یا استدیو. هیچ کدومش مطلقا ساده نیست.
 

Ronalix

Member
سلام دوستان خسته نباشید به همگی این نمرات نظر شخصی بنده هست و از کار هیچ کدوم از دوستان ارزشی کم نمیکنه !

یک مطلبی که میخواستم راجع به بحثی که صورت گرفته بگم خدمت شما عزیزان اینه که دوستان توجه داشته باشند که در مسابقات یا کارهای بازار کسی موفق تره که کارش بیشتر چشم نوازی کنه ، حالا ممکنه همه چیزش رو خودش طراحی کرده باشه یا از عکس و غیره استفاده کرده باشه ، ساعت ها کار و طراحی چنانچه نظر بیننده رو جلب نکنه هیچ دست آوردی رو برای شما نخواهد داشت حالا چه این مسابقه یا مسابقات دیگه یا اصلاً کار برای بازار !


در ضمن عارف جان دو نفر رو شماره پنج زدی ! :lol: ما هم همون رو لحاظ کردیم.

شماره یک A M I N 3D
1- محیط سازی 12 نمره
2- متریال سازی 15 نمره
3- نور پردازی 17نمره
4- رندر و پست پروداکشن 14 نمره

شماره دوم airbos
1- محیط سازی 15 نمره
2- متریال سازی 17 نمره
3- نور پردازی 12نمره
4- رندر و پست پروداکشن 14 نمره

شماره سوم Ali_CG( این شرکت کننده یکی از قوانین ، حداقل 2 ویو یکی عقب یکی جلو را رعایت نکرده )
1- محیط سازی 14 نمره
2- متریال سازی 19 نمره
3- نور پردازی 18نمره
4- رندر و پست پروداکشن 16 نمره

شماره چهارم AREF
1- محیط سازی 19 نمره
2- متریال سازی 14 نمره
3- نور پردازی 18نمره
4- رندر و پست پروداکشن 20 نمره

شماره پنجم EMAD04
1- محیط سازی 16 نمره
2- متریال سازی 18 نمره
3- نور پردازی 15نمره
4- رندر و پست پروداکشن 17 نمره

شماره پنجم hesam sn
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 19 نمره
3- نور پردازی 19نمره
4- رندر و پست پروداکشن 18 نمره

شماره ششم HR3D( این شرکت کننده یکی از قوانین ، حداقل 2 ویو یکی عقب یکی جلو را رعایت نکرده )
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 15 نمره
3- نور پردازی 16نمره
4- رندر و پست پروداکشن 15 نمره

شماره هفتم Korosh kh
1- محیط سازی 21 نمره
2- متریال سازی 19 نمره
3- نور پردازی 20 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 18 نمره

شماره هشتم LinkinForEver
1- محیط سازی 22 نمره
2- متریال سازی 18 نمره
3- نور پردازی 20 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 20 نمره

شماره نهم N.Abedi
1- محیط سازی 21 نمره
2- متریال سازی 21 نمره
3- نور پردازی 22 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 21 نمره

شماره دهم shirani( این شرکت کننده یکی از قوانین ، حداقل 2 ویو یکی عقب یکی جلو را رعایت نکرده )
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 19 نمره
3- نور پردازی 18 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 18 نمره

شماره یازدهم SinaTR
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 14 نمره
3- نور پردازی 19 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 17 نمره
 

emad04

Well-Known Member
سلام

با تآخیر خسته نباشید می گم به همه شرکت کننده ها . کار همه عالی شده :rose:

نمره ها رو از 20 دادم

شماره یک A M I N 3D
1- محیط سازی 12 نمره
2- متریال سازی 15 نمره
3- نور پردازی 16نمره
4- رندر و پست پروداکشن 15 نمره

شماره دوم airbos
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 16 نمره
3- نور پردازی 19نمره
4- رندر و پست پروداکشن 17 نمره

شماره سوم Ali_CG
1- محیط سازی 15 نمره
2- متریال سازی 16 نمره
3- نور پردازی 17نمره
4- رندر و پست پروداکشن 15 نمره

شماره چهارم AREF
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 17 نمره
3- نور پردازی 19نمره
4- رندر و پست پروداکشن 20 نمره

شماره پنجم hesam sn
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 15 نمره
3- نور پردازی 17 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 17 نمره

شماره ششم HR3D
1- محیط سازی 17 نمره
2- متریال سازی 16 نمره
3- نور پردازی 15نمره
4- رندر و پست پروداکشن 16 نمره

شماره هفتم Korosh kh
1- محیط سازی 19 نمره
2- متریال سازی 20 نمره
3- نور پردازی 18 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 18 نمره

شماره هشتم LinkinForEver
1- محیط سازی 20 نمره
2- متریال سازی 17 نمره
3- نور پردازی 19 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 19 نمره

شماره نهم N.Abedi
1- محیط سازی 16 نمره
2- متریال سازی 15 نمره
3- نور پردازی 16 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 16 نمره

شماره دهم shirani(
1- محیط سازی 16 نمره
2- متریال سازی 17 نمره
3- نور پردازی 18 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 17 نمره

شماره یازدهم SinaTR
1- محیط سازی 19 نمره
2- متریال سازی 19 نمره
3- نور پردازی 18 نمره
4- رندر و پست پروداکشن 19 نمره
 
آخرین ویرایش:

milad_k

Member
سلام دوستان عزیزم
از تاخیری که در اعلام نتایج بوجود اومد عذر خواهی میکنم .

من تمام نظرات و تمام نقدها و و پیشنهاد هایی که برروی هریک از کارها، تک به تک دوستان گذاشته بودند رو کامل خوندم و به در خواست دوست عزیزم عارف جان کمی‌ در این بار توضیحاتی رو عنوان می‌کنم و بعد از اون برندهٔ مسابقه رو اعلام می‌کنم .
بچها و دوستان عزیزم هیچ تفاوتی‌ بین مدلینگ صحنه و یا استفاده کردن از hdri وجود نداره بعضی‌ از دوستان خوندم که نوشته بودن مدلینگ خیلی‌ سختر و زمانبرتر است و ازین جور مطلبا، بله من هم با نظر این دوستان موافقم اما فراموش نکنید hdri هم سختیهای به مراتب زیاد خودشو داره مثلا مچ کردن پرسپکتیو مدل با صحنه ، نحوی که زمانی‌ که یک صحنه‌رو ما می‌خوایم با پرسپکتیو صحنه مچ کنیم خالق اون اثر باید بطور کامل حواسش جمع باشه که اون دوربینی که اون صحنهٔ hdri رو عکاسی کرده با چه عدد لنزی عکاسی کرده و مقدار wight یا zoom بودن لنزش چقدر بوده شاید بعضی‌ از دوستان پیش خودشون این سوال پیش بیاد این اطلاعات چه کمکی‌ به من می‌کنه و چه ارتباطی‌ با کادر بندی ما می‌تونه داشته باشه ببینید بچه ها در کارهای عکاسی صنعتی‌ بعضی‌ وقتا لازمه که ما پرسپکتیو داشته باشیم پس دوربین رو نزدیک سوژه می‌بریم لنز رو wight می‌کنیم و عکاسی می‌کنیم خوب این حالت تصویری با پرسپکتیو بیشتری به ما میده بعضی‌ وقتا ما پرسپکتیو نمی‌خوایم داشته باشیم پس با فاصلهٔ زیاد از جسم میاستیم و روی جسم زوم می‌کنیم این باعث می‌شه پرسپکتیو از بین بره پس کسی‌ که داره از hdri استفاده می‌کنه باید بتونه از ابجکتهأیی که در اون صحنه وجود داره تشخیص بده که لنز wightاستفاده شده یا zoom و همینطور این مباحث می‌تونه در مورد نور‌ها سایه‌ها‌ و رنگ بندی محیط و تاثیر رنگ محیط روی آبجکت هم وجود داره که تمرکز خالق رو می‌طلبه که خیلی از شماها در این بخش مورد داشتید

واینکه یکسری از دوستان نظراتی در مورد استودیو لایتینگ داشتم
در اینجا هم باز باید بگم بعضی‌ وقتا استودیو لایتینگ در یک فضای بسته است و بعضی‌ وقتا فضای باز ، یکسری از عزیزان شاید براشون سوال پیش بیاد خوب وقتی‌ فضای باز می‌شه که دیگه نمی‌شه گفت استودیو لایتینگ نه عزیزان اشتباه نکنید استودیو لایتینگ اسمش باهاشه نور استودییی یعنی‌ نوری و تکنیک نورپردازی که بر اساس اون یکسری از ویژگیهای مدل در بهترین حالت و زیباترین حالت به واسطه هایلایت هایی که نورپرداز بوجود میاره به نمایش گذاشته میشه که کاملا باید بدون خطا باشه که این نیز به شناخت و درک بالای نورپردز از تکنیک‌های مختلف نورپردازی برمیگرده و جالب اینجاست که استودیو های طراحی محصول همیشه یکی‌ از تکنیکی ثابت ارائه محصولاتشون با استفاده از استودیو لایتینگ هستش اونم استودیو لایتینگ بسته نه باز
پس ببینید تمام روش‌ها و تکنیک‌های ارائه محصول دشواری‌های خاص خودشون رو دارن پس هیچ چیز بی‌ ارزش نیست و نمیتونه باشه چون قاعدتاً یکسری مسائل و موارد پیچیدرو پشت سر گذاشته تا بخروجی نهایی رسیده حالا این طبیعیه که بعضی‌ از تکنیک ها زمان بیشتری نسبت به دیگری برده
در آخر هم باید تاکید کنم زیبأیی یک اثر حتی در یک مسابقه نورپردازی به زیبأیی محیطی که در اطراف اون پرداخت میشود بستگی دارد حالا خواه hdri باشه خواه مدلینگ فضا


کارها بسیار زیبا و دیدنی‌ بود و تلاش‌های تک به تک شماها برای رسیدن به یک محصول و ارائه یک محصول عالی‌ بود اما در اینجا من بر اساس پارامتر هایی چون
shadering
texturing
از همه مهمتر lighhting-lighting-lighting سه‌بار تاکید می‌کنم که بدونید فوکوس من روی این قسمت بیشتر بود
ترکیب بندیی خیلیییییییییییییی مهم بود برای من
و پست پروداکشن


و بر همین اساس ، من کار شمارهٔ ۸ رو یعنی‌
شماره هشتم LinkinForEver
و من تبریک میگم بهشونبه عنوانه برندهٔ این مسابقه علم می‌کنم


اما کارهای همهٔ دوستان در خور تقدیر و تشکر ستودنی بود


من از عارف عزیز هم که بنظرام کارش یکی‌ از کارهای خیلی‌ خوب و پر کار‌ای این مسابقه بوی تقدیر می‌کنم و بد از کار شمارهٔ هشت می‌تونم به عنوانه یه اثر خوب انتخابش کنم

امیدوارم مطالب کوتاهی که نقل شده مقید برای تمام شما عزیزان باشه


روز خوش
ایام به کام
----------------------------------------------------
www.MiladKambari.Com
 
آخرین ویرایش:

davoodice

Well-Known Member
فکر میکنم سلیقه ای عمل کردن جالب نباشه. شما باید بجای داور از هیئت داوران استفاده کنید شایدم همین کار رو کردید دوست عزیز تمام مطالبی که شما فرمودید نظر شماست و بر همه واضح و روشن تنظیم لنز و این جور حرفا اصلا با مدل سازی محیط و تکسچرشو و غیرش قابل مقایسه نیست. به نظر من مدیران این مسابقه اول شروع این مسابقه یه اشتباهی کردن و اینا رو باهم قاطی کردن و تا آخرم رو اشتباهشون پافشاری کردن و هزار تا توجیج میارن تا تا ماست رو با شمبلیله مقایسه کنند. البته تو کشور ما همیشه همین روش بوده حرف کلی آدم رو اصلا حساب نمیکنند آخرشم حرف خورشونو میزنند. بابا کجای دنیا hdir رو با مدلینگ مقایسه میکنند. کار لینک البته به نظر من هم از بهترین ها بود.
بنده نظر سنجی میسازم تا همه نظر بدن آقای عارف جان میگن این کارا یعنی چی و بستند نظر سنجی رو انگار دیکتاتوری تو اینجام نفوذ کرده.
و در آخر اینا همش نظر بود. حرفای خودمو میگم
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا