اطلاعیه: قابلیت مشخص کردن مبحث به عنوان "حل شده" اضافه شد

nevercom

کاربر متخصص انجمن مولتی مدیا بیلدر
سلام دوستان


یک قابلیت جدید به انجمن اضافه شده که به کاربران عزیز این اجازه رو میده که مبحثی که ایجاد کردن رو بعنوان "مبحث حل شده" تعیین کنند.

این گزینه زمانی مفید خواهد بود که کاربر به پاسخی که نیاز داشته رسیده و بنابراین مبحث رو بعنوان "حل شده" تعیین میکنه، اینکار چند مزیت داره:
  • وقتی در نتیجه ی جستجو کاربر مبحث شما رو می بینه، متوجه میشه که ایجاد کننده ی مبحث به پاسخ سوالش رسیده، پس گزینه ی بهتری برای بررسی خواهد بود.
  • باعث میشه که بعنوان مثال بعد از چند ماه یک کاربر دیگه برای پاسخ به سوالتون و کمک به شما (که درواقع شما قبلاً به پاسخ سوالتون رسیدید) مبحث قدیمی رو بالا نیاره.
  • باعث میشه دیگران بجای بررسی همه ی تاپیک ها، تمرکزشون رو بزارن روی تاپیک هایی که پاسخی دریافت نکردن و همین موضوع شاید باعث بشه سوالات در زمان کمتری به پاسخشون برسن

برای استفاده از قابلیت در مبحثی که ایجاد کردید، در نوار ابزار پایین عنوان مبحث، از منوی "ابزار موضوع" گزینه ی "علامت گذاری به عنوان حل شده..." رو انتخاب کنید.


attachment.php



بعد از اینکار به عنوان مبحث شما، عبارت [حل شده] اضافه میشه.


از کاربران عزیز تقاضا میکنم که حتماً از این قابلیت استفاده کنند، همونطور که عرض شد اینکار میتونه به نظم انجمن کمک کنه و شاید بتونه بهمون کمک کنه تا سوالات زودتر به پاسخ برسن.

ممنون از همکاریتون.

موفق و پیروز باشید :rose:
 

پیوست ها

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    49 کیلوبایت · بازدیدها: 127

جدیدترین ارسال ها

بالا