اسکریپت وبلاگ دهی فارسی وردپرس (دانلود)

M-Majidi

New Member
با استفاده از سیستم WordpressMU میتوانید سرویس وبلاگ دهی وردپرس راه اندازی کنید!این سیستم رایگان می باشد که پرشین اسکریپت برای اولین بار این سیستم را فارسی و به طور رایگان در اختیار عموم قرار میدهد!

blog-service-wp-persian.jpg


 

lordweb

Member
اسکریپت بلاگدهی که توسط سرویس های نهر بلاگ- بلاگ یو و توس بلاگ استفاده میشه همون اسکریپت یاسی بلاگ هست که توسط آقا جعفر از پایه نوشته شد همون سایت پارس بیست که الان داره این اسکریپت رو به طور قانونی میفروشه- رز بلاگ هم از کارهای جعفر هست- که آقا میثم مدیر سرویس فرد بلاگ روی اون تغییرات زیادی بوجود آورد و کلا سیستم رو چیز دیگه کرد و ضعفاش رو بر طرف کرد و بعد سر یک نامردی اسکریپت توسط دوستش به سرقت رفت و پخش شد و الان اسکریپتی که توسط توس بلاگ پخش شده و دست به دست میگرده همون اسکریپت فرد بلاگ هست که مدیر توس بلاگ خودش رو مالک این اسکریپت میدونه. چون دیدم مدیر توس بلاگ با نامردی اسکریپتی که زحمت و تلاش جعفر و میثم هست رو به نام خودش میدونه و حتی تهدید هم میکنه.
سایتی مثل اسکریپت بایwww.scriptbuy.ir داره بصورت غیر قانونی اسکریپت رو میفروشه و هیچ نظارتی صورت نمیگیره و برای جلوگیری از این جریان ترجیح دادم اسکریپت رو در اختیار دیگران قرار دهم.
اینم آدرس دانلود اسکریپت توس بلاگ:
http://sooba.persiangig.com/blogdehi.zip/download
 

جدیدترین ارسال ها

بالا