تبليغات پيکسلي يک شيوه تبليغات تحت وب با شرايطي جديد جهت محاسبه قيمت است که در آن قيمت هر آگهي تبليغاتي بنا بر اندازه آن محاسبه مي گردد.الکس تئو، مبتکر ايده تبليغات پيکسلياين روش تبليغات در ربع چهارم سال 2005 ميلادي، زماني که الکس تئو (Alex Tew) دانش آموز انگليسي، سايت خود يعني صفحه خانگي يک ميليون دلاري (www.milliondollarhomepage.com)را راه اندازي نمود شهرت پيدا کرد.او در اين وب سايت سعي داشت تبليغ کنندگان کالا و خدمات را متقاعد کند هزينه تبليغات خود را بر اساس اندازه اي که آگهي ها از حجم کلي صفحه اصلي سايت او اشغال مي کنند بپردازند. کل فضاي موجود در صفحه اصلي سايت الکس به يک ميليون پيکسل تقسيم و با قيمتي معادل 1 دلار براي هر پيکسل به فروش گذاشته شد.او در مدتي کمتر از 5 ماه موفق شد تمام يک ميليون پيکسل تبليغاتي سايت خود را به فروش رسانده و درآمدي بيش از يک ميليون دلار از اين راه کسب کند
اینبار نوبت شماست . تجارت خود را اغاز کنید!
.