اسن هم همون صورت با یک مقدار Edit

شروع موضوع توسط امین تری دی ‏30 دسامبر 2006 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏30 دسامبر 2006
    Mandana از این پست تشکر کرده است.
  2. ea_utopia

    ea_utopia Member

    ارسال‌ها:
    269
    تشکر شده:
    237
    امتیاز دستاورد:
    16
    مژه هم بزار براش
     
    نوشته شده توسط ea_utopia در ‏30 دسامبر 2006
  3. hamed-ddd

    hamed-ddd Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    848
    تشکر شده:
    882
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام بر امین خان
    کارت قشنگ شده....یه ایراد( که نمیشه گفتایراد) البته مختص شما نیست و خیلی جاها دیدم
    یکنواختی specular level در تمام مدله (درحالی که صورت انسان در نواحی بینی به علت چرب بودنspecular بیشتر و بقیه جاها تقریبا اسپکولار کمی داره) من الان دارم خودم رو این قضیه کار میکنم نتیجه گرفتم برات میفرستم
    تلاش و کوشش رمز موفقیته .....امین هم خوب تلاش میکنه !!!!!
     
    نوشته شده توسط hamed-ddd در ‏30 دسامبر 2006
    GFX Master از این پست تشکر کرده است.
  4. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,707
    امتیاز دستاورد:
    36
    منم موافقم كه بايد بعضي قسمتاي پوست مثل پيشوني و بيني يه كمي حالت براق تر داشته باشه. و البته همون چيزي كه قبلا هم گفتم تنها چيزي كه خيلي تو طرح احساس ميشه مژه هاي كاراكتره.
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏30 دسامبر 2006
  5. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    مرسی از نظرتون

    راستش من specular هم به کاراکتر هم دارم البته یک مقدار زیاده روی کردم

    و این رو هم اضافه کنم که حق باشماست دوست عزیز آقا Hamed .

    چشم دفعه دیگه حتما دقت بیشتری می کنم

    باز هم ممنونم از شما به خاطر اینکه ایراد های کار من رو میگیرید
     
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏31 دسامبر 2006
  6. hamed-ddd

    hamed-ddd Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    848
    تشکر شده:
    882
    امتیاز دستاورد:
    93
    البته بدجوری عادت کردم به ایراد گرفتن ....
    کارت در تکسچرینگ عالیه ...مدل سازی هم خیلی خوبه ...در مورد اسپکولار هم فرض میکنیم که کارکتر حسابی دویده و عرق کرده!!!!
    امیدوارم ایرادهای بنی اسرائیلی من کمک به پیشرفتت بکنه
    یه سوال:
    شما جایی رو در اینترنت سراغ داری که تکسچر unwrap برای چهره داشته باشه (با این سرعت پایین نمیخواد بگردی فقط اگه آدرس داشتی بده ممنون )
     
    نوشته شده توسط hamed-ddd در ‏31 دسامبر 2006
  7. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    آفرین امین جان.
    پیشرفتت تو کار مثال زدنیه.
    میدونم که مشکلات ریز کار زیباتو براحتی میتونی بگیری.
    موفق باشی عزیز.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏31 دسامبر 2006
  8. terrorist

    terrorist Banned

    ارسال‌ها:
    145
    تشکر شده:
    76
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام کارت عالی بود....ولی به نظر من اصلش اینه که مژه نداشته باشه...چون واقعا این شکلی یک شخصیت به خصوص داره......
     
    نوشته شده توسط terrorist در ‏31 دسامبر 2006
  9. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    نه متاسفانه جایی رو سراغ ندارم
     
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏1 ژانویه 2007
  10. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    مرسی احسان جان نظر لطفته
     
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏1 ژانویه 2007
  11. rezamohamaddost

    rezamohamaddost Member

    ارسال‌ها:
    146
    تشکر شده:
    209
    امتیاز دستاورد:
    16
    خیلی جالب بود . فقط فکر می کنم چشم بند یه مقداری حالت طبیعی نداره.(ما کی هستیم که نظر بدیم)
    ولی در کل باحال بود.
    راستی یادم رفت خودم رو معرفی کنم. محمددوست هستم. فوتوشاپکار - فلش کار و یه کمی 3d کار.
    امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
     
    نوشته شده توسط rezamohamaddost در ‏7 ژانویه 2007
  12. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    مرسی از نظرت

    امیدوارم که همین طور باشه .
     
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏22 ژانویه 2007
  13. bm61

    bm61 New Member

    ارسال‌ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام به همه مخصوصاً آقا امين!
    خوشحالم ميبينم كه در ايران هم پيشرفت هايي در زمينه مدل سازي شده.
    آقاي امين! بهنر نيست كه در مدل سازي صورت عدم تقارن(اختلاف هاي كوچك بين دو نيمه صورت) را هم رعايت ميكردي تا كارت زيبا تر ميشد؟
    البته اگر روي bumb هاي صورت هم يك مقدار ضرافت بيشتري بكار ببريد عالي ميشد.
     
    نوشته شده توسط bm61 در ‏24 ژانویه 2007
  14. bm61

    bm61 New Member

    ارسال‌ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    براي درخشش مناطق خاصي از صورت هم ميتوانيد از يك Bitmap براي Opacity ي Flat mirror استفاده كنيد.
    موفق باشيد.
     
    نوشته شده توسط bm61 در ‏24 ژانویه 2007

به اشتراک بگذارید