استعلام بیمه نامه شخص ثالث

kianoosh1

New Member
بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه های مسئولیت است که مسئولیت راننده را در مقابل اشخاص دیگر (ثالث) بیمه می کند. منظور از شخص ثالث، كلیه اشخاصی است كه در اثرحوادث وسائل نقلیه موتوری زمینی دچار زیانهای بدنی و یا مالی می شوند؛ اعم از اینكه داخل و یا خارج از وسیله نقلیه بیمه شده باشند، بغیر از راننده مسبب حادثه.

در بیمه شخص ثالث خطرات زیر تحت پوشش بیمه است:

1- تصادف، تصادم، سقوط، واژگونی، آتش سوزی و یا انفجار وسایل نقلیه

2-خسارتهایی كه از محمولات وسیله نقلیه به اشخاص ثالث وارد می شود.

3-پرداخت غرامت فوت و نقص عضو دائم و موقت اشخاص ثالث شامل دیه و ارش (دیه نقص عضو موقت كه توسط قاضی تعیین می شود)

4-جبران هزینه های درمانی ناشی از مصدومیت اشخاص ثالث در سوانح رانندگی؛ چنانچه مشمول قانون دیگری نباشد.

5- جبران خسارتهای مالی وارد به اشخاص ثالث

موارد زیر از تعهد بیمه شخص ثالث خارج است:

1 خسارت های وارده به وسایل نقلیه مسبب حادثه
2 خسارت های وارده به محمولات وسائل نقلیه مورد بیمه
3 خسارت های مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواكتیو
4 خسارت های ناشی از محكومیت جزایی و پرداخت جرایم
5 خسارت های ناشی از حوادثی كه در خارج از كشور اتفاق می افتد؛ مگر اینكه توافقی بین بیمه گر و بیمه گذار در این موضوع شده باشد.

شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات بیمه شخص ثالث را ارائه می دهند. اما اگر خواهان استعلام یا خرید بیمه نامه شخص ثالث از اطریق اینترنت و تنها با چند کلیک هستید. بیمه بازار این امکان را فراهم آورده تا افراد با استفاده از سامانه اینترنتی اقدام به خرید یا استعلام بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه ها کنند.

راهنمای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث

* ابتدابه صفحه «استعلام، محاسبه قیمت و سفارش بیمه شخص ثالث خودرو» در بیمه بازار وارد شوید.

* برند، مدل، و سال ساخت خودرو را انتخاب کنید. سپس تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی را به همراه سقف تعهد مالی مورد نظرتان انتخاب کنید. نرخ بیمه شرکت های مختلف به طور خودکار محاسبه می شود.

* در جدول نرخ ها معیارهای دیگری نیز برای شرکت ها نمایش داده می شود. مانند سطح توانگری، رتبه رضایت مشتریان. به کمک این معیارها و نرخ اعلام شده می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و دکمه سفارش را کلیک کنید.

* در اینجا باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در ادامه، کارت خودروی خود را بردارید و شماره موتور، شماره شاسی و شماره VIN خودروی خود را وارد کنید. سپس رنگ خودروی خود و ایمیلتان را در محل مورد نظر وارد کنید.

* برای نهایی شدن سفارش باید تصویر پشت و روی کارت ماشین و تصویر بیمه نامه قبلی خود را ارسال کنید. این کار را می توانید از طریق دکمه بارگذاری انجام دهید، و یا تصاویر را به همراه کد ملی خود به نشانی تلگرامی (@bimebazar1) بفرستید.

* بعد از نهایی شدن ثبت سفارش، پیش فاکتوری به شما نمایش داده خواهد شد تا مطمئن شوید همه اطلاعاتتان را به درستی وارد کرده اید.

* در صورتیکه از صحت اطلاعات اطمینان پیدا کردید؛ با زدن علامت صحبت اطلاعات را تایید کنید تا دکمه «تایید نهایی و پرداخت» فعال شود. سپس وارد درگاه پرداخت اینترنتی می شوید. (اگر این مراحل ثبت سفارش را پیش از ساعت 3 بعدازظهر انجام داده باشید، کمی منتظر بمانید تا پیک بیمه بازار، در همان روز بیمه نامه تان را به شما تحویل دهد.)

به همین سادگی شما بدون مراجعه به دفاتر مختلف بیمه می توانید از نرخ شرکت های معتبر بیمه با خبر شوید و یا اقدام به خرید بیمه شخص ثالث نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا