از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟

mb.beutiful

New Member
how-download-from-instagram.jpg


ریپورت در اینستاگرام چیست؟
ریپورت به معنی گزارش دادن است. زمانی که شما محتوای آزار دهنده ای در اینستاگرام می بینید می توانید از طریق قابلیت report اینستاگرام آن را گزارش دهید. در این صورت اینستاگرام با دریافت گزارش از سوی شما به این موضوع رسیدگی می کند. در صورتی که کاربران قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند این امکان وجود دارد به کمک قابلیت report اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ریپورت شوند و حتی اکانتشان غیر فعال گردد.

report اینستاگرام زمانی کاربرد دارد که بخواهید شخصی را که پستی غیر اخلاقی منتشر کرده به اینستاگرام اطلاع دهید. در واقع ریپورت اینستاگرام به این معنی است که شما کاربر را در استفاده از اینستاگرام منع می کنید.

نکته: توجه داشته باشید ریپورت و بلاک در اینستاگرام دو قابلیت کاملا متفاوت هستند.

انواع ریپورت در اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام چیست؟ریپورت کردن در اینستاگرام انواع مختلف دارد. شما می توانید در اینستاگرام در صورت مشاهده عکس، فیلم و یا یک کامنت خلاف قوانین مطرح شده در اینستاگرام بلافاصله آن را ریپورت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پروفایل یک شخص را در اینستاگرام ریپورت کنید.

ریپورت یک پست در اینستاگرام
ریپورت یک کامنت در اینستاگرام
ریپورت یک اکانت در اینستاگرام
چه کسانی را می توان در اینستاگرام ریپورت کرد؟

what-is-instagram-report1.gif


اینستاگرام قوانینی را برای استفاده از این شبکه اجتماعی تعیین نموده است و موارد تخلف را به 6 دسته تقسیم کرده است و تاکید دارد در صورت مشاهده این موارد حتما شخص مورد نظر را رپیورت کنید. بنابراین اگر در اینستاگرام یکی از تخلف های زیر را مشاهده کردید این امکان وجود دارد که آن را ریپورت کنید.
جعل هویت شما توسط یک شخص
در صورتی که شخصی با نیت دزدیدن هویت شما به اسم شما اکانتی در اینستاگرام ساخته و پست های شما را منتشر می کند حتما آن شخص را ریپورت کنید. سلبریتی ها نیز صفحات زیادی با اسم های مشابه خود در اینستاگرام دارند اما داستان هواداران سلبریتی ها با صفحه شخصی متفاوت است. کلمه fUnpage در بیو اینستاگرام مشخص کننده این است که شخص مورد نظر از طرفداران آن سلبریتی است و قصد دزدیدن هویت او را ندارد.
کسی که ادعا می کند یک آدم مشهور است.

شخصی که یک اکانت فیک برای یک آدم شناخته شده ساخته است و فالوورهای زیادی دارد باید ریپورت شود. زیرا این شخص ممکن است دیگران را به اشتباه بیندازد.
کپی کردن عکس های شما توسط یک نفر
اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که محصول و یا هنری را در اینستاگرام به نمایش می گذارید ممکن است هنر و یا محصول شما توسط اشخاص دیگر کپی و منتشر گردد. برای جلوگیری از این کار لازم است شخص مورد نظر را ریپورت کنید و به اینستاگرام اطلاع دهید از ادامه کارش جلوگیری کند.
مشاهده محتوا و کامنت های غیر اخلاقی
افرادی که تصاویر و ویدیوهای نامناسب و غیر اخلاقی در اینستاگرام منتشر می کنند باید توسط شما ریپورت شوند. این ریپورت شامل پیام های غیر اخلاقی نیز می شود.
محتوای مخرب
اگر در اینستاگرام شخصی را دیدید که اقدام به انتشار تصاویر وحشتناک نظیر آزار و اذیت دیگران، خودکشی، آزار حیوانات و… می کند که می تواند تاثیرات روانی بسیاری بدی داشته باشد، باید او را ریپورت کنید.
انتشار تصاویر و یا کامنت های تبلیغاتی و اسپم
کسانی که با تبلیغات مکرر و بی موردشان باعث آزار کاربران اینستاگرام می شوند را به عنوان هرزنامه به اینستاگرام گزارش دهید.
در صورت انجام هر یک از موارد بالا و تخطی از قوانین اینستاگرام، احتمال ریپورت شدن اکانت شما وجود دارد. در نظر داشته باشید اگر چندین گزارش تخلف از یک پیج دریافت شود احتمال ریپورت شدن آن اکانت بسیار بالا است و هیچ گونه اخطار یا اعلانی مبنی بر ریپورت حساب دریافت نخواهید کرد.
ریپورت در اینستاگرام چیست؟

نکات مهم ریپورت کردن در اینستاگرام:
توجه داشته باشید ریپورت های بی مورد منجر به بسته شدن اکانت شخص مورد نظر نمی شود.
در صورتی که توسط شخصی ریپورت شوید متوجه نخواهید شد زیرا از سوی اینستاگرام اعلانی برای شما ارسال نمی شود.
در صورتی که نمی توانید لایک کنید، کامنت بگذارید و یا کسی را فالو کنید احتمال دارد توسط اینستاگرام بلاک شده باشید.
همه چیز درباره ریپورت اینستاگرام:
از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
شما نمی توانید بفهمید ریپورت شده اید زیرا پس از ریپورت شدن هیچ اعلانی برای کاربر ارسال نمی گردد.
چند نفر ریپورت کنن اینستاگرام بسته میشه؟
اینستاگرام هر ریپورتی را بررسی می کند و بر اساس آن اقدام می کند. بسته به نوع ریپورت ممکن است با یک یا حتی دو گزارش از یک اکانت، اکانت مورد نظر غیر فعال گردد.

what-is-instagram-report3.gif

چگونه اکانت اینستاگرام خود را از ریپورت خارج کنیم؟
نحوه رفع ریپورت به نوع ریپورت و مسدودی بستگی دارد:
1. رفع مسدودی از طریق تنظیمات اینستاگرام
به مسیر settings> report a problem> Something isnt Working بروید. اکنون فرم مربوط به رفع ریپورت را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید. توجه داشته باشید متن پیام باید انگلیسی باشد.
2. رفع ریپورت اینستاگرام از طریق تغییر اطلاعات تماس نظیر ایمیل و شماره تلفن
چگونه یک اکانت را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟
به صفحه پروفایل اکانت مورد نظر بروید. روی آیکن سه نقطه ضربه بزنید و سپس گزینه report را انتخاب نمایید.
چگونه پیج اینستاگرام دیگران را ببندیم؟
در صورت مشاهده پست و یا کامنت غیر اخلاقی مغایر با قوانین اینستاگرام می توان اکانت مورد نظر را ریپورت کرد. اینستاگرام پس از دریافت گزارش به بررسی پیج مورد نظر می پردازد. در صورتی که تعدادی گزارش از یک پیج دریافت کند پس از بررسی های لازم و تایید مغایر بودن محتوای پیج با قوانین اینستاگرام آن پیج از سوی اینستاگرام غیر فعال می گردد. پیج هایی که دارای تعداد بالایی فالوور، بازدید و لایک باشند از نظر اینستاگرام دارای اعتبار بیشتری هستند و برای بسته شدن این پیج ها درخواست ریپورت بیشتری نیاز است.
بعد از ریپورت یک پیج در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟
پس از بررسی توسط اینستاگرام اگر ریپورت مورد نظر بی مورد بود اتفاقی برای پیج رخ نخواهد داد. اما اگر تایید شد که پیج مورد نظر تخلف کرده است ممکن است برای مدتی غیر فعال و از دسترس خارج گردد.
چگونه یک ریپورت را در اینستاگرام حذف کنیم؟
بهترین راه ارسال ایمیل به آی دی [email protected] و اعلام شماره مرجع گزارش است. در ایمیل اعلام کنید مایلید گزارش ریپورت خود را پس بگیرید.
قابلیت report اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در صورت مشاهده مواردی مغایر با قوانین اینستاگرام آن را گزارش دهند. این امکان وجود دارد که پس از بررسی پیج توسط اینستاگرام اکانت مورد نظر غیر فعال گردد.

منبع : خرید هاست از میزبان فا مساوی با سرعت - پایداری - امنیت و سازگاری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا