اخطار و یاد آوری برای کاربران تالار Mmb و قوانین تالار

وضعیت
موضوع بسته شده است.

silvercover

کاربر متخصص
سلام،

دوستان مدتی هست که این تالار از وجود اشخاصی رنج می بره که مدام در صدد مشوش کردن جو تالار و آشوب سازی هستند. با این مقدمه و با توجه به تجارب اخیری که اتفاق افتاده تصمیم گرفتم تا به روشن شدن اذهان عمومی کمک کرده و تذکراتی در این باب را یاد آور شوم:

  • انتخاب اینکه در کجا فعالیت کنید و چگونه فعالیت کنید حق مسلم شماست. اما توجه داشته باشید که در دام فریبکاری و نیرنگ های این اشخاص گرفتار نشوید.
  • این تالار مدت ها از جنجال های به پا شده توسط ایشان رنج برد که سبب شد افرادی ارزشمند از تالار بروند، پس مطمئنا در مکان هایی دیگر و با حضور چنین اشخاصی شاهد چنین مشکلاتی خواهیم بود.
  • در شناخت ماهیت افراد کوشا باشید.


گذشته از مطلب فوق قوانین این تالار به شرح زیر است:

1- مطرح کردن هر گونه مسئله پیرامون کرک، هک و نقض حقوق مولفین و ارائه کرک برنامه ها و برنامه های کرک شده و امثالهم ممنوع می باشد و با کاربر خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

2- مطرح کردن مسائل غیر مربوط اعم از سیاسی، مذهبی ممنوع است.

3- استفاده از عناوین گنگ همچون "کمک فوری"، "کمک کمک کمک" و مشابه اینها ممنوع می باشد. سعی کنید از جمله هایی که مشکل شما را توصیف می کنند استفاده نمایید.

4- به سوالاتی که امکان مطرح کردن آنها در تالار باشد و به صورت خصوصی از مدیران و یا همکاران پرسیده شود پاسخ داده نخواهد شد. هدف ایجاد تالار برای مطرح کردن همین سوالات است نه ارسال پیام خصوصی.

5- کاربران در صورت مشاهده ی پستی خلاف قوانین (مانند پست های تشکر یا اسپم و امثالهم)، میتونن با استفاده از دکمه ی "گزارش به مدیر" که زیر هر پست هست، پست مربوطه رو برای بررسی به مدیران بخش معرفی کنن. و از تذکر دادن به کاربر خاطی در انجمن خودداری کنن.

6- پست های اضافی مانند پست های تشکر بلافاصله و بدون اطلاع به کاربر حذف خواهند شد، همچنین پست های سایر کاربران که فقط برای تذکر به کاربر خاطی بوده نیز حذف خواهند شد (برای جلوگیری از آشفتگی انجمن)


پس هوشیار باشید و خرد خود را به کار گیرید.

ارادتمند شما.:)
 

silvercover

کاربر متخصص
قانون جدید :

- به سوالاتی که امکان مطرح کردن آنها در تالار باشد و به صورت خصوصی از مدیران و یا همکاران پرسیده شود پاسخ داده نخواهد شد. هدف ایجاد تالار برای مطرح کردن همین سوالات است نه ارسال پیام خصوصی.
 

nevercom

کاربر متخصص انجمن مولتی مدیا بیلدر
قانون جدید

- کاربران در صورت مشاهده ی پستی خلاف قوانین (مانند پست های تشکر یا اسپم و امثالهم)، میتونن با استفاده از دکمه ی "گزارش به مدیر" که زیر هر پست هست، پست مربوطه رو برای بررسی به مدیران بخش معرفی کنن. و از تذکر دادن به کاربر خاطی در انجمن خودداری کنن.

- پست های اضافی مانند پست های تشکر بلافاصله و بدون اطلاع به کاربر حذف خواهند شد، همچنین پست های سایر کاربران که فقط برای تذکر به کاربر خاطی بوده نیز حذف خواهند شد (برای جلوگیری از آشفتگی انجمن)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا