اخبار لپ تاپ و نوت بوك

Silver PC

Well-Known Member
شركت دل تصميم گرفت مدل پرسيشن M6500 را با 32GB رم ارتقا دهد

اين نوت بوك 17 اينچي شركت دل به 32GB رم DDR3 مجهز شده. اين لپ تاپ همچنين داراي پردازنده Core i7 Extreme Edition بوده و از كارت گرافيك Quadro FX 3800M بهره مي گيرد. در حال حاضر از قيمت اين لپ تاپ اطلاعاتي موجود نمي باشد.

dell-precision-m6500.jpg
 

Silver PC

Well-Known Member
معرفي جديدترين مدل لپ تاپ دل

شركت دل سري جديد لپ تاپ لتيتيود ايكس2 (Latitude X2) را معرفي كرد در بين لپ تاپ هاي فوق سبك دل مدل Latitude X2 را مي توان به عنوان يكي از بهترين مدل ها در نظر گرفت. اين لپ تاپ 12.1 اينچي با رزولوشن 1280 * 800 و صفحه نمايش LED مي باشد مدل Latitude X2 داراي پردازنده قدرتمند 1.4 GHz دو هسته اي با 3 مگابايت Cache و 3 GB رم DDR III و همچنين هارد 120 GB مي باشد. ويژگي منحصر به فرد اين مدل قابليت چرخش صفحه نمايش مي باشد. صفحه نمايش آن هنگامي كه چرخانده مي شود به حالت يك تبلت درمي آيد. اين لپ تاپ همچنين يك نسخه Windows 7 64bit دارد. شامل 3 پورت usb، كارت ريدر،خروجي تلويزيون، پورت شبكه، نگهدارنده قلم، يك پورت firewire و همينطور پورت ميكروفون و هدفون مي باشد. اين مدل با قيمتي در حدود 2000 دلار و با كارايي باتري 3 ساعت و 30 دقيقه مي باشد

latitude-xt2.jpg
 

senged

Member
Acer و Asus و پيش بيني در مورد نت بوک​


منبع: sevenlaptop
Acer و Asus دو تولیدکننده بزرگ pc و لپ تاپ که هر دو در تایوان مستقر هستند مدت زمان طولانی است که در رقابت برای بدست آوردن سهم بزرگتری از بازار هستند.
به نظر می رسد بالاخره این دو کمپانی به این نتیجه رسیده اند که بازارهای هدف جداگانه ای را برای خود در نظر بگیرند.
بر اساس گزارش اعلام شده توسط Digitimes کمپانی Acer در نظر دارد تا پایان ماه تعداد لپ تاپ بیشتری به بازار عرضه کند در حالیکه Asus توجه خود را به عرضه بیشتر نت بوک در ماههای جولای تا سپتامبر متمرکز کرده است.
بنابراین گزارش تعداد لپ تاپ های عرضه شده توسط Acer تا پایان ماه اوت به 3.2 میلیون دستگاه می رسد.
کمپانی Asus در این میان با تمام تهدیداتی که با ارائه ipad توسط Apple به بازار نت بوک وارد شده است انتظار رشد 30% فروش نت بوک در سال 2010 را دارد و امیدوار است این رشد تا پایان 2011 به 50% برسد.
 

senged

Member
دانش آموزان Appleرا ترجيح مي دهند​
apple-student_cea562b5.jpg

یک سری تحقیقات جدید که از طرف موسسه Student Monitor انجام شده است نشان می دهد که لپ تاپ های Apple محبوب ترین لپ تاپ ها در بین دانش آموزان و دانشجویان هستند.
علیرغم اینکه قبلاً Dell دارنده این مقام بود اما به دلیل موفقیت لپ تاپ های Apple McBook و Apple McBook Pro کمپانی Apple توانسته است درصدر این لیست قرار بگیرد.
سهم Apple در بازار لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی 27 درصد است در حالیکه Dell سهمی 24 درصدی دارد. در رتبه های بعدی به ترتیب HPو Toshiba و سونی قرار گرفته اند.
این تحقیقات همچنین نشان می دهد که 47% دانشجویانی که قصد خرید لپ تاپ جدید دارند تصمیم به خرید Apple گرفته اند و تعداد خریداران کامپیوتر های خانگی Apple هم در 5 سال گذشته به 141 رسیده است.
 

senged

Member
یک سازنده کامپیوتر و لپ تاپ کانادایی یک لپ تاپ مجهز به 4TB فضای هارد و سریعترین پردازشگر شش هسته ای Intel ساخته است.
نام این لپ تاپ بسیار پیشرفته که برای کارهای گرافیکی سطح بالا طراحی شده است Panther20 است.
کاربران می توانند برای پردازشگر یکی از گزینه های Intel Core i7 Extreme یا Xeon 5600 با سرعت 3.33GHz را انتخاب کنند.
این لپ تاپ دارای نمایش 17.3 اینچی و فضای RAM به ظرفیت 24GB و یک وب کم 3 مگاپیکسل است.
کارت های گرافیک به کار رفته در این لپ تاپ عبارتند از:
Nvidia GTX480M و ATI Radeon HD5870 انتظار می رود این لپ تاپ که تحت سیستم عامل Windows 7 کار می کند تا انتهای این ماه و با قیمتی معادل 2999دلار کانادا به بازار عرضه شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا