اتصال فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ به نرم افزار حسابداری

فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ خود را از طریق نرم‌افزار حسابداری خود مدیریت کنید!

با توجه به کثرت فروشگاه‌های مجازی بر پایه‌ی پرستاشاپ، یکی از شرکت های خوب ایرانی به نام حسیب پرداز خاورمیانه، نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ عرضه کرده. با این قابلیت سرعت به‌روزرسانی سایت از جمله مانده‌ی موجودی کالا، قیمت‌های فروش و تصاویر کالا به‌ راحتی در نرم افزار حسابداری یک شرکت ثبت میشه و در کمترین زمان در سایت پرستاشاپ کاربر اعمال می‌شود.

پرستاشاپ (Prestashop) چیست؟
پرستاشاپ یک سیستم فروشگاه‌ساز اینترنتی است که به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این سیستم با برنامه‌نویسی PHP و دیتابیس MySQL طراحی شده است که با نصب آن روی هاست (فضای ذخیره‌سازی روی اینترنت) می‌توانید فروشگاه خود را در زمانی کوتاه ایجاد کنید. این سیستم هم مشابه سایر سیستم‌های طراحی فروشگاه اینترنتی، به نحوی طراحی شده است که قادر به استفاده از انواع قالب برای طراحی ظاهر فروشگاه خود هستید و به کمک ماژول‌هایی که دارد می‌توانید امکانات فروشگاه اینترنتی خود را توسعه دهید.

استفاده از پرستاشاپ این امکان را به کاربر خواهد داد که قابلیت‌های ضروری‌ای را که یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد، در فروشگاه اینترنتی خود پیاده‌سازی کند. برخی از قابلیت‌های پرستاشاپ شامل موارد زیر می‌باشد:

  • کاملا فارسی سازی و راست‌چین شده
  • مدیریت ساده و آسان فروشگاه اینترنتی
  • وجود قالب‌های متنوع برای طراحی ظاهر دلخواه وب‌سایت
  • امکان فروش در تمامی کشورها و یا اختصاص به یک کشور خاص
  • امکان استفاده از درگاه‌های پرداخت بانکی مختلف مستقیم و غیرمستقیم
  • امکان مشاهده جزییات کامل خرید و سفارشات مشتریان
  • امکان درج کد تخفیف و برگزاری جشنواره‌های فروش
  • امکان نقد و بررسی محصولات توسط خریداران یا بازدیدکنندگان
  • امکان قرار دادن بی‌نهایت محصول با قابلیت درج تصاویر به‌صورت گالری
  • و ...

نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری چگونه است؟
شرکت حسیب پرداز خاورمیانه در راستای کمک به صاحبان مشاغل و فروشگاه‌ها جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین محصولات خود، امکان اتصال نرم افزار حسابداری حسیب نت به فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ را فراهم آورده است. از طریق این ویژگی امکان ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به‌صورت کامل با کالاهای ثبت شده در نرم افزار حسابداری حسیب نت وجود خواهد داشت. همچنین تمامی فرآیند خرید آنلاین محصولات برای مشتریان شما در دسترس بوده و حتی در صورت تمایل فاکتورهای ثبت شده در وب‌سایت، داخل نرم افزار حسابداری ثبت خواهند شد.

نحوه اتصال و ارسال اطلاعات از نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی شما کاملا اتومات بوده و از طریق نرم افزارانجام می‌شود. برای ارسال و تصحیح کالاهای موجود در نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ، تنها لازم است به اینترنت متصل شوید. در این هنگام تمامی اطلاعات کالاها از قببل عنوان، قیمت، دسته‌ها، موجودی، ویژگی‌ها، تصاویر و ... با دستور کاربر و یا به حالت اتومات به فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ ارسال خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت به آدرس hpk.ir مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا