ابعاد استاندارد چاپ استند و بیلبورد

lib-lord

New Member
سلام دوستان ممنون می شم من راهنمایی کنین . می خوام یک ست تبلیغاتی کار کنم که شامل استند ، بیلبورد و ... بشه . می خواستم بدونم که این ها ابعاد استانداردی دارن و یا اینکه به دلخواه من هست که توی چه ابعادی کار کنم . :d
 

amir-yazdel

Member
آره. هر اندازه ای که بخوای میتونی کار کنی فقط باید دقت داشته باشی عرض رُل های بنر یا فلکس جایی که چاپ می کنی چقدر هست. معمولاً از سه متر بیشتره. باز باید بپرسی . یعنی یک طرف کارت نهایتاً 3متر باشه و طول، هرچقدر که می خواد باشه.
باز هم اساتید دیگری در فروم راهنمایی می کنند. چون من یک سالی هست که درام چاپ بنر و فلکسی انجام می دم، کسانی هستند که تجربه بیشتری دارند
یک چیز دیگری که باید دقت کنی، اگر بیلبور می خوای کار کنی باید اندازه دقیق جایی که قراره اون نصب بشه بدونی.
 

mashreghi

Member
استند معمولا با توجه به موجودی پایه های شرکتی که باهاش کارمیکنی بستگی داره ولی سایز رندش 200cm*90cm و برای بنرهم همونطور که دوستمون گفت معمولا دستگاه های عرض 3 متر وبه طول دلخواه هستند .
البته توجه داشته باش که لابراتوار دارای دستگاه 5 متر عرض هم هست و اونهایی که عرض 3 دارند کار 5 متر با دوتکه چاپ می کنند و لبه هارو با نوعی چسب وپرس اتو مانند می چسبونند که شما باید قبل ازسفارش مواظب باشی که ظرفیت چاپ دستگاه مطابق با سفارش شما باشه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا