mrkantivirus

New Member
antivirus-nod32-eset-version-10-markazesh-1.jpg

بالاخره آنتی ویروس نود32 ورژن 10 بعد حدود یک سال به بازار آمد. کمپانی ای ست این بار محصولات خانگی خود را افزایش داده است.

آنتی ویروس نود32 ورژن 10 عرضه شد.
در ادامه با ما باشید تا محصولات ورژن 10 ای ست را به شما معرفی کنیم.

آنتی ویروس خانگی نود32 (ای ست) ورژن 10
  • آنتی ویروس نود32 (ای ست)
  • اسمارت سکوریتی ای ست
  • اینترنت سکوریتی ای ست
  • اسمارت سکوریتی پریمیوم ای ست
  • مولتی دیوایس سکوریتی ای ست
از آن جایی که ای ست از کمپانی های قدیمی و بزرگ صنعت امنیت در دنیا می باشد، این گام برای او بعد از حدود 24 سال فعالیت، گام مهم و بزرگی بوده است. البته شهرت و محبوبیت آنتی ویروس نود32 بین مردم ایران هم بالاتر از حد میانگین مردم دنیا می باشد.

اسمارت سکوریتی 10 و آنتی ویروس نود32 ورژن 10 کماکان محبوب ترین محصول این شرکت خواهند ماند.

در اسمارت سکوریتی ورژن 10 آپشن Anti Theft بیشتر از قابلیت های اسمارت سکوریتی ارائه شده که تفاوت میان چهار محصول اول را می توانید در صفحه Compare ESET product از سایت رسمی کمپانی ای ست ببینید.

محصولات ارائه شده کمپانی ای ست برای ویندوز را می توانید در سایت آن ببینید که در جدول مورد نظر نسخه پریمیوم ESET smart security معرفی شد است.

و تا به این لحظه که این مقاله نوشته می شود هنوز ESET Smart Security Premium در بازار ایران وجود ندارد. در نظر داشته باشید کل این تغییرات حدود دو هفته است که به وجود آمده و فروشگاه آنتی ویروس اورجینال مرکزش افتخار دارد شما را از جدیدترین تغییرات مطلع کند.

ESET smart security premium

امکان اضافه تر نسخه Premium قابلیت Password Manager برای مدیریت پسورد کاربرانی است که تعداد پسورد زیادی دارند و علاوه بر آن امکان Secure Data یا رمز گذاری فایل است که زیاد هم در ایران برای کاربران معمولی استفاده نمی شود.

تیم پشتیبانی و فروش مرکزش همانند سال های قبل سعی می کند در این صنعت در ایران پیشرو باشد که این خواسته کاربران ما از سایت مرکزش بوده و هست.

با خرید لایسنس ESET Multi-Device Security Pack می توانید آن را روی سیستم عامل های windows ،linux ،mac و android استفاده کنید.

ESET Multi-Device Security Pack

توجه داشته باشید که این محصول امنیتی فقط 3 و 5 کاربر دارد. برای مثال با خرید محصول 3 کاربره حداکثر استفاده از این پکیج به صورتی است که بتوانید روی سه سیستم عامل نصب کنید. قیمت این پکیج 150 هزار تومان است که با تخفیف اولیه فعلا 120 هزار تومان عرضه می شود.

به فرض این که شما بخواهید هر کدام را برای یکی از سیستم عامل های ویندوز، اندروید و مکینتاش استفاده کنید، می توانید با توجه به نیاز خود یک اسمارت سکوریتی و یک اندروید سکوریتی و یک سایبر سکوریتی تهیه کنید که هزینه خرید مولتی دیوایس با خرید محصولات به صورت جداگانه تفاوتی ندارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا