آموزش سئو و بهینه سازی سایت با Google Keyword Planner

sazdellll

New Member
سئو مانوئل برای کاربران فضای مجازی مقالاتی برای آموزش بهینه سازی وب سایت قرار میدهد که در این مقاله به شما کاربران عزیز گوگل کیورد پلنر Google Keyword Plannerr و رفع ایراد آن را آموزش می دهد و شما میتوانید با استفاده از آموزش رایگان سئو سئو مانوئل سایت خود را سئو کنید.

اشکالات فنی و متغیرهای موجود در مورد کیورد پلنر که گوگل آن ها را برطرف کرد.

گوگل کیورد پلنر (google keyword planner) یکی ازابزارهای مهم گوگل است که به وبمسترها و سئو کارها این قابلیت را میدهد که تعداد جست و جوی هر کلمه توسط کاربران را در سال های اخیر و با مشتقات آن کیبورد نمایش دهد.ابزار keyword planner اطلاعات مربوط به دوهفته یا بیشتر را نیز نشان می دهد و می توان از آن برای آنالیز رقابتی بودن یک کلمه کلیدی هم استفاده کرد که برای سئو وب سایت لازم و مهم می باشد.



در ابتدا خطاهایی وجود داشت که نشان می داد کاربران باید از یک کمپین فعال استفاده کنند و استفاده از ادوردز برای دستیابی به کیورد پلنر به تنهایی کافی نیست. سپس باید بتوان حجم جستجوها را با متغیرهای دیگر ترکیب کرد. سخنگوی گوگل تایید کرده است که کاربران نیازی به داشتن کمپین فعال برای استفاده از کیورد پلنر ندارد. در رسانه های اجتماعی، گوگل به کاربران گفته بود که آن خطاها نتیجه مشکلات فنی است که قرار است برطرف شود. زمانی که کیورد پلنر کار خود را با ادوردز آغاز کرد، دریافت خوبی داشت. این نوع خطا همه اکانت ها را تحت تاثیر خود قرار نداد و هنوز هم بیشتر افراد در مورد آن چیزی نمی دانند. در حال حاضر می توان از این خطا عبور کرد. بنابراین برای به دست آوردن نتایج خوب، باید نتایج حاصل از جستجوها نیز با این موارد ترکیب شود. گروه بندی نزدیک متغیرها همیشه الزامی نیست. گوگل در کمپین تبلیغاتی خود، هدف قرار دادن دقیق را با متغیرهای نزدیک جایگزین کرد. برخی از اوقات کلمات جمع بسته شده گروه بندی می شوند و برخی از اوقات نیز چنین اتفاقی نمی افتد. برخی از اوقات کلمات اختصاری و مخفف ها در کنار یکدیگر جمع بندی می شوند و برخی از اوقات کلمات و عبارات کامل در کنار هم قرار می گیرند.

این موضوع برای سئو کاران و بازاریابان به چه معناست؟

خوب قبل از هر چیزی باید بدانید که حجم جستجوها در کیورد پلنر باید به عنوان یک سیگنال جهت دار دیده شود. ثانیا اگر کلمات کلیدی خاصی را مورد بررسی قرار می دهید ممکن است در طول زمان تغییر در گزارش تاریخی را مشاهده کنید. برخی از مواقع نیز این تغییر دیده نمی شود. سوما برخی از اوقات مواردی را دریافت می کنید که در سایر زمان ها با آن مواجه نخواهید بود. اینکه برخی از کلمات کلیدی به صورت گروه بندی نمایان شود و برخی دیگر چنین نباشد آزاردهنده خواهد بود.

منبع : گوگل کیورد پلنر Google Keyword Planner و رفع ایراد آن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا