افزونه 2 آموزش تکنیک های کوتاه در افتر افکت

clickrast

Member
[h=1]ایجاد متن های متفاوت در افتر افکت[/h]در این آموزش می خوام روش هایی رو برای ایجاد متن های جذاب تر بهتون نشون بدم و اینکه چطور با صرف زمان کوتاهی بتونیم نوشته های خودمون رو با استفاده از سیستم ذرات (Particle System) ایجاد کنیم و با استفاده از این ذرات و انیمیشن کردن خصوصیات مختلفش، حالت های متفاوتی رو ایجاد کنیم. همچنین در این ویدئوی آموزشی نحوه دستکاری ظاهر کاراکترها رو با هم خواهیم دید.




در این آموزش از پلاگین های موجود در خود افتر افکت استفاده شده است.




دانلود ویدئوی آموزش با لینک مستقیم
 
با سلام و خداقوت

من همه ی فیلم ها رو دانلود کردم به جزء:



ساخت جلوه ارتباطات نسل آینده در افتر افکتز





ضربان قلب در افتر افکتز







اگه کسی از دوستان دانلود کرده میشه لینک مستقیمشون رو تو سایت قرار بده؟

ممنون میشم:rose::oops:
 

clickrast

Member
لینک های دانلود در صفحات مربوط در سایت وجود دارند، می تونید از اونجا بگیرید.
موفق باشید
 

98nim4

New Member
سلام دوست عزیز ممنون بابت آموزشا فقط یه چند تاییشون لینکاشون از کار افتاده ، ببینین مشکلش چیه مرسی
 

clickrast

Member
خواهش می کنم. در صورتی که هر کدوم از لینک ها مشکل داشته باشند همونطور که گفتم اگر بروی عنوان آموزش ها کلیک کنید به صفحه آموزش در سایت اصلی منتقل میشید و می تونید لینک اصلی رو اونجا پیدا کنید. اگه لینک توی اون صفحه هم مشکل داشت توی همون صفحه مشکل رو ذکر کنید.
موفق باشید
 

clickrast

Member
[h=2]شکشتن ویدئو[/h]
سلام. توی این آموزش میخوایم افکتی مثل عکس زیر رو ایجاد کنیم. از این تکنیک در ساخت میان برنامه ها، تبلیغات و وله های ویدئویی می تونیم استفاده کنیم. نمونه این افکت رو در میان برنامه های Saturday Night Live میتونیم ببینیم. نمونه کامل شده پروژه رو می تونید اینجا ببینید.



دانلود آموزش
 

clickrast

Member
[h=2]ساخت جلوه حرکت نور مناسب برای تبلیغات[/h]
حتما تا بحال این جلوه حرکت نورانی و رسم شده این خطوط رو در تبلیغات زیادی دیدین (مثل تبلیغ معروف ipod).






توی این آموزش میخوایم این جلوه را در افتر افکت پیاده سازی کنیم. با استفاده از این تکنیک علاوه بر ساختن کارهای مشابه، جلوه های زیبای بسیاری را می توانید پیاده سازی کنید و در کارهای مختلف از آنها استفاده کنید.






download_button.png
دانلود ویدئوی آموزش
 

masoumeh80

Member
ممنون آموزشهاتون خیلی خوبه. فقط یه سری اونها لینکاش پاک شده. نمیشه دوباره همین جا بذارید؟ ممنون.
 

mina nazari

New Member
سلام وقتتون بخیر
لطف میکنید بگید چطور در افتر افکت میتونیم تصویر را مثلا عروس ، روتوش روی صورتش انجام بدیم ...؟
اگر فیلم باشه که خیلی خیلی خوبه ... چون من مبتدی هستم .... شدیدا نیاز دارم به آموزش
 

SajjadKhati

کاربر فعال <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام وقتتون بخیر
لطف میکنید بگید چطور در افتر افکت میتونیم تصویر را مثلا عروس ، روتوش روی صورتش انجام بدیم ...؟
اگر فیلم باشه که خیلی خیلی خوبه ... چون من مبتدی هستم .... شدیدا نیاز دارم به آموزش

سلام
اگه منظورتون روتوش کردن یک فریم (یک تصویر) هست ، این کار را در فتوشاپ انجام بدین

اگه منظورتون روتوش کردن یک شی (مثل انسان) در فیلم هست (که چند فریم داره و شی مورد نظر در حال جابجایی هست) ، واقعا بستگی به نوع کارتون داره که چه روشی رو انتخاب کنید . در این صورت ، کار حداقل به دو بخش اساسی تقسیم میشه . اول ترکینگ شی مورد نظر هست (که بسته به میزان چرخش و جابجایی و یا خروج شی از صحنه و میزان حرفه ای کار کردن) ، میتونید از نرم افزارهای مختلف ترکینگ مثل موکا استفاده کنین . یا اگه تحرک ساده تر بود ، از ترکینگ خود افترافکت استفاده کنین)

قضیه ی دوم هم روش روتوش و کلا تغییرات در صورت هست . یک روال عادی و عمومی اش اینه که اون بخش از صورت از یک فریم (عکس) را که در فتوشاپ روتوش کردید را با ترکینگ ای که انجام میدید ، مچ کنید . خوب در اومدن این کار ، بستگی به تغییراتی که در صورت میدید (هر چی تغییرات کمتر باشه ، مثلا صرفا اصلاح دو سه تا جوش در صورت باشه ، احتمال بهتر شدن اش بیشتر میشه) و همچنین خوب در اومدن ترکینگ داره (که بحث ترکینگ ، خودش جداست)
اما اگه اصلاحات در صورت زیاد باشه (جوری که کلِ گونه هم اصلاح بشه) ، بخاطر تغییر شکل دادن گونه در مواقع مختلف (مثل خندیدن و هر تغییر کوچیک و بزرگ دیگه ای) ، هم کار روتوش در فریم های بعد و هم کار ترکینگ در فریم های بعد را خراب ، یا حداقل بسیار سخت میکنه

یه روال پیشرفته برای فوق حرفه ای ها مثل فیلم هایی که میسازن هست (هر تغییری که خواستن ، هر جا را میدن) ، اونا معمولا از شی 3 بعدی در نرم افزارهای 3 بعدی استفاده میکنن . یعنی آدم رو اسکن میکنن و بصورت 3 بعدی به نرم افزار وارد میکنن ، حالا هر تغییری که دوست داشتن ، میدن

نکته ی آخر هم اینکه با ابزارهای clone stamp و brush در افترافکت ، میتونین کارهای مبتدی مربوط به روتوش را انجام بدین (هر چند کار روتوش را در فتوشاپ انجام بدین)
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا