آموزش تبدیل آبجکت به پروکسی در وی ری

.:BehzAd:.

Active Member
خواهش میکنم دوست عزیز

امید وارم باز بتونم در خدمت بچه ها باشم
 

mahdi856

New Member
سلام بهزاد جان.ممنون از آموزش ساده و خوبت.
شما در سال 1390 این رو آموزش دادی اما در سال 1391 بدرد من هم خورد. درست مثل درختی که کاشتی داره تکثیر میشه.
بازم ممنون.
 

.:BehzAd:.

Active Member
سلام بهزاد جان.ممنون از آموزش ساده و خوبت.
شما در سال 1390 این رو آموزش دادی اما در سال 1391 بدرد من هم خورد. درست مثل درختی که کاشتی داره تکثیر میشه.
بازم ممنون.
.


سلام مهدی جان خواهش میکنم.

خوشحالم که تو یادگیری و نشر علم سهیمم.

امیدوارم که بتونم باز در خدمت بچه ها باشم.
 

yekta.

New Member
سلام دوستان من یه سوال دارم لطفا کمکم کنید
وقتی آبجکت های آماده ای رو که دانلود کردمو با مکس باز میکنم کل ابجکت سیاهه وقتی هم merge می کنم به همون شکله و درست نمیشه کسی میدونه باید چی کار کنم؟ممنون
 

.:BehzAd:.

Active Member
عزیز دل ببین مدلی که Merge میکنی با چه انجین رندی شیدرینگ شده(متریال پردازی) اکثر ابجکت ها با وی ری یا منتال ری یا موتور دیفالت خوده مکس شیدر پردازی شده!!
 

amirpcp30

New Member
سلام دوستان
ممنون از آموزشتون
میخواستم بپرسم بعد از ذخیره ی آبجکت به همون فایل هم نیاز داره درسته؟ میتونیم بعد از ذخیره پوشه رو عوض کنیم؟ اگه اتوماتیک پروکسی تیک نزنیم میتونم بعدا جزعیات رو دوباره ببینیم که تیک زده شده یا نه و بعدا تیکک رو بزنیم؟ منظورم اینه که کلا یک properties هم داره یا نه داخل properties object چیزی ندیدم
بازم ممنون
با سپاس
 
سلام خسته نباشید.نحوه تبدیل ابجکتها به تری دی راینو میخواستم کمکم کنید چه جوری این کارو کنم
 
vray proxy به شما این امکان را میدهد تا در صحنه (Viewport) از مدلهای ساده با حجم پایین استفاده کنید و همچنین
زمان رندر از مدل اصلی با جزییات بالا کمک بگیرد که این مدل به عنوان یک موضوع خارجی، هنگام رندر بارگزاری میشود.
همونطور که میدونید وجود درخت ها و گیاهان به دلیل وجود Polygon های بسیار زیاد باعث سنگین شدن و و کاهش سرعت رندر در پروژه ما میشه و بسیار حائز اهمیت است که بتونیم تا جای ممکن این مشکل رو بر طرف کنیم.این قابلیت به شما کمک میکند تا در صحنه تان از تعداد زیادی موضوع پیچیده، بدون سنگین شدن فایل و صحنه، استفاده کنید..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا