آموزش افزودن درگاه بانک در طراحی سایت فروشگاهی

sliderimage1133_7-670x300-jpg-1394-10-29.jpg

آموزش افزودن درگاه بانک در طراحی سایت فروشگاهی


یکی از مباحث مهم در طراحی سایت فروشگاهی تنظیمات درگاه های پرداخت و تراکنش های مالی بر روی وب سایت فروشگاهی میباشد افزونه ی قابل اعتماد و تنظیمات صحیح میتواند خیال مدیر سایت را در برابر فروش آنلاین مطمعن کند در این مقاله قصد داریم تا بهآموزش تنظیم درگاه پرداخت اینترنتی بر روی سایت از طریق درگاه های واسط بپردازیم باما همراه باشید ...

برای set کردن درگاه پرداخت بر روی سایت از روش درگاه های واسط ابتدا باید در سایت های واسط مانند payline, parspal و... ثبت نام کرد و سپس api مورد نظر را پس از اتمام مراحل کامل ثبت نام از سایت مربوطه دریافت کرده. سپس افزونه ی درگاه مورد نظر را از سایت ووکامرس فارسی دریافت کرده و api دریافت شده را درون افزونه اضافه کنیم.

در فروشگاه های وردپرسی که از طریق افزونه ی ووکامرس ساخته میشود افزونه های بانک های ملت، سامان،پارسیان و بانک رفاه موجود میباشد که میتوانید از طریق سایت ووکامرس دات آی آر دریافت کنید. بر روی وردپرس خود نصب کنید و افزونه را فعال کنید. سپس به بخش تنظیمات افزونه رفته و api گرفته شده از سایت درگاه واسط را در تنظیمات افزونه وارد کنید. حال سایت وردپرسی شما به درگاه پرداخت اینترنتی متصل است با این تفاوت که سایای واسط مانند پی لاین میان مشتری و درگاه بانکی مانند درگاه بانک ملت است.

آموزش ثبت نام در سایت پی لاین (payline):
ابتدا به سایت payline.ir رفته و در قسمت ورود/عضویت مشخصات کامل خود را پر کرده. سپس باید قرار داد موجود در سایت را تکمیل کنید به این صورت که عکس با نام gharardad را در برنامه ای مانند فتوشاپ edit کنید (مشخصات واقعی خود را وارد کنید) و سپس به همراه اسکن کارت ملی و شناسنامه خود در سایت پی لاین آپلود کنید تا حسابتان تایید شود.
1.png


سپس باید درخواست گرفتنapi را به سایت ارسال کنید پس از حدود 24 ساعت api به ایمیل شما فرستاده میشود و در قسمت حساب تجاری فعال میشود.اکنون میتوانید تنظیمات حساب خود را وارد کنید مانند شماره حساب، شماره شبا و رمزی برای حساب خود. حال هر زمانی که از سایت شما خرید انجام شود مبلغ آن به حساب شما در پی لاین واریز میشود. بعد از آن میتوانید هر زمانی که موجودی حسابتان بیشتر از 5000 تومان شد مبلغ را از حساب برداشت کنید.

2.png


مزایای استفاده از پی لاین:

سرعت در انجام مراحل و فعال سازی حساب و دریافت api key
کم بودن میزان کارمزد برای برداشت از حساب

منبع: sorooshpardaz.com |
آموزش افزودن درگاه بانک در طراحی سایت فروشگاهی

 

جدیدترین ارسال ها

بالا