آفر 70% آخر سال سرور مجازی ssd و sata شروع قیمت از 6 هزار تومان - 48 ساعت تست رایگان !تحویل آنی

succes

Member
خرید سرور مجازی با ۷۰ درصد تخفیف ویژه آخرین ماه سال

به اطلاع می رسانیم آفر ویژه ای را برای خرید سرور مجازی SSD و SATA در نظر گرفته ایم که می توانید با هفتاددرصد تخفیف سرور مجازی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
این آفر از تاریخ 20 اسفند شروع شده و تا آخر اسفند ادامه خواهد داشت.


کد تخفیف آفر : esfand95


شروع قیمت ها از 6 هزا تومان ! سرور های SSD و SATA


درضمن شما میتونید 48 ساعت هم سرور تست رایگان سفارش بدین و سرورهای کانادا و فرانسه و SSD یا SATA رو محک بزنید ! بصورت رایگان !
(زیر پلن های صفحه SSD و صفحه SATA دکمه سفارش سرور تست گذاشته شده است) تحویل آنی و اتوماتیک
:


برای آشنایی با ویژگی ها و جزئیات سرورهای کندوهاست و سفارش سرور تست می تونید به صفحه سرور مجازی sata و سرور مجازی ssd مراجعه نمایید.

کد تخفیف آفر : esfand95


توضیح کلی در مورد سرورهای کندوهاست:


سرورهای SATA کندوهاست از دیتاسنتر OVH کانادا و فرانسه که یکی از معتبرترین دیتاسنترهای جهان از نظر امنیت و کیفیت است ارائه می شوند . مجازی ساز استفاده شده در سرورهای کندوهاست از نوع KVM می باشد . که منابع را به صورت اختصاصی برای هر کاربر فراهم می کند و امکان انتخاب و تعویض سیستم عامل دلخواه،نصب کنترل پنل دلخواه با یک کلیک و ..توسط کاربر وجود دارد.
مشاهده پلن ها و سفارش
همچنین سرورهای SSD کندوهاست از دیتاسنتر OVH فرانسه ارائه می شوند . که به دلیل اروپایی بودن و داشتن پینگ مناسب برای کاربران ایرانی ، و همچنین هارد SSD که باعث افزایش چندین برابر سرعت می شود ،خرید سرور مجازی از این دیستاسنتر را توصیه می کنیم.
مشاهده پلن ها و سفارش

تحویل سرورها اتوماتیک و آنی می باشد.
---------------------------------------------------------------------------------


سفارش سرور مجازی با منابع سفارشی شده

خرید سریع و دقیق از طریق اسلایدر آبی رنگ کندوهاست : در قسمت پایین صفحه و کادر آبی رنگ ، اسلایدری می بینید که عنوان آن این هست :
سرور مجازی خودتان را به آسانی بسازید آیا فقط به هارد زیادی نیاز دارید و رم و CPU مهم نیست چرا که فقط میخواهید از سرورتان به عنوان سرور بک آپ استفاده کنید ؟ خوب کافیست به بقیه مقادیر دست نزنید و فقط اسلایدر هارد را تا جایی که دلتان می خواهد به سمت راست بکشید ! تبریک میگوییم ! شما یک بک آپ سرور سفارش داده اید با قیمت مناسب ! و یا برعکس شبکه اجتماعی دارید و به فضای زیادی نیاز ندارید ولی به پردازنده یا رم زیادی نیاز دارید ! در این حالت هم باز سرور مجازی با منابع دلخواه خود ایجاد کنید بدون اینکه هزینه اضافی برای هارد بپردازید .هنگام سفارشی کردن سرور ، قیمت آن نیز به شما نمایش داده میشود و میتوانید ببینید با بودجه ای که در نظر دارید چه نوع سروری را می توانید سفارش دهید .



در پایان اگر نیاز به اطلاعات و جزئیات بیشتری از سرویس های کندوهاست دارید ،شما را به خواندن مقالات زیر دعوت می کنیم:

آمورش خرید سرور مجازی سفارشی فوری
معرفی ویژگی سرویس های کندوهاست
سرور مجازی تست رایگان کندوهاست
سرور ssd تحویل اتوماتیک و آنی از دیتاسنتر فرانسه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا