آشنايي با قلم هاي ديجيتالي AIPTEK

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
استفاده از قلم هاي ديجيتالي به عنوان يك ابزار ورودي مدرن به طور چشمگيري در بين كاربران و مصرف كنندگان متداول گرديده و به طور روز افزوني، جانشين ماوس هاي قديمي مي شوند.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از مجله علم الكترونيك و كامپيوتر، قلم هاي ديجيتالي جهت مصارف متنوعي چون طراحي، گرافيك، نگارش واتوماسيون اداري كاربرد دارند و سبب تسريع و تسهيل در انجام در انجام امور مي شوند. وضوح (Resolution)، مهمترين عامل تعيين كننده دركيفيت اين قلم ها بوده كه معمولا بين 500dpi تا 1000dpi در تغيير است و در مارك ها و مدل هاي مختلف حداكثر به 2500dpi مي رسد.

AIPTEK كه يك كمپاني سازنده اين قلم ها در تايوان مي باشد اخيرا موفق به توليد محصولاتي شده كه با بهره گيري از يك تكنولوژي ويژه از مرز وضوح 3000 dpi هم گذشته است.

قلم هاي جديد AIPTEK كه در سه مدل 12000u، 8000u، 600u به بازار عرضه شده اند داراي وضوح قابل تامل 3010 dpi هستند كه باعث بهبود كيفيت در نگارش دست خط و طراحي و گرافيك شده اند. ابعاد محدوده فعال مدلهاي 12000u، 800u، 600u به ترتيب بزرگتر از A4، A5، A6 و عليرغم وضوح 3048 dpi داراي قيمت مناسبي در مقايسه با ساير مارك هاي متفرقه موجود در بازار مي باشند.

مجموعه هاي AIPTEK شامل يك قلم بدون سيم، يك ماوس بدون سيم و يك صفحه رسم (tablet) هستند كه به پورت USB كامپيوتر وصل مي شوند. در جديدترين مدل قلم هاي AIPTEK با استفاده از تكنولوژي Bluetooth، صفحه رسم (tablet) هم به صورت بدون سيم عرضه شده است.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر با شركت كارپردازان كامپيوتر (نماينده انحصاري AIPTEK) و با شماره تلفن هاي 8898930 و 8892166 تماس حاصل نمايند و يا به وب سايت http://www.karpardazan.com مراجعه كنند.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا