»» آمـوزش جامع و کامل فیلترهـــای فــــتوشاپ

MeyGraph

دستیار مدیر انجمن گرافیک وکتوری
»» آمـوزش جامع و کامل فیلـترهـــای فــــتوشاپ

Filters-Photoshops.png
با سلام و عرض ادب !

از اونجایی که فیلـترهای فتوشاپ قسمت مهمی به حساب میاد و خیلی از ما با از این فیلـترها برای طراحی استفاده می کنیم .
دوستانی که علاقه مند هستند کار با فیلـتر های فتوشاپ رو یاد بگیرن ، این تاپیک میتونه بهترین جا باشه.

تاپیک دیگر با این عنوان در انجمن وجود نداره ، و آموزش های پراکنده ای در مورد این فیلـترها است...

filter-menu.png


این مطالب از سایت یا انجمن خاصی کپی نشده ! و همانند این تاپیک در انجمن پی سی... وجود داره.
 
آخرین ویرایش:

Legend

Member
با تشكر و سپاس از شما دوست گرامي ...
اميدوار هستم با يك آموزش منظم و مفيد در اين مسير حماسه ساز شويد ...
قطعا يكي از خوانندگان اين بخش بدون شك اين حقير خواهد بود ..
منتظر آموزشهاي خوب شما خواهم بود ..
 

MeyGraph

دستیار مدیر انجمن گرافیک وکتوری
فيلترهاي Artistic - فيلترهاي هنري

فيلترهاي Artistic - فيلترهاي هنري​
center-arrow.png

اين دسته از فيلتـر هاي که مخصوص مود RGB طراحي شده اند ، با اعمال يک سري تغييرات ، تصوير يا عکس را به گونه اي هنري و آرتيستيک ! به Art و Paint تبديل نموده و ضمن زيبا نمودن طرح شما ، اين تصور را در ذهن بيننده بي خبر از فتوشاپ تداعي مي کند که شما براي طراحي و کشيدن آن ساعت هاي متمادي صرف نموده ايد . از طرفي ، همان طور که شما نيز در ادامه متوجه خواهد شد ، حاصل کار تعدادي از اين فيلــترها ( و ديگر فيلترهاي فتوشاپ ) ، صرف نظر از ميزان روشنايي و سايز براش اعمال شده ، بسيار شبيه به هم بوده و امکان بدست آوردن يک نتيجه تقريبا واحد از طريق چند فيلتر مختلف وجود دارد.
.


01-original-picture.jpg

- فـيلـتر Colored Pencil ( مداد رنگي )
right-arrow.png


گويي اين تصوير با استفاده از کشيدن مداد رنگي روي يک کاغذ زمينه ايجاد شده است ، رنگ زمينه را ميتوانيد از طريق باکس رنگ منوي ابزار تغيير داده و از طريق منوي اين فيلتر بر ميزان روشنايي آن افزوده و يا از آن بکاهيد.

نکته : در کادر محاوره اي فوق مي توان عرض مداد ( pencil width ) ، فشار مداد ( Stroke pressure ) و روشنايي کاغذ ( paper Brightness ) را تنظيم کرد.

02-colored-pencil.jpg

- فـيلـتر Cotout ( فيلتر بريدگي )
right-arrow.png


به کار بردن اين فيلتر ، معادل ساختن تصوير با بريده هاي نوار کاغذ و کنار هم قرار دادن آن هاست.

نکته : گزينه Number of leves تعداد سطوح ، Edge simplicity ، مقدار هموار بودن لبه هاي رنگ و Edge Fidelity ، مقدار وفاداري لبه ها را بعد از اعمال فـيلـتر نشان مي دهد.

03-cutoun.jpg

- فـيلـتر Dry Brush ( قلم موي خشک )
right-arrow.png


به تصوير شما حالتي مي بخشد که تصور مي شود تصوير شما با استفاده از يک قلم مو نقاشي شده باشد . اين حالت که حالتي بين نقاشي رنگ و روغن و آبرنگ است ، رنگ کل تصوير را يکنواخت تر و جزئيات رنگي را کاهش مي دهد.

نکته : در کادر محاوره اي فوق با Brush size مي توان اندازه قلم مو ، با Brush Detail مي توان تعيين کرد که جزئيان تصوير ديده شود و با Texture مي توان بافت تصوير را در حالتهاي مختلف قرار داد.

04-dry-brush.jpg

- فـيلـتر Film Grain ( دانه دانه کردن )
right-arrow.png


مناطق تاريک و سايه روشن تصوير را تحت تاثير قرار داده و با پاشيدن يک بافت نقطه نقطه اي ، پوششي جديد مي افزايد که به کمک گزينه هاي منوي اين فيلتر ، مي توانيد شدت ، اندازه و تراکم اين دانه ها را تغيير دهيد. يک تاثير بديع اين فيلتر را ميتوان با صفر کردن دانه ها و بيشتر کردن شدت ( Intensity ) و بازي با highlight بدست آوريد.

نکته : با Grain مي توان تعداد دانه ها ، با Highlight مي توان چگونگي تجمع روشنايي و با Intensity شدت دانه اي بودن را مي توان تنظيم کرد.

05-film-grain.jpg

- فـيلـتر Fresco ( فرسک )
right-arrow.png


حاصل کار اين فيلتر ، دادن حالت نقاشي روي ديوار گچي به تصوير است . به دليل تيره تر شدن تحت تاثير اين فيلتر ، به کارگيري آن در مورد تصاوير تيره توصيه نمي شود.

06-fresco.jpg

- فـيلـتر Neon Glow ( تابش نئون )
right-arrow.png


با به کاربردن اين فيلتر ، تصوير شما به صورت يک لامپ نئون درآمده که ميزان و رنگ نور منتشر شده را ميتوان به کمک گزينه هاي منوي اين فيلتر تغيير داد.

نکته : هر چه مقدار Glow size بيشتر باشد وضوحيت جزئيات تصوير بهتر است و Brightness glow ميزان روشنايي را تعيين مي کند و در مقابل Glow color مي توان رنگ مناسب را تعيين کرد.

07-neon-glow.jpg

- فـيلـتر Paint Daub ( فيلتر رنگ اندود )
right-arrow.png


اين فيلتر جزئيات را از اين مي برد. به اينت ترتيب که با رنگ هايي که بيشتر در تصوير به کار گرفته شده است ، جزئيات را رنگ اندود مي کند. وقتي مي خواهيد پس زمينه تصاوير را به کشلي آبستره نشان دهيد و چشم ناظر را متوجه پيش زمينه يا شيء مورد نظر خود کنيد ، اين فيلتر نتيجه خوبي خواهيد گرفت.
در استفاده از اين فيلتر انتخاب نوع قلم مو نقش جالب و حساسي بازي مي کند. شما در انتخاب نوع قلم مو انواع ديگر آن را هم آزمايش کنيد.

08-paint-doubts.jpg

- فـيلـتر Palette Knife ( کاردک پالت )
right-arrow.png


اين فيلتر حالتي در تصوير را ايجاد مي کند که گوشي يک نقاش ، با کاردک رنگ روم يک بوم زبر کشيده است . اين فيلتر نيز همانند فيلتر قبل ، از جزئيات تصوير مي کاهد و با کاهش پله هاي روشنايي تصوير ( level ) ، رنگي يکنواخت تر و هموار تر به تصوير خواهد بخشيد.

09-palette-knife.jpg

- فـيلـتر Plastic wrap( پوشش پلاستيک )
right-arrow.png


تاثير اين فيلتر درست شبيه بسته بندي و وکيوم ( Vacuum ) تصوير به وسيله يک پوشش نايلوني و يا همان سيلفون است. در اين صورت شما حالتي سه بعدي به خود گرفته و جزئيات تصوير شما از جلوه بيشتري برخوردار خواهد شد . کار اين فيلتر را ميتوان تا حدودي از طريق افکت bevel & Emboss سبک هاي ويژه نيز شبيه سازي کرد.

10-plastic-wrap.jpg

- فـيلـتر Poster Edge ( لبه هاي پوستري شده )
right-arrow.png


اگر با دستور Posterize از مجموعه تنظيمات رنگ و روشنايي آشنايي داشته باشيد ، ديديد که با خفظ مود رنگ براي تصوير ، تعداد سطوح تصوير ( 256 پله ) به عددي دلخواه تغيير پيدا مي کند ، يعني جزئيات رنگ تصوير حذف و از تعداد Level هاي رنگ تصويرتان تا ميزان دلخواه کاسته مي شود. کار اين فيلتر را مي توان با کمي اغماض در تغييرات حالت لبه هاي تصوير ، شبيه به همين دستور دانست.

11-poster-edges.jpg

- فـيلـتر Rough pastels ( پاستل درشت )
right-arrow.png


به تصوير شما حالتي مي بخشيد که تصور مي شود تصوير شما به استفاده از يک گچ رنگي پاستل روي يک کاغذ ناصاف و بافت دار ايجاد شده است . وجود زبري و يا بافت دار بودن زمينه در کار با پاستل ، موجب تمايز و جلوه بيشتر اين ابزار خواهد شد. بنابر اين اين فيلتر از طريق منوي خود امکاناتي در اختيار شما قرار مي دهد که مي توانيد علاوه بر تغيير دادن سايز پاستل ، نوع بافت ، ريزي و درشتي رجستگي هاي بافت و تابيش نور کاغذ زمينه خود را تنظيم نماييد.

12-rough-pastels.jpg

- فـيلـتر Smudge strike ( آميختگي رنگ ها )
right-arrow.png


ابزار خط اثر ( Smudge ) را که به خاطر داريد . کار اين فيلتر نيز تا حدودي شبيه به همين ابزار است ؛ با اين تفاوت که رنگ مناطقي که بايستي با يکديگر آميخته شود ، نه توسط خود نرم افزار و از طريق تنظيم منوهاي آن صورت مي گيرد.

13-smudge-stick.jpg

- فـيلـتر Sponge ( اسفنج )
right-arrow.png


اين فيلتر تداعي کننده نقاشي تصوير با استفاده از اسفنج است که خصوصيات اين اسفنج و نوع اثر گذاري آن را مي توان از طريق گزينه هاي منوي اين فيلتر به نحو دلخواه تغيير داد.

14-sponge.jpg

- فـيلـتر underpainting ( نقاشي کامل نشده )
right-arrow.png


با به کاربردن اين فيلتر ، تصوير خود را به يک مرحله قبل از مرحله نهايي و تکميل شده نقاشي بر مي گردانيد ، در اين مرحله ، کليات طرح و رنگ آميزي اجرا شده ولي هنوز جزئيات و ظريف کاري هاي نقاشي باقي مانده است.

15-under-painting.jpg

- فـيلـتر watercolor ( آبرنگ )

تصوير شما را از هر جنس و سبکي که باشد ، به شيوه اي تغيير مي دهد که گوشي به وسيله آبرنگ اجرا شده است . در اين حالت ، جزئيات تصوير حذف و مناطق مختلف تصوير رنگ يکنواخت تر و هموار تري به خود مي گيرند.

16-watercolor.jpg
 

MeyGraph

دستیار مدیر انجمن گرافیک وکتوری
فيلترهاي Blur - فيلترهاي محو کننده

فيلترهاي Blur - فيلترهاي محو کننده​
center-arrow.png

گروه فيلترهاي Blur ، با آميختن پيکسل هاي همسايه در يک منطقه از تصوير ، ميزان تمايز و کنتراست تصوير در آن قسمت کاسته و حالتي نرم و يکنواخت به آن مي دهد با همين منطق ، از وضوح و کنتراست تصوير و يا بخش انتخاب شده آن مي کاهند. بنابر اين متوان با هدف قرار دادن يک يا چند المان و محو کردن ساير مناطق ، تمرکز و توجه بيشتري را به المان هاي اصلي طرح معطوف نماييد.

در ادامه کار تک تک فيلترهاي اين دسته 11 تايي که عملکرد تعدادي از آنها بسيار شبيه به هم خواهد بود ، به مختصر شرح داده شده. توجه کنيد که اين دسته از فيلترها در پنجره Filter Gallery وجود ندارد.
.


01-original-picture.jpg

- فـيلـتر Average
right-arrow.png


با يک محاسبه سريع ، ميانگين رنگ کل و يا ناحيه ي انتخاب شده از آن را به جاي بافت موجود جايگزين مي نمايد.

02-average.jpg

- فـيلـتر Blur More و Blur
right-arrow.png


شباهت اين دو فيلتر در محو کردن و تفاوت آنها در ميزان محو کنندگي آن هاست . خيلي کامل !!

03-blur-more-blur.jpg

- فـيلـتر Box Blur
right-arrow.png


اساس تصميم گيري اين فيلتر براي محو کردن هر پيکسل ، ميانگين پيکسل هاي همسايه ( در صورت قرار داشتن محدوده انتخاب ) مي باشد. همچنين ميزان آن را ميتوانيد تعيين کنيد.

04-box-blur.jpg

- فـيلـتر Gaussian Blur
right-arrow.png


اين فيلتر بر اساس منحني گوسي ( شکلي شبيه به ناقوس و يا زنگوله ) به سرعت به محو کردن پيکسل هاي هدف خود مي پردازد. اين فيلتر را مي توان حالت خاصي از فيلتر Shape Blur در نظر گرفت.

05-gaussian-blur.jpg

- فـيلـتر Lens Blur ( فرسک )
right-arrow.png


با محو کردن و ايجاد تغيير در عمق زمينه ، بعضي از المان هاي تصوير برجسته و ساير قسمت ها مبهم تر خواهند شد. ميزان اين محو شدگي وئ نحوه تصميم گيري نرم افزار براي اعمال اين عمل ، از طريق گزينه هاي منوي عريض و طويل اين فيلتر قابل کنترل و تنظيم خواهد بود.

06-lens-blur.jpg

- فـيلـتر Motion Blur
right-arrow.png


عکاسي در حرکت و يا همان Motion Photography تکنيکي خاص و البته تخصصي در حوزه عکاسي است که علاوه بر تجربه ، به دوربين و لوازم جانبي پيشرفته اي جهت تنظيم مدت زمان نوردهي و ثبت حالت ديناميک محيط کادر نيازمند است. به عنوان مثال ، يک پلنگ و يا يک اسب در حال دويدن و يا يک اتومبيل در حال حرکت که به جز المان اصلي ساير قسمت هاي تصوير تار و محو شده اند ، به وسيله اين تکنيک عکسبرداري تهيه شده اند ، در فتوشاپ ، شما نيازي به اين لوازمات نداشته و در حقيقت فيلتر مذکور چنين حالتي را براي شما شبيه سازي مي کند. شما مي توانيد از طريق امکانات منوي اين فيلتر ، زاويه حرکت و شدت محو شدگي را به دلخواه خود تنظيم نماييد.
در مثال زير با کمک ابزار انتخاب ، محيط اطراف ماشين را انتخاب کرده ام و با به کاربردن فيلتر Motion Blur ، به ماشين حالت شتاب داده شده و گويي ماشين در حال حرکت است به صورت ديناميک !

نکته : جهت يکنواخت شدن و بهتر شدن شبيه سازي حرکت ، نيازمند Feather کردن لبه هاي انتخاب هستيد.

07-motion-blur-before.jpg
[/IMG]

08-motion-blur-before.jpg

- فـيلـتر Radial Blur
right-arrow.png


بسياري از اوقات ديده ايد که چگونه با Zoom کردن و تمرکز روي يک قسمت از تصوير ، ديگر قسمت ها به وصرتي خاص محو شده اند. ايجاد چنين حالتي در تصوير ، به وسيله فيلتر Radial Blur فراهم شده است. در اين فيلتر مي توانيد به وسيله موس ، منطقه اي از تصويرتان که قصد Focus کردن روي آن را داريد ، مشخص و با انتخاب Spin و يا Zoom ، نحوه محو شدگي را انتخاب کرده و به کمک گزينه مقدار ، ميزان اين محوشدگي را کنترل نماييد.

نکته : براي کسب نتيجه بهتر از اين فيلتر ، متوانيد پيرامون قسمت اصلي تصويرتان را به کمک ابزار انتخاب به حالت انتخاب درآورده و از محو شدگي المان اصلي تصويرتان جلوگيري نماييد. البته بکاربردن Feather در اين جا نيز به شدت نياز است.

09-radial-blur-before.jpg


10-radial-blur-after.jpg

- فـيلـتر Shape Blur
right-arrow.png


همان طور که ديديد ، در فيلتر Gaussian Blur عمل محوشدن بر پايه منحني گوس ( منحني شبيه به زنگوله ) بود. در فيلتر Shape Blur ، مي توانيد هر شکلي را که خواستيد انتخاب و به عنوان هسته ي اصلي ( Kernel ) تصميم گيري نرم افزار جهت محو شدن برگزينيد . تغيير اندازه و شعاع محو شدگي و همچنين فراخوان کردن شکل هاي جديد از طريق منوي اين فيلتر امکان پذير است.

11-shape-blur.jpg

- فـيلـتر Smart Blur
right-arrow.png


با به کار بردن اين فيلتر ، نرم افزار بر اساس مقدار شعاع و حد آستانه اي که شما تعريف مي کنيد ، در متن تصوير جستجو کرده و پيکسل هايي که از نظر تن رنگ با ساير پيکسل هاي همسايه تفاوت دارند، شناسايي و آنها را محو مي کند. بدين ترتيب ، در صورت وجود خال و يا لکه در تصوير ، با اعمال اين فيلتر به صورت محو درآمده و تصوير شما تا حدي تميزتر و يکنواخت تر و البته در بعضي موارد ، تارتر خواهد شد.
در تصاويري که ابعاد اوليه و کيفيت آنها پايين بوده و از طريق بازآفريني ( Resampling ) در فتوشاپ افزايش سايز داشته اند ، اين لک و پيس ها بسيار مشهود خواهد بود. عکس هاي گرفته شده با تلفن همراه ( به جز مدل هاي بالا ) عموما با اين مشکل مواجه هستند. در مثال زير ، تمام لکه ها به کمک اين فيلتر محو شده است.

12-smart-blur.jpg

- فـيلـتر Surface Blur
right-arrow.png


کار اين فيلتر تا حدودي شبيه به فيلتر قبلي است. در اين فيلتر ، لبه هاي تصوير بدون تغيير مانده و نرم افزار با جستجو در تصوير و بر اساس پارامترهاي تنظيمي ( شعاع و حد آستانه ) ، نويز موجود و يا دانه دانه شدن بخشي از تصوير را تشخيص و با يکنواخت کدن تُن پيکسل هاي مذکور با پيکسل هاي همسايه ، در صدد رفع اين مشکل بر مي آيد . ايــن مشکل ، بالاخص در تصاويري که از طريق تلفن همراه و يا اسکن کردن بدست آمده باشند ، به شدت ملموس است.

13-surface-blur.jpg

تشکر از دوستانی که این تاپیک را پشتیبانی میکند.
 

koury

Active Member
سلام

دوست عزیز کارت حرف نداره! فقط امیدوارم تا آخرش همینطوری ادامه بدی من که خیلی دنبال همچین چیزی بودم...

موفق باشی
یا علی
 

Legend

Member
واقعا یک کار ارزشی رو شروع کردید که جا داره به نوبه خودم از شما تشکر کنم ...
ای کاش چند مثال حرفه ای از کاربرد فیلترها می زدید ...
مثلا خود من با فیلتر blur کارهای خیلی بزرگتری انجام می دم ..

---------

البته تا همینجا هم لطف بزرگی کردید که نشان از شایستگی های شما داره ... :rose:
 

MeyGraph

دستیار مدیر انجمن گرافیک وکتوری
واقعا یک کار ارزشی رو شروع کردید که جا داره به نوبه خودم از شما تشکر کنم ...
ای کاش چند مثال حرفه ای از کاربرد فیلترها می زدید ...
مثلا خود من با فیلتر blur کارهای خیلی بزرگتری انجام می دم ..

---------

البته تا همینجا هم لطف بزرگی کردید که نشان از شایستگی های شما داره ... :rose:

خیلی مرسی دوست خوبم ، متاسفانه وقت منو یاری نکنه ! یعنی خیلی وقت ندارم در شب !!! کار تمام وقت همینه دیگه...

دوستانی که در مورد یک فیلتر توضیح حرفه ای دارن میتونن به بصورت مرتب همراه با تصویر بگذارن.
 

MeyGraph

دستیار مدیر انجمن گرافیک وکتوری
فيـلترهاي Brush Strokes - فيـلترهاي قلم مویی

فيلترهاي Brush Strokes - فيلترهاي قلم مویی​
center-arrow.png

این دسته از فیلـتر ها نیز که کارشان شبیه سازی و پر رنگ کردن نقش قلم مو و بروش در نقاشی تصویر است ، در پنجره Filter Gallery قرار گرفته اند. در ادامه ، توضیح هر هشت فیلــتر این دسته ، همراه با تصویر وجود دارد.
.


01-original-picture.jpg

- فـيلـتر Accented Edged (لبه های تاکید شده )
right-arrow.png


این فیلــتر با تکیه کردن بر لبه های تصویر شما ، برجسته گی و نمود آنها را بیشتر می کند. با تنظیم روشنایی این منو در مقادیر بالا ، حالت نقاشی با کچ تحریر و با تنظیم روشنایی در مقادیر پایین ، حالت نقاشی با مرکب سیاه را برای تصویر تداعی می کند.

02-accented-edges.jpg

- فـيلـتر Angled Stroke ( حرکات زاویه ای بروش )
right-arrow.png


کار این فیلــتر ، متمایل کردن مناطق تیره و روشن در امتداد و جهت کشیدن بروش روی بوم خواهد بود. در صورت نیاز ، می توان جهت کشیدن و حرکت بروش را بر عکس نمود.

03-angled-strokes.jpg

- فـيلـتر Crosshatch ( هاشور متقاطع )
right-arrow.png


این فیلــتر با حفظ جزئیات و خصوصیات اصلی تصویر ، بافتی شبیه به هاشور زدن به وسیله مداد گرافیکی را به لبه های تصویر می افزاید.

04-cross-hatch.jpg

- فـيلـتر Dark Strokes ( ضربات تیره )
right-arrow.png


این فیلـتر ، مناطق تیره تصویر را با ضربات کوتاه ، فشرده و تیره ی قلم مو ، تاریک تر کرده و نواحی روشن تر تصویر را با حرکات کشیده و روشن قلم مو ، روشن تر می سازد. با دستکاری و تنظیم پارامتر Balance ، میتوانید میان این مناطق توازن و تعادل برقرار نمایید.

05-dark-strokes.jpg

- فـيلـترInk Outlines ( طرح زدن با خودکار )
right-arrow.png


تصویری که تحت اثر این فیلــتر قرار بگیرد ، به گونه ای تغییر می کند که گویی به وسیله یک خودکار جوهری کشیده شده است. البته جوهر این خودکار لزوما آبی نیست ! اگر تصویر را بعد از اعمال فیلــتر به رنگ آبی تک رنگ در بیاورید ، کار کرد این فیلــتر برایتان ملموس تر خواهد شد.

06-ink-outlines.jpg

- فـيلـتر Spatter ( پاشیدن )
right-arrow.png


این فیلـتر ، بافت تصویر را به صورتی تغییر می دهد که انگار به وسیله پیستوله رنگ پاشی ، ولی با شدت و قدرت پراکندگی بیشتری نقاشی شده است.

07-spatter-sprayed-strokes.jpg

- فـيلـتر Sprayed Strokes ) حرکات افشانه ای )
right-arrow.png


این فیلــتر نیز مانند فیلــتر قبل ، با دادن حالت خیسی و اسپری شدن رنگ ، تصویر شما را دوباره نقاشی می کند.

07-spatter-sprayed-strokes.jpg

- فـيلـتر Sumi-e ( سومی - ای )
right-arrow.png


این فیلـتر با الگو گرفتن از رسم الخط و بروش زبان ژاپنی و عمل نوشتن روی کاغذ های ساخته شده از شلتوک برنج ، تصویر شما را نقاشی و به لبه های آن حالتی محو و تار و سرشار از تن جوهر خواهد داد.

08-sumi-e.jpg
 
عالی باورت میشه تاحالا همچین آموزشی ندیدم اگه میبشه بیشتر بزارین من در باره چنل ها مشکل دارم اصلا نمیدونم چه کاری در فتو شاپ انچام میدم میشه راهنمایم کنین ممنون میشم
 

MATFB

Well-Known Member
سلام دوستان واقعا آموزش جالبیه
می بخشید یه نظر داشتم در مورد آموزشتون و اون اینه که اگه برای شما دوستان عزیز که آموزش رو می گذارید امکانش هست بعد آموزش لینکی از پلاگین برای دانلود بگذارین اینجوری خیلی بهتر می شه :d
 

MATFB

Well-Known Member
می بخشید من حواسم نبود و اصلا فراموش کرده بوددم در مورد فیلتر های موجود در خود فتوشاپ توضیح می دین واقعا ببخشید ولی در کل اگه در مورد پلاگین هایی که در فتوشاپ موجود نیست آموزش بدین لطفا لینک دانلود رو بگذارین
بازم ببخشید
 

MATFB

Well-Known Member
Imagenomic
سلام دوستان این پلاگین برای روتوش و واضح کردن تصاویره
توسط این پلاگین می تونید اشکالاتی مثل جوش،کک ومک، جای زخم وسوختگی و.... رو از بین ببرید
نمونه ای ساده از کار پلاگین رو براتون می گذارم
قبل از استفاده از پلاگین
attachment.php


بعد از استفاده از پلاگین
attachment.php


اینهم خود پلاگین
 

پیوست ها

  • Imagenomic.rar
    218.8 کیلوبایت · بازدیدها: 246
  • Imagenomic Portraitur.jpg
    Imagenomic Portraitur.jpg
    117.3 کیلوبایت · بازدیدها: 107
  • Orginal.jpeg
    Orginal.jpeg
    124.6 کیلوبایت · بازدیدها: 187

MATFB

Well-Known Member
سلام دوستان این هم یه اکشن هستش البته درسته که به پلاگین ها ربطی نداره ولی میشه گفت این اکشن کار پلاگین Imagenomic رو انجام می ده
یه نمونه از کار این اکشن و خودش رو براتون می گذارم
امیدوارم خوشتون بیاد
attachment.php
 

پیوست ها

  • FLOU.jpg
    FLOU.jpg
    19.6 کیلوبایت · بازدیدها: 100
  • FLOU.rar
    19.7 کیلوبایت · بازدیدها: 20

جدیدترین ارسال ها

بالا