Recent content by rezatayebi

  1. R

    پارک وکیل اباد مشهد

    علاوه بر ایرادهایی که دوستمون اشاره کردن، با اجازت من هم چند تا ایراد بگیرم: - زاویه دوربین رو به پایین هست. این باعث شده فضا کوچیک و دکوری به نظر برسه. زاویه بازتر و رو به بالاتر باشه بهتره تا فضا وسیع تر به نظر برسه. - رندر سه بعدی با تصویر زمینه واقعی خوب تلفیق پیدا نکرده. رندر سه بعدی خیلی...
  2. R

    غیره بفرمایید شکلات! ***(( chocolate with coffee just for u )) ***

    این کار مثل بقیه کارهایی که این اواخر انجام دادی واقعا زیباست. تبریک می گم. عجب رندری :) 
  3. R

    پشتیبانی صخره نورد ( دومین انیمیشنم عمرم )

    مرتضی جان به عنوان کار اول انیمیشن شروع خوبیه. من هم انیماتور نیستم و نمی تونم تخصصی نظر بدم. یکی از مسائل مهم توی انیمیت به دست آوردن حس وزن و سنگینی هست. حسی که توی حرکات این کاراکتر دیده نمی شه. البته چون ربات هست زیاد نمی شه ایراد گرفت :} یه مسئله دیگه تکرار انیمیت بود که مثل اینکه سیکل وار...
  4. R

    پشتیبانی .: تمرين كامپوزيت - Bumble Transformers Character :.

    به به آقای طیبی چه کامپوزیت خوبی. ترنسفورمر مهروبونیه از چشماش پیداست :} خیلی خوب شده برهان. dof هم که دادی خوب جواب داده.
  5. R

    غیره تبلیغ آب معدنی سقای کوهستان^.^

    خیلی خوب و بامزه شده. مخصوصا کاراکتر. انیمیت و نوع راه رفتنش هم خیلی خوب در اومده. این پارچه ی در ورودی یه کم توی چشم می زد البته بعد از چند بار دیدن. خسته نباشید :}
  6. R

    زیگورات

    ممنون از نظرت سروش جان در مورد اینکه بعضی قسمت ها با کم دقتی تکسچر شدن کاملا موافقم. مجسمه سنگی یک تکه uv و تکسچر شده (به جای اینکه قسمت های مختلف مثلا سر، بال و ... جدا جدا uv بشن). به همین خاطر یه مقدار تکسچرش توی ذوق می زنه. باید بیشتر دقت می کردم. :)
  7. R

    زیگورات

    ممنون که نظر دادی. زمان رندر همونظور که قبلا هم گفتم سایز ۲۱۶۰*۴۵۰۰ حدود ۴۰ ساعت
  8. R

    پشتیبانی Jack Sparrow !!

    منظورم توی کامپیوتر بود :)
  9. R

    پشتیبانی Jack Sparrow !!

    فرهاد جان خیلی کار خوب و زیبایی شده. به نظرم بهترین چهره ای هست که تا حالا کار کردی. حالت چهره و جزئیات موها خیلی خوبه.  من هم با ایراد دوستمون در مورد پوست موافقم. جزئیات زیر پوستی و کلا متریال صورت می تونست بهتر باشه. با این حال واقعا دوست داشتنی شده و با اجازت گذاشتمش تو گالریم. بی صبرانه...
  10. R

    زیگورات

    ممنون از نظرتون. وی ری، پینت افکت مایا را رندر می گیره منتهی تکسچرها و بافت ها یه مقدار بدرنگ و شکل می شن. پینت افکت ها را قبل از رندر به پالیگان تبدیل کردم.
  11. R

    زیگورات

    ممنون که نظر دادین :rose: پویا جان نرم افزارهای کامپوزیت برای انیمیشن مثل فوتوشاپ برای عکس می مونن. برای تصحیح رنگ، اضافه کردن مت پینت و دادن افکت به انیمیشن از نرم افزارهای کامپوزیت استفاده می کنن. معروقترین ها در حال حاضر nuke, fusion, shake , after effect هستن. رضا جان اتفاقا برنامه دارم...
  12. R

    زیگورات

    برای کامپوزیت ازش استفاده می کنن. یه چیزی مشابه after effect یا nuke. منتهی خیلی وقته آپدیت نشده و کلا تولیدش متوقف شده منتهی من هنوز بهش عادت دارم. پیشنهاد می کنم برای کامپوزیت برین سراغ nuke یا fusion. apple shake دیگه قدیمی شده.
  13. R

    زیگورات

    از تمام دوستانی که نظر دادن و نقد کردن تشکر می کنم :rose: در مورد لباس و فُرم شخصی که توی فُرگراند ایستاده موافقم. من خیلی دنبال لباس عصر هخامنشی گشتم اما ارزون گیرم نیومد مجبور شدم از این کاراکتر پرده آبی (لباس مربوط به خوزستان باستان) که برای یکی از کارهای قدیمی بود استفاده کنم. خیلی دوست...
  14. R

    زیگورات

    از تمام دوستان که وقت گذاشتن و نظر دادن تشکر می کنم. :rose: از فرخ عزیز هم که لطف کردن کار را در تاپ گالری گذاشتن تشکر می کنم. این کار را ۴ ماه پیش شروع کرده بودم. دو هفته به طور تمام وقت درگیر این کار بودم اما بعد از اون دیگه هر از چند روز، چند هفته یکبار. تقریبا یک ماهی هم نشد روش کار کنم...
  15. R

    زیگورات

    ممنون که نظر دادین :rose: چند ماه پیش یه دو سه هفته ای روش کار کردم بعد نیمه کاره موند تا چند روز پیش که دوباره نشستم پاش و تموم شد. سیستم را حالا عوض کردم اما برای این روی دو هسته ای intel core 2 due 2.88 با ۴ گیگ رم و کارت گرافیک nvidia 8800 کار می کردم و رندر گرفتم. صحنه خیلی هم سنگین نیست...
بالا