چون می خوام چند سال برام کار کنه قیمتش مهم نیست . منتها من اول می خوام ببینم چه انتخابی بکنم بعد برم سراغ مشخصات فنی ان انتخاب که اولا نیازم به خوبی جواب بده و دوما دوام بیاره و نترکه سه تا انتخاب می تونم بکنم
1- فقط پی سی و لپ تاپ برای اینکار با این دوشرطی که گفتم مناسب نیست و ممکن داغ کنه
2-...
من می خوام یه لپ تاپ یا پی سی برای کارهای گرافیکی سه بعدی و برنامه نویسی سه بعدی بگیرم . از یه طرف با لپ تاپ چون همراهم هست راحتم ولی از طرفی می ترسم لپ تاپ حالا هرچند سیستم بالاشم باشه هم نتونه کشش این کار را داشته و هم جون سخت نباشه و خراب بشه . می تونید راهنمایی کنید اگر لپ تاپ کشش این...
سلام . من دنبال نرم افزاری می گردم که برای نقشه کشی قالی به صورت کامپیوتری باشه و نیازی به نقشه کشی دستی نباشه . ضمن اینکه دیگر کارهای مربوط به نقشه کشی قالی و ویرایششم بتونم انجام بدم .
کلا در صنعت فرش و قالی چه نرم افزارهایی می تونه باشه .
دراکسل داخل یک سلول برای اینکه بخواهیم عدد 10 رقمی وارد کنیم چه جوری محدود کنیم که نتونیم بیشتر و کمتر از 10 رقم وارد کنیم و درصورت اشتباه کردن خطا بده . من میخوام در یکی از ستونهای اکسل کدملی وارد کنم .
من می خوام با خود اکسس و نه برنامه نویسی یه برنامه بانک اطلاعاتی که بتونه اطلاعات را وارد کنه یه جستجو و حذفم داشته باشه درست کنم . که فرمهای ان را هم طراحی کنم . ایا با خود اکسس می شه . اگه بله چطور می تونم سریعتر نتیجه بگیرم اگه کتاب یا چیزی که من را سریعتر اماده برای طراحی این برنام می کنه...
توی اکسل وقتی در یک سلول عددی بیشتر از 15 رقم را می نویسی ان را کامل نشان نمی ده و با دو تیکه که با
علامت بعلاوه به هم مربوط هست نشان می ده . ایا می شه کاری کرد در اکسل که بشه در هر سلول عددی بالاتر از 15 یعنی 20 رقمی را به طور کامل نشان داد.
خوب این طور بگم دو شیت دارم می خوام وقتی درشیت اول در ستون اخر چیزی نوشتم اطلاعات تمام ان ردیف مربوط به ستون اخر در شیت دوم کپی بشه و ان ردیف در شیت اول حذف بشه .
ممنون . من می خوام اطلاعات یک ردیف که انتخاب می کنم کپی بشه . ولی اینجا همه ردیفها کپی می شه وانگار ستونی کپی می کنه
من این کار را برای یک دفتریادداشت می خوام که در یک شیت یک ردیف اطلاعات بنویسم وقتی انجامش دادم ان ردیف در شیت دوم کپی بشه و ان ردیف در شیت اول حذف بشه این طوری شیت اولم برای...
من یه اکسل دارم که دو تا شیت داره . شیت اول شامل چند ستون است . میخوام دستوری در اکسل داشته باشم که بوسیله ان وقتی در شیت اول اطلاعات یک ردیف را پر کردم عین ان کپی بشه و در شیت دوم هم ثبت
بشه .
1- در ویندوز ایکس پی ان فایلهایی که باش بیشتر سروکار داری را می تونی میانبر کنی روی قسمت تسک بار درکنار ایکونهایی مثل مدیا پلایر و... این کار را در ویندوز 7 چطوری می شه کرد .(در ویندوز 7 برنامه را می شه گذاشت مثل اکسل که وقتی روش کلیک می کنی اکسل باز می شه ولی خود ان فایل اکسلت را نمی تونه...