دو تا پارامتر هم به سه گانه ی خودت که مساوی با انیمیشن کردی اضافه کن تا بشه پنجگانه به عبارتی چهارمین شرط بعد از ایده تکنیک خلاقیت میشه عرضه ORZEH پنجمیش هم حوصله.. البته حوصله رو به شرط داشتن عرضه باید داشته باشیم وگرنه بشین منچت رو بازی کن...:neutral:
این کار کوتاه در واقع قسمت دوم صلیب سنگی ساخته منه که قسمت اولش رو اگه توی یو تیوب سرچ کنید" STON CROSS "پیداش میکنید.
ضمنا" این کار با 3Ds MAX 7 ساخته شده و برای شبیه سازی حالت بلند شدن غبار از بین نقطه ی شکستگی از پلاگین AFTER BURN استفاده شده
زیاد رو محیط کار نکردم چون لوکیشن برام مهم نبود...
دوست من صحنه از لحاظ طراحی خوبه ولی برخورد خیلی خشک صورت میگیره
وقتی بخوایم یه پدیده رو قدرتمند جلوه بدیم باید بعد از رویداد تا موقعی که محیط به اون پدیده واکنش نشون میده یه مدت زمان باشه اینجوری مثلا" موقعی که اون سفینه میاد و برخورد میکنه ابتدا باید یه پرتاب از شن هایی که زیر اون قرار میگیره...
سیستم های ذره ایی یکی از مباحث است که در آموزش ها کمتر به آن پرداخته شده ، حال آنکه این مبحث به خودی خود یکی از گسترده ترین مباحث در نرم افزارهای انیمیشن سازی می باشد که در جلوه های پیچیده ی جوی و انفجار و آتش و ساخت مواد سیال کاربرد زیادی دارند اما گزینه ایی از سیستم ذره ایی به نام Particle...