Recent content by 3dmaster

  1. 3

    سئوالی داشتی میتونی برام pm بذاری PAKPEKI@YAHOO

    سئوالی داشتی میتونی برام pm بذاری PAKPEKI@YAHOO
  2. 3

    سلام کاکا... با 1404 چیکار کردی؟

    سلام کاکا... با 1404 چیکار کردی؟
  3. 3

    آتش و دود در max (میشه نظرتون رو بگید)

    این کار رو با استفاده از پلاگین" پیرو کلاستر" ساختم برای بهتر شدنش باید چیکار کنم؟:-?
  4. 3

    ایده تکنیک خلاقیت = انیمیشن

    دو تا پارامتر هم به سه گانه ی خودت که مساوی با انیمیشن کردی اضافه کن تا بشه پنجگانه به عبارتی چهارمین شرط بعد از ایده تکنیک خلاقیت میشه عرضه ORZEH پنجمیش هم حوصله.. البته حوصله رو به شرط داشتن عرضه باید داشته باشیم وگرنه بشین منچت رو بازی کن...:neutral:
  5. 3

    صلیب سنگی

    این کار کوتاه در واقع قسمت دوم صلیب سنگی ساخته منه که قسمت اولش رو اگه توی یو تیوب سرچ کنید" STON CROSS "پیداش میکنید. ضمنا" این کار با 3Ds MAX 7 ساخته شده و برای شبیه سازی حالت بلند شدن غبار از بین نقطه ی شکستگی از پلاگین AFTER BURN استفاده شده زیاد رو محیط کار نکردم چون لوکیشن برام مهم نبود...
  6. 3

    دارم رو انفجار کار میکنم کمک می کنین؟؟

    دوست من صحنه از لحاظ طراحی خوبه ولی برخورد خیلی خشک صورت میگیره وقتی بخوایم یه پدیده رو قدرتمند جلوه بدیم باید بعد از رویداد تا موقعی که محیط به اون پدیده واکنش نشون میده یه مدت زمان باشه اینجوری مثلا" موقعی که اون سفینه میاد و برخورد میکنه ابتدا باید یه پرتاب از شن هایی که زیر اون قرار میگیره...
  7. 3

    Particle Flow

    سیستم های ذره ایی یکی از مباحث است که در آموزش ها کمتر به آن پرداخته شده ، حال آنکه این مبحث به خودی خود یکی از گسترده ترین مباحث در نرم افزارهای انیمیشن سازی می باشد که در جلوه های پیچیده ی جوی و انفجار و آتش و ساخت مواد سیال کاربرد زیادی دارند اما گزینه ایی از سیستم ذره ایی به نام Particle...
بالا